Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ 1,9 Tdi 94r. ] szarpanie podczas jazdy WIELKI KŁOPOT

ODPOWIEDZ
maniekwrc
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 02 lip 2009, 14:06
Lokalizacja: Wrocław

[ 1,9 Tdi 94r. ] szarpanie podczas jazdy WIELKI KŁOPOT

Post autor: maniekwrc » 22 lis 2009, 19:51

Mam problem z szarpaniem podczas jazdy i nikt nie potrafi mi pomóc , byłem już u paru mechaników , byłem na diagnostyce u polaka we wrocku czyli gościa , który na tym się zna dostałem informacje że z elektroniką w aucie jest jak najbardziej wporządku że to wina pompy lub nastawnika . Pojechałem do pompiarza , pompa tłoczek dawkujący jak i nastawnik w stanie idealnym . Kąt wtrysku jest ustawiony chyba teraz na 2.0 ale był przestawiany w tą i spowrotem a efekt szarpania nie zniknął . podejrzenie jest jeszcze na przekaznik od swiec on ponoc tez przekazuje prąd na zawór ale nie wiem który to jest ??????


Jeśli ktoś potrafi mi podpowiedziec co to może byc proszę o pomoc ja już rozkładam ręce ??

i który to przekaźnik ??

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 23 lis 2009, 09:38

Zrob logi VAG iem statyczne i dynamiczne.

Awatar użytkownika
doonaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 15 wrz 2009, 19:52
Lokalizacja: Liniewo/pomorskie

Post autor: doonaj » 24 lis 2009, 08:57

Miałem podobny problem z moja furką. Zamiast kosztownych napraw, czy czyszczenia pompy zabrałem się za najprostszą rzecz, czyli czyszczenie zbiornika paliwa. Okazało się, że było tam coś podobnego do kisielu albo galaretki, niedużo ale jednak. Wyciągnąłem to wszystko i zalałem lepszego oleju napędowego, w moim przypadku był to BP Ultimate. Po kilkudziesięciu kilometrach szarpanie zanikło całkowicie i teraz jest spokój już jakieś 1000 km. Przydałoby się jeszcze wymienić filtr paliwa, ale chwilę wcześniej kupiłem nowy.

maniekwrc
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 02 lip 2009, 14:06
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: maniekwrc » 24 lis 2009, 16:34

Zbiornik jest wyczyszczony filtr paliwa nowy a problem jak jest tak jest . Nie wiem co to jest log statyczny i dynamiczny ???????

Awatar użytkownika
krzyzak2211
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 55
Rejestracja: 23 sty 2009, 21:47
Lokalizacja: Malbork

Post autor: krzyzak2211 » 24 lis 2009, 17:27

Logi dynamiczne to nic innego jak podłączenie auta pod VAG-a i sprawdzenie parametrów podczas jazdy a statyczne na postoju.
maniekwrc pisze:Kąt wtrysku jest ustawiony chyba teraz na 2.0 ale był przestawiany w tą i spowrotem a efekt szarpania nie zniknął
- odnośnie tego cytatu to niestety ale musi być ustawiony na pewne parametry a nie CHYBA tak jak w Twojej wypowiedzi.

maniekwrc
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 02 lip 2009, 14:06
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: maniekwrc » 25 lis 2009, 07:29

Dawałem auto na diagnostykę do polaka we Wrocławiu to warsztat znany i dobry pewnie robili statycznie i dynamicznie .

Awatar użytkownika
levis1991
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1181
Rejestracja: 04 sie 2009, 00:29
Lokalizacja: Łuków

Post autor: levis1991 » 25 lis 2009, 07:51

zrob logi jesli sie okaze ze ma jakis bol to wtedy rob to co wykaze jesli nie to sprawdz map sensorek, n75 i czy sie nie zapowietrza gdzies uklad paliwowy jesli wszystko ok to wywal kata to napewno ci troche pomoze bo mi pomoglo

maniekwrc
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 02 lip 2009, 14:06
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: maniekwrc » 25 lis 2009, 10:16

jak dodam gazu i puszczę to w wężyku pojawiają się pęcherzyki powietrza ale nie dużo widziałem już tdi gdzie cały czas idzie powietrze i to bardzo dużo a auto nie szarpie .


Co to jest LOG i jak to sprawdzić ?????

Awatar użytkownika
levis1991
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1181
Rejestracja: 04 sie 2009, 00:29
Lokalizacja: Łuków

Post autor: levis1991 » 25 lis 2009, 10:21

logi statystyczne i dynamiczneczyli umow sie z kim kto ma komputerek z vagiem i sie podlaczy... tak czy tak w ukladzie paliwowym nie powino byc powietrza tak przynajmniej u mnie jest....
Moze byc duzo wad ktore moze powodowac jedna glupia część... Jesli nie podepniesz to nie bedziesz wiedzial co mu jest a tak na prozno mozna gdybać ;/

maniekwrc
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 02 lip 2009, 14:06
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: maniekwrc » 25 lis 2009, 10:26

co to jest MAP SENSOREK i N75 przepraszam za niewiedze ale to pierwsze tdi w moim życiu wcześniej miałem zawsze benzyne .

[ Dodano: 2009-11-25, 10:31 ]
ale ja byłem na diagnostyce i niema żadnych błędów . Diagnosta powiedział że elektrycznie jak i elektronicznie auto jest w pełni sprawne i niema się do czego przyczepić a Warsztat POLAKA to nie stodoła .

Awatar użytkownika
levis1991
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1181
Rejestracja: 04 sie 2009, 00:29
Lokalizacja: Łuków

Post autor: levis1991 » 25 lis 2009, 10:42

map sensor jest to przewód ,ktory idzie do komputera kolo filtra powietrza sprawdz czy on nie jest przypalony o tłumik dolotowy do silnika... a n75 jest to czujnik ktory przeladowuje turbine jesli masz samochod na przeplywce bosha to kolo egra bedziesz mial jesli na perburgu to kolo wiatrakow kolo chłodnicy...
Wpisz sobie w szukaj n75 widzialem w niektorych tematach zdjecia gdzie on sie znajduje....
Moim zdaniem uzbieraj sobie troche kasy i umow sie z kimś ktory zna sie na tym...
Oczywiscie z kimś z forum bo niektorzy mechanicy leja wode

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl