Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 93' 2.0 ABK] - Sprawdzenie prawdziwego przebiegu

Dobry_K
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 204
Rejestracja: 31 lip 2007, 23:57
Lokalizacja: Czestochowa

[B4 93' 2.0 ABK] - Sprawdzenie prawdziwego przebiegu

Post autor: Dobry_K » 03 gru 2009, 12:15

Witam

Postanowilem napisac ten nowy wątek zastanawiając sie jednoczesnie czy jest to dobry dział ale mysle ze tu bedzie pasował.

Ok przechodze do sedna

Dowiedzialem sie ostatnio iz za pomocą diód podłączonych odpowiednio do sterownika komputera mozna odczytac prawdziwy przebieg auta.
Wiem o tym iz moje B4 ma licznik analogowy ale pomimo tego licznika mozna ten przebieg odczytac, jesli ktos wie jak to zrobic to prosze o rade :)
Ponoc odpowiednio podłączone diody mrugają kolejno pewną ilość razy ktore po kolei okreslaja poszczegolne wartosci licznika, czy wiecie jak to zrobic ?

Pozdrawiam i czekam na odpowiedz :)

Dobry_K
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 204
Rejestracja: 31 lip 2007, 23:57
Lokalizacja: Czestochowa

Post autor: Dobry_K » 03 gru 2009, 12:38

O czyms takim powiedzial mi człowiek który pracuje w serwisie AUDI
Mowil ze stare golfy, passaty jak i B4 mozna by bylo tak odczytac hmm byla to rozmowa prywatna wiec uwazam iz nie mial powodu abyc "cisnac kit"
Moze faktycznie cos takiego jest

Awatar użytkownika
Żelu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 736
Rejestracja: 09 lis 2009, 15:04
Lokalizacja: SR

Post autor: Żelu » 03 gru 2009, 12:45

Dobry_K jeżeli byłaby taka możliwość, to też nie masz pewności co do przebiegu samochodu, bo to byłby przebieg kompa, a komp to część i mogła przecież ulec wymianie. Ale dość ciekawe to co piszesz, będę śledził wątek, może ktoś się z tym spotkał. Pozdrawiam ;-)

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 03 gru 2009, 12:46

Jeśli byłaby to prawda to byłby to wielki przełom. Ale coś mi się wierzyć tak do końca nie chce. No nic, zobaczymy, może ktoś coś więcej wie, ale gdyby ktoś miał taką widzę to już pewnie by wypłynęła dawno.

Awatar użytkownika
grze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3198
Rejestracja: 09 lip 2008, 17:57
Lokalizacja: południe

Post autor: grze » 03 gru 2009, 16:42

Dobry_K pisze:O czyms takim powiedzial mi człowiek który pracuje w serwisie AUDI
Mowil ze stare golfy, passaty jak i B4 mozna by bylo tak odczytac hmm byla to rozmowa prywatna wiec uwazam iz nie mial powodu abyc "cisnac kit"
Moze faktycznie cos takiego jest
no to nie prościej było poprosić tego machera żeby jaśniej nakreślił sprawę? :roll: albo poprosić go żeby Ci pomógł odczytać to u Ciebie? :mrgreen:

Dobry_K
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 204
Rejestracja: 31 lip 2007, 23:57
Lokalizacja: Czestochowa

Post autor: Dobry_K » 03 gru 2009, 18:10

No wlasnie rozmawialem z nim ale przyznal ze to bylo dawno i nie pamieta jak to zrobic ale sam mi o tym powiedzial wiec moze cos w tym jest :)

SowaBezOka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 172
Rejestracja: 23 lip 2007, 19:11

Post autor: SowaBezOka » 04 gru 2009, 08:55

tez o tym slyszalem, po podlaczeniu diod w odpowniedni sposob zaczynaja mrugac tyle razy ile auto ma przebiegu <ok>

w.a.n.t.e.d
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 364
Rejestracja: 11 kwie 2009, 11:05
Lokalizacja: Chełm

Post autor: w.a.n.t.e.d » 04 gru 2009, 11:27

SowaBezOka pisze:tez o tym slyszalem, po podlaczeniu diod w odpowniedni sposob zaczynaja mrugac tyle razy ile auto ma przebiegu <ok>
Ciekawe ile musiał byś liczyć jak samochód miałby 400 tys przebiegu :lol: :mrgreen:

Awatar użytkownika
jagna
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 396
Rejestracja: 25 sie 2008, 16:58
Lokalizacja: Gdańsk/Wejherowo

Post autor: jagna » 04 gru 2009, 11:37

Na innym forum znalazłam ciekawą dyskusje na temat odczytywania faktycznego stanu licznika

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=3457

w.a.n.t.e.d
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 364
Rejestracja: 11 kwie 2009, 11:05
Lokalizacja: Chełm

Post autor: w.a.n.t.e.d » 04 gru 2009, 12:03

jagna pisze:Na innym forum znalazłam ciekawą dyskusje na temat odczytywania faktycznego stanu licznika

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=3457
No tak o ile komp nie był wymieniony...

Poza tym, nie każdy ma vaga i laptopa... ;-)

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 04 gru 2009, 12:14

Według mnie tylko w ASO po numerze vin jeżeli było serwisowane za granicą :-D a ja już w nic nie wierzę wszyscy cofają

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 04 gru 2009, 21:28

Kiedyś mój kolega coś ściemniał że w ASO samochodów grupy VAG spiłowują co 100 000 km jeden z takich wystających okrągłych nadlewów z przodu głowicy ;-)

A np. w BMW gdy się przytrzyma przycisk kasowania licznika dziennego i włączy stacyjkę na pierwszą pozycję to wyświetli się prawdziwy przebieg :-P - tylko że w każdym BMW wynosi on jakieś 350 000 km.

Awatar użytkownika
grze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3198
Rejestracja: 09 lip 2008, 17:57
Lokalizacja: południe

Post autor: grze » 04 gru 2009, 23:02

Kiedyś mój kolega coś ściemniał że w ASO samochodów grupy VAG spiłowują co 100 000 km jeden z takich wystających okrągłych nadlewów z przodu głowicy ;-)
no nie... znowu te zabobony <haha> było już wiele razy na forum o tym, że to jest jakiś głupi przesąd.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 04 gru 2009, 23:39

grze pisze:
Kiedyś mój kolega coś ściemniał że w ASO samochodów grupy VAG spiłowują co 100 000 km jeden z takich wystających okrągłych nadlewów z przodu głowicy ;-)
no nie... znowu te zabobony <haha> było już wiele razy na forum o tym, że to jest jakiś głupi przesąd.
Dokładnie. To ma wiązek z taśmą montażową silników, a nie serwisem.

Awatar użytkownika
flgmnft
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 384
Rejestracja: 13 gru 2008, 10:04
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: flgmnft » 09 gru 2009, 13:15

Te wypustki informuja o tym jaki to jest odlew, czy to glowica do 1.6, 1.8 czy do 2.0. Takie metody sie stosuje aby podczas procesu latwo odroznic odlew, gdyz w wiekszosci wypadkow glowice roznych silnikow roznia sie malymi szczegolami ktore nie latwo dojrzec na pierwszy rzut oka. Dlatego 1.6 bedzie mial w pewnym miejscu np 1 wypust, 1.8 bedzie miec dwa a 2.0 bedzie mial 4. Wiem to bo pracuje w odlewni aluminium, lejemy odlewy cisnieniowe obudowy skrzyn biegow, bloki silnikowe. Jak i glowice do silnikow. I wlasnie tutaj stosuje sie takie patenty, sa jednymi z wazniejszycz rzeczy na odlewie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl