[ 1,9 Tdi 94r. ] szarpanie podczas jazdy WIELKI KŁOPOT
[ 1,9 Tdi 94r. ] szarpanie podczas jazdy WIELKI KŁOPOT
Mam problem z szarpaniem podczas jazdy i nikt nie potrafi mi pomóc , byłem już u paru mechaników , byłem na diagnostyce u polaka we wrocku czyli gościa , który na tym się zna dostałem informacje że z elektroniką w aucie jest jak najbardziej wporządku że to wina pompy lub nastawnika . Pojechałem do pompiarza , pompa tłoczek dawkujący jak i nastawnik w stanie idealnym . Kąt wtrysku jest ustawiony chyba teraz na 2.0 ale był przestawiany w tą i spowrotem a efekt szarpania nie zniknął . podejrzenie jest jeszcze na przekaznik od swiec on ponoc tez przekazuje prąd na zawór ale nie wiem który to jest ??????
Jeśli ktoś potrafi mi podpowiedziec co to może byc proszę o pomoc ja już rozkładam ręce ??
i który to przekaźnik ??
Jeśli ktoś potrafi mi podpowiedziec co to może byc proszę o pomoc ja już rozkładam ręce ??
i który to przekaźnik ??
Miałem podobny problem z moja furką. Zamiast kosztownych napraw, czy czyszczenia pompy zabrałem się za najprostszą rzecz, czyli czyszczenie zbiornika paliwa. Okazało się, że było tam coś podobnego do kisielu albo galaretki, niedużo ale jednak. Wyciągnąłem to wszystko i zalałem lepszego oleju napędowego, w moim przypadku był to BP Ultimate. Po kilkudziesięciu kilometrach szarpanie zanikło całkowicie i teraz jest spokój już jakieś 1000 km. Przydałoby się jeszcze wymienić filtr paliwa, ale chwilę wcześniej kupiłem nowy.
- krzyzak2211
- Forum Audi 80
- Posty: 55
- Rejestracja: 23 sty 2009, 21:47
- Lokalizacja: Malbork
Logi dynamiczne to nic innego jak podłączenie auta pod VAG-a i sprawdzenie parametrów podczas jazdy a statyczne na postoju.
- odnośnie tego cytatu to niestety ale musi być ustawiony na pewne parametry a nie CHYBA tak jak w Twojej wypowiedzi.maniekwrc pisze:Kąt wtrysku jest ustawiony chyba teraz na 2.0 ale był przestawiany w tą i spowrotem a efekt szarpania nie zniknął
logi statystyczne i dynamiczneczyli umow sie z kim kto ma komputerek z vagiem i sie podlaczy... tak czy tak w ukladzie paliwowym nie powino byc powietrza tak przynajmniej u mnie jest....
Moze byc duzo wad ktore moze powodowac jedna glupia część... Jesli nie podepniesz to nie bedziesz wiedzial co mu jest a tak na prozno mozna gdybać ;/
Moze byc duzo wad ktore moze powodowac jedna glupia część... Jesli nie podepniesz to nie bedziesz wiedzial co mu jest a tak na prozno mozna gdybać ;/
co to jest MAP SENSOREK i N75 przepraszam za niewiedze ale to pierwsze tdi w moim życiu wcześniej miałem zawsze benzyne .
[ Dodano: 2009-11-25, 10:31 ]
ale ja byłem na diagnostyce i niema żadnych błędów . Diagnosta powiedział że elektrycznie jak i elektronicznie auto jest w pełni sprawne i niema się do czego przyczepić a Warsztat POLAKA to nie stodoła .
[ Dodano: 2009-11-25, 10:31 ]
ale ja byłem na diagnostyce i niema żadnych błędów . Diagnosta powiedział że elektrycznie jak i elektronicznie auto jest w pełni sprawne i niema się do czego przyczepić a Warsztat POLAKA to nie stodoła .
map sensor jest to przewód ,ktory idzie do komputera kolo filtra powietrza sprawdz czy on nie jest przypalony o tłumik dolotowy do silnika... a n75 jest to czujnik ktory przeladowuje turbine jesli masz samochod na przeplywce bosha to kolo egra bedziesz mial jesli na perburgu to kolo wiatrakow kolo chłodnicy...
Wpisz sobie w szukaj n75 widzialem w niektorych tematach zdjecia gdzie on sie znajduje....
Moim zdaniem uzbieraj sobie troche kasy i umow sie z kimś ktory zna sie na tym...
Oczywiscie z kimś z forum bo niektorzy mechanicy leja wode
Wpisz sobie w szukaj n75 widzialem w niektorych tematach zdjecia gdzie on sie znajduje....
Moim zdaniem uzbieraj sobie troche kasy i umow sie z kimś ktory zna sie na tym...
Oczywiscie z kimś z forum bo niektorzy mechanicy leja wode