Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 2.3 NG]Sonda lambda

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
troll oslo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 345
Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
Lokalizacja: Norge
Kontakt:

[b4 2.3 NG]Sonda lambda

Post autor: troll oslo » 25 paź 2009, 19:45

Witam i znowu cyrki z autem ale od poczatku.
Wczoraj postanowilem wymienic termostat a ze silnik byl brudny wpierw mycie . Wymiana i odpalam na wolnych chodzi przez 20 sekund i gasnie nie reaguje na dodawanie gazu dusi sie i prycha jak odepne wtyczke od nastawnika cisnienia pomaga chodzi ladnie i wkreca sie. Jak kostka nastawnika wpieta i odepne czarny kabel lambdy tez chodzi dobrze. Jakis czas temu zalozylem nowa uniwersalna czyzby padla? Na szczescie mialem jakas stara od ng wstawilem ale nie wiem jeszcze czy dziala nie mam miernika pod rekom ale jak rozepne czarny kabel to niema reakcji w pracy silnika.
A i man nowke sade ale 4 kable 2 biale grzalka . Czarny sygnal i siwy masa no i jak myslicie podejdzie jak podepne siwy do masy? Na orginalna musze poczekac az ktos z polski przyjedzie bo tu kosztoje 1500 zl. wiec...
Ostatnio zmieniony 25 paź 2009, 20:34 przez troll oslo, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 26 paź 2009, 13:55

troll oslo pisze:A i man nowke sade ale 4 kable 2 biale grzalka . Czarny sygnal i siwy masa no i jak myslicie podejdzie jak podepne siwy do masy?
Powinno działać w innym audi na K-Jetronicu działa.

Jak byś miał 2 mierniki i podpiął jeden do lambdy a drugi pod nastawnik to być wiedział co się dziej z lambdą.

Nie tak dawno założyłem uniwersalną lambdę NGK (bo taką koleś chciał) do 2.3 AAR i pochodziła miesiąc potem padła nie dając żadnego odzewu.

Awatar użytkownika
troll oslo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 345
Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
Lokalizacja: Norge
Kontakt:

Post autor: troll oslo » 26 paź 2009, 21:45

ta 4-ro kablowa nie podeszla,
zalozylem orginalna uzywka wymontowana z 100-a6 z silnikiem ng...
odrazu sie polepszylo
niezly zbieg zdazen mycie sinika i padniecie sondy...
ta uniwersalna zalozylem max 2 miesiace temu...

Awatar użytkownika
HeavenQueen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 526
Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: HeavenQueen » 21 lis 2009, 17:50

Kolego, co to znaczy że sonda nie podeszła? Ja w moim ABK we wrześniu założyłem jakiegoś paścia Golden Ludge i teraz zdechł, chce kupić Boscha ale 3-przewodowa dedykowana kosztuje 270zł a 4-przewodowa uniwersalna też Bosch 90zł. Jest różnica i się zastanawiam usilnie czy by takiej nie zastosować. Kolega czarekj napisał że można taką zastosować po sprawdzeniu pasowania gwintu, mocy grzałki i odległości gniazda od silnika :)

Awatar użytkownika
troll oslo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 345
Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
Lokalizacja: Norge
Kontakt:

Post autor: troll oslo » 21 lis 2009, 19:59

znaczy to ze iz silnk nie pracowal poprawnie ksztusil sie i zalewal paliwem,sonda chodzila poprawnie w aucie z kturego ja porzyczylem na prube jakis francuz a sonda byla boscha nic nie ruszalem przy talezu nie krecilem sruba a po wkreceniu orginalu 3 kablowego z audi silnik odrazu zaczal ruwno chodzic i reagowac....

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl