Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ B3 2.0 3A LPG] Średnica zwęzki w mikserze

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
mazigt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 18 lis 2009, 11:06
Lokalizacja: Radom

[ B3 2.0 3A LPG] Średnica zwęzki w mikserze

Post autor: mazigt » 19 lis 2009, 15:14

Witam, pytanie do posiadaczy silniczków 3A z LPG.
Jaką macie średnice zwęzki w mikserze?? Macie typowe miksery do tego silnika?? czy kombinowane jakies, od innych modeli??
Ja posiadam zwykla instalacje, na srube 1 gen. mieszalnik BRC at90e. i zwęzke 33 mm.
i mam problem z prawidlowym ustawieniem go.. poniewaz, do okolo 2000 obr/min ma muła strasznego i nie chce ciagnąć, lecz po przekroczeniu tych obrotow ciagnie bardzo ladnie.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 19 lis 2009, 15:21

Do twojego silnika jest to odpowiednia zwęzka 32mm do takiej mocy jest wystarczajaca, jezeli słabo jedzie na niskich obrotach podjedź na regulacje składu na niskich i wysokich obrotach. Jezeli to nie pomoze spróbuj lekko przydławic silnik i zobacz jak wtedy bedzie reagował byc moze klapa spietrzajaca stawia wiekszy opór.

mazigt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 18 lis 2009, 11:06
Lokalizacja: Radom

Post autor: mazigt » 19 lis 2009, 15:26

Klapka jest dobra, nie stawia oporu, sprawdzone.
Uklad jest szczelny, regulować probowałem sam, ale z marnym skutkiem..
Myślalem tez, ze moze to jest wina reduktora, poniewaz jest od do 140 kw czyli jakies 200 koni.. być moze mambrana zbyt duża bezwladność, a tym samym mala czulość, i przy niskich obrotach podciśnienie w tym silniku jest za male aby liniowo wyssac gaz.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 19 lis 2009, 15:32

To faktycznie reduktor za duzy i nawet jak sie uda dostroic to bedzie wiecej palił, u ciebie powienien byc do 96kW wzupełnosci wystarczyłby tak.

mazigt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 18 lis 2009, 11:06
Lokalizacja: Radom

Post autor: mazigt » 19 lis 2009, 15:35

W takim razie jak mi sie nie uda wyregulować, to bede szukał innego reduktora.
Tylko jaki?? a i jeszcze jedno, mam wpięta kompensacje, potrzebne jest to w tym silniku??
i do czego tak naprawde to sluzy??

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 19 lis 2009, 16:29

mazigt pisze:Tylko jaki?? a i jeszcze jedno, mam wpięta kompensacje, potrzebne jest to w tym silniku??
i do czego tak naprawde to sluzy??
Kompensacja jest potrzebna przy każdym silniku z "klapowym" przepływomierzem gdy mikser jest umieszczony za nim. W silnikach z mechanicznym wtryskiem nie do się włożyć miksera przed przepływomierz tak jak można to zrobić w ABK.
Kompensacja jest potrzebna ponieważ ww. przepływomierze zakłócały by podciśnienie miejscu wypływu gazu i gaz mógłby być podawany bardzo nieliniowo.
Były kiedyś jakieś instalacje BRC do mechanicznego wtrysku w których nie było kompensacji ale montowany był dodatkowo silniczek który przy zasilaniu gazem podnosił klapę przepływomierze do góry.

mazigt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 18 lis 2009, 11:06
Lokalizacja: Radom

Post autor: mazigt » 19 lis 2009, 16:40

No to będę sie bawił w regulacje.. moze ma ktos jakies przydatne wskazówki?
I przy schodzeniu z obrotów powinien strzelac w wydech?? czy powienien gladko schodzic, dodam ze mam przelotowy uklad wydechowy, i na benzynie przy schodzeniu z obrotów, potrafi delikatnie strzelać.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 19 lis 2009, 17:59

mazigt pisze:I przy schodzeniu z obrotów powinien strzelac w wydech?? czy powienien gladko schodzic, dodam ze mam przelotowy uklad wydechowy, i na benzynie przy schodzeniu z obrotów, potrafi delikatnie strzelać.
To że strzela na gazie szczególnie I i II generacji przy niezbyt szczelnym wydechy i jak u ciebie przelotowym to normalna rzecz ponieważ tam nie ma funkcji cut-off która odcina paliwa przy hamowaniu silnikiem i schodzeniu z obrotów tak jak się to dzieje na benzynie.

Awatar użytkownika
marbaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 224
Rejestracja: 13 lip 2007, 15:43
Lokalizacja: Krosno

Post autor: marbaj » 22 lis 2009, 15:46

Witam. Też mam silnik 3A 2.0 i jak kupiłem niunię to miała dziurę w ciągnięci tak między 2 - 2,5 tys obrotów (dlatego ja gość sprzedał). Jeździłem do gaziarza który montował do niej gaz ale niestety bez efektu. Po zmianie gazownika gość wyregulował i chodzi jak zegarek. Wiem że przerabiał właśnie mikser i uszczelnił silikonem jego zamocowanie do kolektora.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl