Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0]Szarpniecia silnikiem :/

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
kez
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 71
Rejestracja: 05 mar 2007, 23:56
Lokalizacja: Rzeszów / NM

[80 B4 2.0]Szarpniecia silnikiem :/

Post autor: kez » 09 mar 2007, 15:09

Od dwoch dni mam maly problem. Otoz co kilka sekund "szarpie" mi delikatnie silnikiem. Obroty trzyma dobrze. Swiece sa zalozone nowe, przewody rowniez. Nie wiem co jest grane. :| Przyznam, ze troche to denerwujace. Myslalem, ze to jakis przejsciowy problemik, ale widze, ze nic sie nie zmienia :/

[ Dodano: 2007-03-09, 22:58 ]
Juz wszystko jasne. Jeden z przewodow od swiec okazal sie felerny :/

pozdr :)
Ostatnio zmieniony 09 mar 2007, 18:54 przez kez, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
mtworus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 88
Rejestracja: 13 mar 2007, 13:40
Lokalizacja: Oświęcim
Kontakt:

Post autor: mtworus » 02 kwie 2007, 12:35

aparat zapłonowy sprawdź.... filtr paliwa przypchany możę, paliwo kiepskiej jakości--jak nie pomoże to pisz - poszukamy dalej.. ;-)

mellermm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 18 maja 2007, 19:13
Lokalizacja: Koszalin

[80 B4 2.0E ABK] Szarpie przy 2500-3400 rpm

Post autor: mellermm » 18 maja 2007, 19:27

Mam duzy problem mam audi 80 B4 2.0 E benzyna ABK, samochod jest swietny wszystko idealne oprocz jednego problemu szarpie mi podczas jazdy glownie przyspieszania na III biegu w zakresie 2500-3000 obrotow, mechanik ktory mi robi sprawdzil prawie wszystko napisze co bylo sprawdzone: podlaczony do komputera wszystko w normie, kaseta sterujaca w normie, paski filtry wszystkie wymienione, swiece NGK nowe, nowe przewody zaplonowe,czujnik temperatury nowy, czujnik przy kasecie sterujacej nowy, palec i kopulka nowe, skrzynia biegow po renowacji wszystko w niej prawie nowe lozyska sprezyny itp, sprzeglo chyba tez bylo odnawiane, auto jak sie jedzie po tyhc wymianach swietnie chodzi ale szarpie, aha po drugim odpaleniu silnik nierowno pracuje chociaz zaplon jest wyregulowany przez zaklad.

Dwie rzeczy ktorych mechanik nie jest w stanie dokladnie powiedziec to wlasnie to szarpanie podczas jazdy i nierowna praca silnika po drugim odpaleniu (cieply silnik).

Moze ktos wie o co chodzi bo mi juz rece opadaja.
Mysle ze te dwie rzeczy sa ze soba powiazane tylko co to moze byc ?

prosze o odp na mail albo tu na forum lub na gg.

Pozdr. Marcin

[ Dodano: 2007-05-18, 21:16 ]
aha samochod nie ma instalacji gazowej itp. jest to pelna benzyna :]
Ostatnio zmieniony 20 maja 2007, 20:03 przez mellermm, łącznie zmieniany 2 razy.

PABLO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1028
Rejestracja: 23 gru 2006, 10:27
Lokalizacja: LUBLIN

Post autor: PABLO » 19 maja 2007, 08:10

Zaczął bym od pompy paliwa i wymiany filtru paliwa. Może tam tkwi przyczyna. A i jeszcze sprawdź sonde czy pracuje prawidłowo

mellermm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 18 maja 2007, 19:13
Lokalizacja: Koszalin

przekaźnik

Post autor: mellermm » 19 maja 2007, 12:16

przekźnik pompy był sprawdzany, dalej bedą kombinować z pompa ale juz mi rece opadaja...

Andrzej1376

Post autor: Andrzej1376 » 19 maja 2007, 20:12

Może któraś ze świec powoduje taką nierówną prace i szarpanie . Dokładnie chodzi mi o to, że kiedy świeca zimna- pracuje o.k. jednak kiedy dostanie temp. to przerywa. Wiem, że masz nowe, ale...
Odkręć świece, zobacz jak przepala.

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Re: przekaźnik

Post autor: IC69 » 19 maja 2007, 22:00

mellermm pisze:przekźnik pompy był sprawdzany, dalej bedą kombinować z pompa ale juz mi rece opadaja...
Powiedz mechanikowi, żeby poprawił wszystkie luty na płytce w przekaźniku pompy.

mellermm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 18 maja 2007, 19:13
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: mellermm » 20 maja 2007, 18:50

ok przekaze w pon moze sie bede widziec pozdr. ale podobno to sprawdzal odlaczal przekaznik i tak samo bylo jak z....

mizuri
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 20 maja 2007, 20:38
Lokalizacja: BYTOM
Kontakt:

Post autor: mizuri » 20 maja 2007, 20:53

mam dokladnie to samo w mojej 89 wiec jak uporasz sie z tym problemem daj znac moze w podobny sposob uporam sie z moim problemem u mnie to szarpanie wlasnie powstaje na 3 biegu podczas gwaltownego przyspieszania tak jakby momentami tracil moc i nagle ja odzyskiwal nie dzieje sie tak za kazdym razem ale czasem sie zdarza....

mellermm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 18 maja 2007, 19:13
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: mellermm » 21 maja 2007, 14:29

wiec przekaźnik został sprawdzony i jakas podmiana była i dalej to samo było, teraz mechanik sprawdza jakims urzadzeniem pompe paliwa czy sprezanie jest i mieszanka dobra... moze jakies inne macie pomysły...

pozdr. Marcin

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 21 maja 2007, 17:12

mellermm pisze:wiec przekaźnik został sprawdzony i jakas podmiana była i dalej to samo było, teraz mechanik sprawdza jakims urzadzeniem pompe paliwa czy sprezanie jest i mieszanka dobra... moze jakies inne macie pomysły...
Hmmm :-/ ...kurcze byłem pewien że to coś z przekaźnikiem. Jeżeli okaże się że pompa jest sprawna, to sprubujcie wymienić na prubę cewke zapłonową.

Powodzenia.

mellermm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 18 maja 2007, 19:13
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: mellermm » 21 maja 2007, 20:49

cewka tez byla przekladana z tego co mi wiadomo :( zobaczymy co mi powie na dniach mechanik

pietrusek1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 14 sty 2007, 18:48
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: pietrusek1 » 21 maja 2007, 21:57

Witam czy podkładałeś moduł zapłonowy???Moj znajomy miał tak ze samochód chodził, a czasami przerywał podkładał kable, cewke a na koncu moduł i to okazało sie przyczyną.Pozdr

Awatar użytkownika
McGiver
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 16 maja 2007, 10:04
Lokalizacja: Białystok

zagwozdka

Post autor: McGiver » 21 maja 2007, 23:36

ja miałem podobną sytuacje u znajomka to sie okazało że jedna sprężynka w aparacie zapłonowym pękła 8-) drugi aparat i po bólu było.

mellermm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 18 maja 2007, 19:13
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: mellermm » 22 maja 2007, 00:45

nie pamietam czy aparat załonowy był sprawdzany ale dzieki za rade jutro sie zapytam... Pozdr. dzieki za odp. jak macie jeszcze jakies pomysly to sa mile widziane :]

[ Dodano: 2007-05-22, 14:23 ]
bylem dzis u mechanika aparat zaplonowy jest zmieniony... pompa sprawna..., wiec juz nie wiem co to moze byc ? teraz mechanik wpadl na sprawdzenie elektryki podobno to moze byc wada, odkryl gdy przy temp 70-90 stopni jak goracy jest silnik zaczynaja sie te szarpanki... wiec moze poprostu gdzies sa luty stare i podczas zwiekszonej temp. zwieksza sie ichrezystancja i zaczynaja gorzej przewodzic.

[ Dodano: 2007-05-23, 13:52 ]
Any Ideas ??

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl