Witam,
Mam problem z szerokim paskiem, który często zrywa się(auto bez klimy). Wcześniej problemu nie było. Od jakiegoś czasu zerwania następowały co 3-4 miesiące. Zostało wymienione wszystko co mogło mieć wpływ na opisaną przypadłość. Napinacz,koła prowadzące itd....(części oryginalne). Zauważyłem, że pasek pęka od strony silnika. Jest to jedno pęknięcie po którym następują kolejne. Pasek wygląda wtedy jak mop. Zostało wymienione wszystko,więc można wykluczyć zadry i krzywe prowadzenie paska. Może ktoś miał taki problem lub ktoś wie jak temu zaradzić.
Z góry dziękuje.
[ B4 1Z ] Pasek klinowy alternatora-szeroki
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
troche glupio to zabrzmi ale brat wymienial nawet czesciej w swojej a4ce i powodem byl brak pokrywy pod silnikiem, prawdopodobnie piasek dostawal sie pod pasek i to powodowalo jego rozrywanie
jezeli sie myle i masz ta pokrywe to ja mialem ostatnio wyrobiony pret trzymajacy napinacz paska alternatora oraz lape trzymajaca ten pret... byc moze masz bardziej zuzyty ten pret i to powoduje wieksze odchylenie calej rolki
jezeli sie myle i masz ta pokrywe to ja mialem ostatnio wyrobiony pret trzymajacy napinacz paska alternatora oraz lape trzymajaca ten pret... byc moze masz bardziej zuzyty ten pret i to powoduje wieksze odchylenie calej rolki