Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ B4 1Z ] Pasek klinowy alternatora-szeroki

ODPOWIEDZ
robertos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 23 lis 2009, 17:53

[ B4 1Z ] Pasek klinowy alternatora-szeroki

Post autor: robertos » 23 lis 2009, 18:33

Witam,
Mam problem z szerokim paskiem, który często zrywa się(auto bez klimy). Wcześniej problemu nie było. Od jakiegoś czasu zerwania następowały co 3-4 miesiące. Zostało wymienione wszystko co mogło mieć wpływ na opisaną przypadłość. Napinacz,koła prowadzące itd....(części oryginalne). Zauważyłem, że pasek pęka od strony silnika. Jest to jedno pęknięcie po którym następują kolejne. Pasek wygląda wtedy jak mop. Zostało wymienione wszystko,więc można wykluczyć zadry i krzywe prowadzenie paska. Może ktoś miał taki problem lub ktoś wie jak temu zaradzić.
Z góry dziękuje.

Awatar użytkownika
dubbler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 666
Rejestracja: 02 mar 2008, 12:30
Lokalizacja: LU / RBI
Kontakt:

Post autor: dubbler » 24 lis 2009, 08:34

koło pasowe z tłumikiem na wale nie drga

robertos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 23 lis 2009, 17:53

Post autor: robertos » 24 lis 2009, 13:31

koło pasowe jest ok

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 25 lis 2009, 10:56

troche glupio to zabrzmi ale brat wymienial nawet czesciej w swojej a4ce i powodem byl brak pokrywy pod silnikiem, prawdopodobnie piasek dostawal sie pod pasek i to powodowalo jego rozrywanie
jezeli sie myle i masz ta pokrywe to ja mialem ostatnio wyrobiony pret trzymajacy napinacz paska alternatora oraz lape trzymajaca ten pret... byc moze masz bardziej zuzyty ten pret i to powoduje wieksze odchylenie calej rolki

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 25 lis 2009, 12:20

kolczat pisze:powodem byl brak pokrywy pod silnikiem, prawdopodobnie piasek dostawal sie pod pasek i to powodowalo jego rozrywanie
Całkiem możliwe. :roll: A co do napinacza to jeżeli by był luźno to pasek by raczej ślizgał... Nie sądzę by to mogło powodować rozrywanie paska. :-/

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 25 lis 2009, 12:48

nie mowie o samym napinaczuw sensie rolki a o precie mocujacym... ale w sumie masz racje powinien piszczec...

Awatar użytkownika
dubbler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 666
Rejestracja: 02 mar 2008, 12:30
Lokalizacja: LU / RBI
Kontakt:

Post autor: dubbler » 25 lis 2009, 13:49

A czy przy okazji wymiany napinacza był wymieniany pręt napinacz? bo lubi się wyrobić na prowadnicach i może nie ma osiowości? Możliwe że koło pasowe na wale jest gdzieś walnęte i coś na nim przerywa paski.

jetta1911
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 179
Rejestracja: 27 wrz 2009, 11:13
Lokalizacja: Duczki

Post autor: jetta1911 » 25 lis 2009, 18:01

ostatnio miałem ten sam przypadek.głównym powodem był pręt napinacza

piotrw54
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 29 paź 2008, 22:38
Lokalizacja: Strzyżów

Post autor: piotrw54 » 25 lis 2009, 23:11

dużo zależy od samego paska (kto jest jego producentem) "co jet tanie to jest drogie", raz założyłem taki co pisało że niby GERMANY a wytrzymał tylko 1,5 tyś. km i kosztował tylko 40 zł

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl