Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AAH] Załamanie po wizycie na hamownii. Autko nie ma mocy

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
rafal102
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 22 lis 2009, 10:19
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: rafal102 » 24 lis 2009, 14:06

Wiem.. dlatego liczę na waszą pomoc.. Bo takie szukanie to mnie finansowo zje.. :(

Awatar użytkownika
hct
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 25 sie 2007, 12:43
Lokalizacja: Kraków/Jasło

Post autor: hct » 24 lis 2009, 14:06

Leo, nie zapomnij o tych blokach pomiarowych bo to wszystkim sie przyda ja szukalem przeplywki w vagu nie nie znalazlem :-/

Awatar użytkownika
rafal102
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 22 lis 2009, 10:19
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: rafal102 » 24 lis 2009, 14:08

Właśnie ja również czekam na te bloki bo to jest jeszcze szansa, że coś się dowiem bez wpakowania się w wielkie koszta.. :(

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 24 lis 2009, 14:28

musicie tylko wiedzieć, że różne roczniki mają różne grupy pomiarowe dostępne, z tego co pamiętam ja mam rozpiskę dla rocznika 1994 , a osobiście sam sprawdzałem AAH z roku 1991 i miał tylko blok zerowy, zatem różnie bywa.

Awatar użytkownika
rafal102
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 22 lis 2009, 10:19
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: rafal102 » 24 lis 2009, 14:33

blok zerowy to jeżeli się nie mylę to są bardzo podstawowe informację.

takie jak obroty silnika, tempoeratura płynu, itp.

Awatar użytkownika
hct
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 25 sie 2007, 12:43
Lokalizacja: Kraków/Jasło

Post autor: hct » 24 lis 2009, 14:40

ja mam 94 wiec mnie sie przyda :-P u mnie jest duzo blokow dostpnych ale przeplywki nie ma a chyba powinno byc bo ja mam juz ten mogel silnika co pakowali do a4

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 24 lis 2009, 14:43

każdy AAH ma przepływkę, więc jeśli ma bloki pomiarowe , przynajmniej pierwsze 3 to napewno przepływka w nich jest.

Awatar użytkownika
hct
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 25 sie 2007, 12:43
Lokalizacja: Kraków/Jasło

Post autor: hct » 24 lis 2009, 14:45

no moze moze tylko nie jest podawane w znanych mi jednostkach wiec pasowala by rozpiska blokow i jeszcze zakres wartosci :roll:

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 24 lis 2009, 15:28


Awatar użytkownika
hct
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 25 sie 2007, 12:43
Lokalizacja: Kraków/Jasło

Post autor: hct » 24 lis 2009, 15:55

i to jest do aah tak?
sprawdze to moze jeszcze dzis

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 24 lis 2009, 16:02

Sa to wszystkie grupy dostepne przez VAG-a i nie we wszystkich silnikach wszystkie beda aktywne

Awatar użytkownika
hct
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 25 sie 2007, 12:43
Lokalizacja: Kraków/Jasło

Post autor: hct » 25 lis 2009, 16:15

no i co tam z tym cabrio wyjasnilo sie cos?

Awatar użytkownika
rafal102
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 22 lis 2009, 10:19
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: rafal102 » 25 lis 2009, 20:22

Właśnie wracam z naprawy.

Wymieniłem czujnik spalania stukowego przeczyściłem kolektor ssący sprawdziłem szczelność no i auto zaczęło wkręcać się do 6.200.. ale ciągle nie wiem do ilu powinno..

No i przegoniłem go trochę ale nie czułem, żeby ciągną lepiej w górnej partii obrotów.

Wróciłem i z ciekawości odpiąłem wtyczkę od tego czujnika, żeby zobaczyć reakcję. Przygazowałem i autko wkręcało się do 5400 podpiąłem i znowu to samo autko wkręca się teraz max 5400... I jeszcze na dodatek tego na wolnuch obrotach spadły obroty.. jak były 800 to teraz jest 700-750..

Panowie nie wiem co jest.. podłączyłem pod Vag wyskoczył błąd czujnika stukowego bo go wypinałem skasowałem błąd i już się nie powtarza.. ale autko nie jedzie dalej..

Nie wiem w czym jest problem.. A czujnik odpinałem i podłączałem na właczonym silniku czy mógł się uszkodzić..??


Proszę was o pomoc z tym problemem bo nie wiem czego dalej szukać..

Awatar użytkownika
siwusek216
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 695
Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
Lokalizacja: Myslowice

Post autor: siwusek216 » 25 lis 2009, 22:59

Odcięcie chyba przy 6700 jest, a jak podstawy czyli świece i przewody WN.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 26 lis 2009, 00:23

proszę - to opis bloków pomiarowych silnika Audi AAH od rocznika 1993 w górę.

http://audis2.freshsite.pl/tmp/blokiaah.xls

częściowo przetłumaczone, w oryginale jest w niemieckim.
Do roboty Panowie, tłumaczcie sobie.
podpowiem, że za wskazania przepływki odpowiada blok 001 pozycja 2 , i jednostka to Volty.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl