Witam i znowu cyrki z autem ale od poczatku.
Wczoraj postanowilem wymienic termostat a ze silnik byl brudny wpierw mycie . Wymiana i odpalam na wolnych chodzi przez 20 sekund i gasnie nie reaguje na dodawanie gazu dusi sie i prycha jak odepne wtyczke od nastawnika cisnienia pomaga chodzi ladnie i wkreca sie. Jak kostka nastawnika wpieta i odepne czarny kabel lambdy tez chodzi dobrze. Jakis czas temu zalozylem nowa uniwersalna czyzby padla? Na szczescie mialem jakas stara od ng wstawilem ale nie wiem jeszcze czy dziala nie mam miernika pod rekom ale jak rozepne czarny kabel to niema reakcji w pracy silnika.
A i man nowke sade ale 4 kable 2 biale grzalka . Czarny sygnal i siwy masa no i jak myslicie podejdzie jak podepne siwy do masy? Na orginalna musze poczekac az ktos z polski przyjedzie bo tu kosztoje 1500 zl. wiec...
[b4 2.3 NG]Sonda lambda
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
[b4 2.3 NG]Sonda lambda
Ostatnio zmieniony 25 paź 2009, 20:34 przez troll oslo, łącznie zmieniany 1 raz.
Powinno działać w innym audi na K-Jetronicu działa.troll oslo pisze:A i man nowke sade ale 4 kable 2 biale grzalka . Czarny sygnal i siwy masa no i jak myslicie podejdzie jak podepne siwy do masy?
Jak byś miał 2 mierniki i podpiął jeden do lambdy a drugi pod nastawnik to być wiedział co się dziej z lambdą.
Nie tak dawno założyłem uniwersalną lambdę NGK (bo taką koleś chciał) do 2.3 AAR i pochodziła miesiąc potem padła nie dając żadnego odzewu.
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
- HeavenQueen
- Forum Audi 80
- Posty: 526
- Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
- Lokalizacja: Trzebinia
Kolego, co to znaczy że sonda nie podeszła? Ja w moim ABK we wrześniu założyłem jakiegoś paścia Golden Ludge i teraz zdechł, chce kupić Boscha ale 3-przewodowa dedykowana kosztuje 270zł a 4-przewodowa uniwersalna też Bosch 90zł. Jest różnica i się zastanawiam usilnie czy by takiej nie zastosować. Kolega czarekj napisał że można taką zastosować po sprawdzeniu pasowania gwintu, mocy grzałki i odległości gniazda od silnika
- troll oslo
- Forum Audi 80
- Posty: 345
- Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
- Lokalizacja: Norge
- Kontakt:
znaczy to ze iz silnk nie pracowal poprawnie ksztusil sie i zalewal paliwem,sonda chodzila poprawnie w aucie z kturego ja porzyczylem na prube jakis francuz a sonda byla boscha nic nie ruszalem przy talezu nie krecilem sruba a po wkreceniu orginalu 3 kablowego z audi silnik odrazu zaczal ruwno chodzic i reagowac....