[b4 1,9 TDI ] pytanie jaką moc mozna wyciągnąć z tego silnik
Kolego Audi Cabrio z czego się dowiedziałem jest ciężkim samochodem także rakiety z niego nie zrobisz.
Ja na twoim miejscu jedyne co bym zrobił to strzelił program koszt około 1000zł nie jest kosmiczny a na pewno będziesz miał banana na twarzy. Autko będzie dużo lepiej przyśpieszać. Będzie bardziej dynamiczne. Na pewno warto. Jeżeli masz około 1200zł jeszcze to zainwestuj w tryski 216 i zyskasz parę koników więcej. Ale na tym bym zaprzestał bo potem rosną koszta. i to znowu w tysiącach. Większy IC większe Turbo Pompa 11mm do tego sprzęgło no i hamulce i nie wiem jak to dokładnie jest z 1Z ale komp może też trzeba było by zmienić przy starcie na więcej koników. . Moim zdaniem za duże już koszta nie warto..
Panowie jeżeli chodzi o 150KM i to, że przedni napęd to już za mało.. i trzeba Q to jesteście w błędzie. Uważam, że napęd Q jest przydatny powyżej 200KM i to też przydaje się przy starcie a potem już tylko zabiera cenne konie przy większych prędkościach.
Kolego jeżeli chcesz hamulce lepsze do Audi to zakładaj hamulce od Audi b4 z 2.8 pod maską myślę, że one spokojnie wystarczą. Z tego co wiem to kolega myster zakładał takie hamulce do swojej Audi napisz do niego to Ci powie jakie koszta. A wymiana to jak klocki lego stare wyciągasz i przykręcacz nowe..
Ja na twoim miejscu jedyne co bym zrobił to strzelił program koszt około 1000zł nie jest kosmiczny a na pewno będziesz miał banana na twarzy. Autko będzie dużo lepiej przyśpieszać. Będzie bardziej dynamiczne. Na pewno warto. Jeżeli masz około 1200zł jeszcze to zainwestuj w tryski 216 i zyskasz parę koników więcej. Ale na tym bym zaprzestał bo potem rosną koszta. i to znowu w tysiącach. Większy IC większe Turbo Pompa 11mm do tego sprzęgło no i hamulce i nie wiem jak to dokładnie jest z 1Z ale komp może też trzeba było by zmienić przy starcie na więcej koników. . Moim zdaniem za duże już koszta nie warto..
Panowie jeżeli chodzi o 150KM i to, że przedni napęd to już za mało.. i trzeba Q to jesteście w błędzie. Uważam, że napęd Q jest przydatny powyżej 200KM i to też przydaje się przy starcie a potem już tylko zabiera cenne konie przy większych prędkościach.
Kolego jeżeli chcesz hamulce lepsze do Audi to zakładaj hamulce od Audi b4 z 2.8 pod maską myślę, że one spokojnie wystarczą. Z tego co wiem to kolega myster zakładał takie hamulce do swojej Audi napisz do niego to Ci powie jakie koszta. A wymiana to jak klocki lego stare wyciągasz i przykręcacz nowe..
to wiadomo :mrgreen: pomału ale do celu, jak będzie dobrze to będę i ja zaskakiwał <rotfl2>AUDI_A6 pisze:Wuju ty o B4 w TDI marzysz odkąd Cię znam, ty i te Twoje niecne plany Pożyjemy zobaczymy. Może zmądrzejesz tak jak Solskier
Niki20 no wiesz ale nie każdy musi od razu ruszać z piskiem opon itp ale np wyprzedzanie czy ruszanie ze świateł to żeby miało trochę pary choć nie trzeba aż 150 żeby osiągnąć taki efekt :mrgreen:
- Krycha
- Forum Audi 80
- Posty: 5244
- Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
- Imię: Krystian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
grinch pisze:... A co Krystian powiesz na to że Solskier jeździ teraz:AUDI_A6 pisze:Może zmądrzejesz tak jak Solskier
Audi A4 FL Avant ośka TDI i ma 200 PS i 4XX NM :!:
I skończta kuźwa z tym quattro
... Jednak jakoś w Q nie pakował sie hmm i teraz pytanie dlaczego
A co ja na to? Kolejny błąd zrobił :mrgreen:
Ale każdy robi jak uważa jeden woli blondynki drugi brunetki i niech tak zostanie.
Jakiego ma tego dizla? To jest A4 B5? Bo takie coś jak FL to ja nie wiem co to, to nie pasiak... :]
Rafał102 właśnie tak zrobie rozmawiałem ze znajomym i powiedział ze niema sensu za duze koszta tylko w turbinie będe zmieniał srodek na inne wiatraczki będzie łapała z mniejszych obrotów .
a chamulce soskier powiedział ze te z 2,8 będą dobre teraz tylko musze poszukać
i jeszcze jedno mam z nim problem bo za kazdym razem jak zapalam to otwierają mi sie troche szyby tak jak bym chciał otwozyc dach tam są jakieś czujniki czy co bo niewiem
a chamulce soskier powiedział ze te z 2,8 będą dobre teraz tylko musze poszukać
i jeszcze jedno mam z nim problem bo za kazdym razem jak zapalam to otwierają mi sie troche szyby tak jak bym chciał otwozyc dach tam są jakieś czujniki czy co bo niewiem
Ja to czekam na 300-350 PS z tych waszych 1.8 T q bo przecież coś te q musi napędzać :mrgreen:AUDI_A6 pisze:Lift był po 97 roku, a drugi po 99 roku
To jaki może mieć silnik? 115 konny najwięcej, więc te 200 kuni co ma teraz to niestety prawie koniec jego zabawy z dizlem :mrgreen:
... Jak nie będziesz dawał rady to ci AAZ pożyczę bo niedługo będzie wyjęty <mikolaj>
- Krycha
- Forum Audi 80
- Posty: 5244
- Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
- Imię: Krystian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
tak a to faktycznie na temat jest hahashogunSR pisze: Oriętujecie sie co moze byc z tymi szybami ze same sie otwierają przy zapalaniu
shogunSR pisze:i jeszcze jedna sprawa z interculerem jak bym chciał zmienić na inny jakiś większy czy polecacie i czy to coś da
Jak planujesz grubsze mody to da, jak nie to olej to. Można się pobawić w nacinane nadkole, żeby IC miał lepsze chłodzenie, a jak nie to zostaje fmic.
po co Nam klekociki ? :mrgreen:grinch pisze:... Jak nie będziesz dawał rady to ci AAZ pożyczę bo niedługo będzie wyjęty <mikolaj>
Na te mocne jedenosiemte nie musisz czekać, bo już są
- przemko1982
- Audi 80 Klub
- Posty: 756
- Rejestracja: 04 lip 2008, 08:47
- Lokalizacja: Dolní Slezsko