[B4 93' 2.0 ABK] - Sprawdzenie prawdziwego przebiegu
[B4 93' 2.0 ABK] - Sprawdzenie prawdziwego przebiegu
Witam
Postanowilem napisac ten nowy wątek zastanawiając sie jednoczesnie czy jest to dobry dział ale mysle ze tu bedzie pasował.
Ok przechodze do sedna
Dowiedzialem sie ostatnio iz za pomocą diód podłączonych odpowiednio do sterownika komputera mozna odczytac prawdziwy przebieg auta.
Wiem o tym iz moje B4 ma licznik analogowy ale pomimo tego licznika mozna ten przebieg odczytac, jesli ktos wie jak to zrobic to prosze o rade
Ponoc odpowiednio podłączone diody mrugają kolejno pewną ilość razy ktore po kolei okreslaja poszczegolne wartosci licznika, czy wiecie jak to zrobic ?
Pozdrawiam i czekam na odpowiedz
Postanowilem napisac ten nowy wątek zastanawiając sie jednoczesnie czy jest to dobry dział ale mysle ze tu bedzie pasował.
Ok przechodze do sedna
Dowiedzialem sie ostatnio iz za pomocą diód podłączonych odpowiednio do sterownika komputera mozna odczytac prawdziwy przebieg auta.
Wiem o tym iz moje B4 ma licznik analogowy ale pomimo tego licznika mozna ten przebieg odczytac, jesli ktos wie jak to zrobic to prosze o rade
Ponoc odpowiednio podłączone diody mrugają kolejno pewną ilość razy ktore po kolei okreslaja poszczegolne wartosci licznika, czy wiecie jak to zrobic ?
Pozdrawiam i czekam na odpowiedz
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
no to nie prościej było poprosić tego machera żeby jaśniej nakreślił sprawę? :roll: albo poprosić go żeby Ci pomógł odczytać to u Ciebie? :mrgreen:Dobry_K pisze:O czyms takim powiedzial mi człowiek który pracuje w serwisie AUDI
Mowil ze stare golfy, passaty jak i B4 mozna by bylo tak odczytac hmm byla to rozmowa prywatna wiec uwazam iz nie mial powodu abyc "cisnac kit"
Moze faktycznie cos takiego jest
-
- Forum Audi 80
- Posty: 172
- Rejestracja: 23 lip 2007, 19:11
-
- Forum Audi 80
- Posty: 364
- Rejestracja: 11 kwie 2009, 11:05
- Lokalizacja: Chełm
Na innym forum znalazłam ciekawą dyskusje na temat odczytywania faktycznego stanu licznika
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=3457
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=3457
-
- Forum Audi 80
- Posty: 364
- Rejestracja: 11 kwie 2009, 11:05
- Lokalizacja: Chełm
No tak o ile komp nie był wymieniony...jagna pisze:Na innym forum znalazłam ciekawą dyskusje na temat odczytywania faktycznego stanu licznika
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=3457
Poza tym, nie każdy ma vaga i laptopa...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Kiedyś mój kolega coś ściemniał że w ASO samochodów grupy VAG spiłowują co 100 000 km jeden z takich wystających okrągłych nadlewów z przodu głowicy
A np. w BMW gdy się przytrzyma przycisk kasowania licznika dziennego i włączy stacyjkę na pierwszą pozycję to wyświetli się prawdziwy przebieg - tylko że w każdym BMW wynosi on jakieś 350 000 km.
A np. w BMW gdy się przytrzyma przycisk kasowania licznika dziennego i włączy stacyjkę na pierwszą pozycję to wyświetli się prawdziwy przebieg - tylko że w każdym BMW wynosi on jakieś 350 000 km.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Dokładnie. To ma wiązek z taśmą montażową silników, a nie serwisem.grze pisze:no nie... znowu te zabobony <haha> było już wiele razy na forum o tym, że to jest jakiś głupi przesąd.Kiedyś mój kolega coś ściemniał że w ASO samochodów grupy VAG spiłowują co 100 000 km jeden z takich wystających okrągłych nadlewów z przodu głowicy
Te wypustki informuja o tym jaki to jest odlew, czy to glowica do 1.6, 1.8 czy do 2.0. Takie metody sie stosuje aby podczas procesu latwo odroznic odlew, gdyz w wiekszosci wypadkow glowice roznych silnikow roznia sie malymi szczegolami ktore nie latwo dojrzec na pierwszy rzut oka. Dlatego 1.6 bedzie mial w pewnym miejscu np 1 wypust, 1.8 bedzie miec dwa a 2.0 bedzie mial 4. Wiem to bo pracuje w odlewni aluminium, lejemy odlewy cisnieniowe obudowy skrzyn biegow, bloki silnikowe. Jak i glowice do silnikow. I wlasnie tutaj stosuje sie takie patenty, sa jednymi z wazniejszycz rzeczy na odlewie.