Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.3 NG coupe 90 b3] Cos z zaplonem ? A moze filtr paliwa?

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Dziergus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 01 lis 2009, 22:09
Lokalizacja: Rybnik

[2.3 NG coupe 90 b3] Cos z zaplonem ? A moze filtr paliwa?

Post autor: Dziergus » 23 lis 2009, 11:30

wczoraj ustawialem zaplon.Wszystko fajnie chodzilo i braklo mi benzyny nalalem 15 litrow i auto nie chcialo odpalic . przyszedlem rano odpalil pierwszy raz dalej zero nic ani nie szkubnie co robic? Dodam ze auto dlugo stalo i moglo pochlonac jakis syf z baku?
Ostatnio zmieniony 23 lis 2009, 12:54 przez Dziergus, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
luk_OP_Q89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1288
Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
Lokalizacja: OPOLE

Post autor: luk_OP_Q89 » 23 lis 2009, 14:16

Wymień filtr paliwa.Skontroluj świece zapłonowe,oczyść ustaw przerwę 0.6mm.Jeśli są wyeksploatowane lub nie wiesz jak dużo już przeżyły wymień.

Dziergus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 01 lis 2009, 22:09
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Dziergus » 23 lis 2009, 16:16

Jestem po wymianie swiec i filtra dalej sie to samo robi;/

Awatar użytkownika
luk_OP_Q89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1288
Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
Lokalizacja: OPOLE

Post autor: luk_OP_Q89 » 26 lis 2009, 16:43

Manometr na rozdzielacz paliwa, potem na regulator ciśnienia paliwa.Sprawdz ciśnienie paliwa może go brakuje.

O tym jak sprawdzić wtryskiwacz rozruchowy,oraz czujnik temp.górny dwu pinowy na ecu nie będe pisał znajdziesz na forum.

Upewnij się że czujnik halla(znajdziesz na forum)jest ok. sprawdz dokładnie ukł. zapłonowy od aparatu.

Silnik benzynowy musi mieć dwie rzeczy paliwo i iskrę wtedy zagada,nawet kulawo ale zagada.

Posprawdzaj styki/piny po długim postoju mogą zaśniedzieć,utlenić czy obluzować się.

P.S.Popraw oznaczenie silnika w profilu 2.3 10V to NG , 2.3 20V to 7A.

Dziergus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 01 lis 2009, 22:09
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Dziergus » 27 lis 2009, 15:53

auto bylo u mechanika i cos z elektrykka;/ uklad zaplonowy jest dobry nic nie uszkodzone benzyna dochodzi iskra jest on pali gdy pare razy cewka przekrece i pompa napompuje
przez to myslalem ze jakis syf w baku?

Awatar użytkownika
Bartek90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 568
Rejestracja: 16 wrz 2009, 19:49
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Bartek90 » 30 lis 2009, 10:20

Zobacz cewkę, rozkręć górną pokrywę i sprawdź czy taki bolec pomiędzy napisami "1" i "15" jest wysunięty. Jeżeli tak to masz cewkę do wymiany.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl