[80 B4 2.0]Szarpniecia silnikiem :/
[80 B4 2.0]Szarpniecia silnikiem :/
Od dwoch dni mam maly problem. Otoz co kilka sekund "szarpie" mi delikatnie silnikiem. Obroty trzyma dobrze. Swiece sa zalozone nowe, przewody rowniez. Nie wiem co jest grane. Przyznam, ze troche to denerwujace. Myslalem, ze to jakis przejsciowy problemik, ale widze, ze nic sie nie zmienia
[ Dodano: 2007-03-09, 22:58 ]
Juz wszystko jasne. Jeden z przewodow od swiec okazal sie felerny
pozdr
[ Dodano: 2007-03-09, 22:58 ]
Juz wszystko jasne. Jeden z przewodow od swiec okazal sie felerny
pozdr
Ostatnio zmieniony 09 mar 2007, 18:54 przez kez, łącznie zmieniany 1 raz.
[80 B4 2.0E ABK] Szarpie przy 2500-3400 rpm
Mam duzy problem mam audi 80 B4 2.0 E benzyna ABK, samochod jest swietny wszystko idealne oprocz jednego problemu szarpie mi podczas jazdy glownie przyspieszania na III biegu w zakresie 2500-3000 obrotow, mechanik ktory mi robi sprawdzil prawie wszystko napisze co bylo sprawdzone: podlaczony do komputera wszystko w normie, kaseta sterujaca w normie, paski filtry wszystkie wymienione, swiece NGK nowe, nowe przewody zaplonowe,czujnik temperatury nowy, czujnik przy kasecie sterujacej nowy, palec i kopulka nowe, skrzynia biegow po renowacji wszystko w niej prawie nowe lozyska sprezyny itp, sprzeglo chyba tez bylo odnawiane, auto jak sie jedzie po tyhc wymianach swietnie chodzi ale szarpie, aha po drugim odpaleniu silnik nierowno pracuje chociaz zaplon jest wyregulowany przez zaklad.
Dwie rzeczy ktorych mechanik nie jest w stanie dokladnie powiedziec to wlasnie to szarpanie podczas jazdy i nierowna praca silnika po drugim odpaleniu (cieply silnik).
Moze ktos wie o co chodzi bo mi juz rece opadaja.
Mysle ze te dwie rzeczy sa ze soba powiazane tylko co to moze byc ?
prosze o odp na mail albo tu na forum lub na gg.
Pozdr. Marcin
[ Dodano: 2007-05-18, 21:16 ]
aha samochod nie ma instalacji gazowej itp. jest to pelna benzyna :]
Dwie rzeczy ktorych mechanik nie jest w stanie dokladnie powiedziec to wlasnie to szarpanie podczas jazdy i nierowna praca silnika po drugim odpaleniu (cieply silnik).
Moze ktos wie o co chodzi bo mi juz rece opadaja.
Mysle ze te dwie rzeczy sa ze soba powiazane tylko co to moze byc ?
prosze o odp na mail albo tu na forum lub na gg.
Pozdr. Marcin
[ Dodano: 2007-05-18, 21:16 ]
aha samochod nie ma instalacji gazowej itp. jest to pelna benzyna :]
Ostatnio zmieniony 20 maja 2007, 20:03 przez mellermm, łącznie zmieniany 2 razy.
przekaźnik
przekźnik pompy był sprawdzany, dalej bedą kombinować z pompa ale juz mi rece opadaja...
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
Re: przekaźnik
Powiedz mechanikowi, żeby poprawił wszystkie luty na płytce w przekaźniku pompy.mellermm pisze:przekźnik pompy był sprawdzany, dalej bedą kombinować z pompa ale juz mi rece opadaja...
mam dokladnie to samo w mojej 89 wiec jak uporasz sie z tym problemem daj znac moze w podobny sposob uporam sie z moim problemem u mnie to szarpanie wlasnie powstaje na 3 biegu podczas gwaltownego przyspieszania tak jakby momentami tracil moc i nagle ja odzyskiwal nie dzieje sie tak za kazdym razem ale czasem sie zdarza....
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
Hmmm ...kurcze byłem pewien że to coś z przekaźnikiem. Jeżeli okaże się że pompa jest sprawna, to sprubujcie wymienić na prubę cewke zapłonową.mellermm pisze:wiec przekaźnik został sprawdzony i jakas podmiana była i dalej to samo było, teraz mechanik sprawdza jakims urzadzeniem pompe paliwa czy sprezanie jest i mieszanka dobra... moze jakies inne macie pomysły...
Powodzenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 56
- Rejestracja: 14 sty 2007, 18:48
- Lokalizacja: Szydłowiec
nie pamietam czy aparat załonowy był sprawdzany ale dzieki za rade jutro sie zapytam... Pozdr. dzieki za odp. jak macie jeszcze jakies pomysly to sa mile widziane :]
[ Dodano: 2007-05-22, 14:23 ]
bylem dzis u mechanika aparat zaplonowy jest zmieniony... pompa sprawna..., wiec juz nie wiem co to moze byc ? teraz mechanik wpadl na sprawdzenie elektryki podobno to moze byc wada, odkryl gdy przy temp 70-90 stopni jak goracy jest silnik zaczynaja sie te szarpanki... wiec moze poprostu gdzies sa luty stare i podczas zwiekszonej temp. zwieksza sie ichrezystancja i zaczynaja gorzej przewodzic.
[ Dodano: 2007-05-23, 13:52 ]
Any Ideas ??
[ Dodano: 2007-05-22, 14:23 ]
bylem dzis u mechanika aparat zaplonowy jest zmieniony... pompa sprawna..., wiec juz nie wiem co to moze byc ? teraz mechanik wpadl na sprawdzenie elektryki podobno to moze byc wada, odkryl gdy przy temp 70-90 stopni jak goracy jest silnik zaczynaja sie te szarpanki... wiec moze poprostu gdzies sa luty stare i podczas zwiekszonej temp. zwieksza sie ichrezystancja i zaczynaja gorzej przewodzic.
[ Dodano: 2007-05-23, 13:52 ]
Any Ideas ??