-Zwracam się z pytaniem do tych którzy mają ustawiona duża dawkę paliwa tzn cos okolo
3 mg i więcej.
Czy jakies szkodliwe rzeczy dzieją się przy tej dawce dla silnika.?
czy jest to dawka max dla motoru 1Z
Chodzi mi o to że po czyszczeniu nastawnika trafilem w dawke 3,0-3,2 mg postanowilem przejechac sie i bylem zaskoczony przyspieszeniem i wkrecaniem sie w obroty silnika.
Dawkę zmienilem na 4,5mg i przez VAG podnioslem na 3,6-3,8 mg ale to juz nie to co było.
Powiem tak ze poprostu nie wiem co sie dzieje np ze spalaniem przy takiej dawce uszczelki pod glowica itp.
Nastepne ciekawe pytanie postawił mi kolega.
Dlaczego dawka paliwa po uruchomieniu silnika wg liczby jest np 6mg i w trakcie wzrostu temperatury silnika spada.[ WZRASTA] wg ustawien VAG.
Wszyscy wiemy ze wartosc im wieksza do 9 mg to dawka mala a mniejsza do 3 to dawka wieksza a po odpaleniu zimniego silnika ta wartosc zamiast spadac sie podnosi.

Proszę o podpowiedz na jaką dawkę ustawić aby spalanie bylo w miare i osiagi ciekawe bez wysilania motoru. Z Góry dziekuję za odpowiedzi.