[2.3 NG coupe 90 b3] Cos z zaplonem ? A moze filtr paliwa?
[2.3 NG coupe 90 b3] Cos z zaplonem ? A moze filtr paliwa?
wczoraj ustawialem zaplon.Wszystko fajnie chodzilo i braklo mi benzyny nalalem 15 litrow i auto nie chcialo odpalic . przyszedlem rano odpalil pierwszy raz dalej zero nic ani nie szkubnie co robic? Dodam ze auto dlugo stalo i moglo pochlonac jakis syf z baku?
Ostatnio zmieniony 23 lis 2009, 12:54 przez Dziergus, łącznie zmieniany 2 razy.
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
Manometr na rozdzielacz paliwa, potem na regulator ciśnienia paliwa.Sprawdz ciśnienie paliwa może go brakuje.
O tym jak sprawdzić wtryskiwacz rozruchowy,oraz czujnik temp.górny dwu pinowy na ecu nie będe pisał znajdziesz na forum.
Upewnij się że czujnik halla(znajdziesz na forum)jest ok. sprawdz dokładnie ukł. zapłonowy od aparatu.
Silnik benzynowy musi mieć dwie rzeczy paliwo i iskrę wtedy zagada,nawet kulawo ale zagada.
Posprawdzaj styki/piny po długim postoju mogą zaśniedzieć,utlenić czy obluzować się.
P.S.Popraw oznaczenie silnika w profilu 2.3 10V to NG , 2.3 20V to 7A.
O tym jak sprawdzić wtryskiwacz rozruchowy,oraz czujnik temp.górny dwu pinowy na ecu nie będe pisał znajdziesz na forum.
Upewnij się że czujnik halla(znajdziesz na forum)jest ok. sprawdz dokładnie ukł. zapłonowy od aparatu.
Silnik benzynowy musi mieć dwie rzeczy paliwo i iskrę wtedy zagada,nawet kulawo ale zagada.
Posprawdzaj styki/piny po długim postoju mogą zaśniedzieć,utlenić czy obluzować się.
P.S.Popraw oznaczenie silnika w profilu 2.3 10V to NG , 2.3 20V to 7A.