Witam, proszę o analizę logów z dwóch bryczek, a mianowicie z mojej niuńki [B4 1,9 TDI 1Z] oraz z paska kumpla. Z tym ze logi z mojej audiczki mam niepełne, jutro zostaną uzupełnione o dynamicze i zamieszcze je w całości. A narazie proszę o kilka słow na temat stanu silnika paska. Jest to:
VW Passat B5 1,9 TDI AFN 110 KM, niepokojące objawy to nierówna praca na biegu jałowym, szarpanie w trakcie jazdy po zdjęciu nogi z gazu (np. przy wyrównywaniu predkości), objawy te pojawiaja się przy ciepłym silniku. Oto komplet logów:
Statyczne - Grupy 000,001,003
Statyczne - Grupy 004,007,013
Statyczne - Grupy 014,018,023
Grupy Basic Settings:
000 003 004 011
Dynamicze - Grupy 000,001,003
Dynamiczne - Grupy 004,008,010
Dynamiczne - Grupa 011
Jak pisałem wyżej jutro zamieszczę logi z mojej rakiety.
[B4 1,9 TDI 1Z] Prośpa o analizę logów
[B4 1,9 TDI 1Z] Prośpa o analizę logów
Ostatnio zmieniony 06 gru 2009, 17:01 przez D0m3l, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: [B4 1,9 TDI 1Z] Prośpa o analizę logów
Podejrzewam ze wyczyszczenie nastawnika, pozniej ustawienie dawki i kata wtrysku rozwiaze problem. Korekcje z 013 wroca do normy. Egr jest zaslepiony a turbina i przeplywka moim zdaniem wygladaja ok
Dzieki za spostrzerzenia na temat Passata i za zainteresowanie tematem. Poprawimy to, o czym mówicie i zamieszcze logi z naprawionego juz auta.
A tu z małym poślizgiem, ale oto są logi z Mojej maszyny: Audi 80 1,9 TDI 1Z '94 265 tyś. km.
Problem jaki wystepuje, to bardzo cięzki rozruch na zimnym silniku, (juz dwa razy zarżnąłem akumulator), jak świece podgrzeją, jest nieco lepiej, ale też cięzko pali, świece sprawdzone, wszystkie sprawne. Jak chwile popracuje pali na dotyk.
Statyczne - grupy 000, 001, 003
Statyczne - Grupy 004, 007, 013
000 BS
003 BS
004 BS
Dynamiczne - Grupy 000, 003
Dynamiczne - Grupy 004, 008
Dynamiczne - Grupy 010, 011
A tu z małym poślizgiem, ale oto są logi z Mojej maszyny: Audi 80 1,9 TDI 1Z '94 265 tyś. km.
Problem jaki wystepuje, to bardzo cięzki rozruch na zimnym silniku, (juz dwa razy zarżnąłem akumulator), jak świece podgrzeją, jest nieco lepiej, ale też cięzko pali, świece sprawdzone, wszystkie sprawne. Jak chwile popracuje pali na dotyk.
Statyczne - grupy 000, 001, 003
Statyczne - Grupy 004, 007, 013
000 BS
003 BS
004 BS
Dynamiczne - Grupy 000, 003
Dynamiczne - Grupy 004, 008
Dynamiczne - Grupy 010, 011
w B4 kąt wtrysku to padaka, powinno być koło 65 a nie 0 <ok> ja u siebie mam ustawiony na ok 50 i wczoraj rano jak i dzisiaj po zagrzaniu świec zapalił z półobrotu bez grzania świec (na spalonych) w takich warunkach musiałem zakręcić jakieś 3 obroty..
dawki na razie nie ruszaj, najpierw ustaw kąt wtrysku to i dawka może delikatnie się zmienić, ja u siebie mam ok 10 więc jak masz 17 to nie jest jeszcze tragedia chociaż jakby to była moja fura to zmieniłbym na ok 10-12 ale czasem trzeba ruszyć nastawnikiem a to już trochę kłopotliwe..
dawki na razie nie ruszaj, najpierw ustaw kąt wtrysku to i dawka może delikatnie się zmienić, ja u siebie mam ok 10 więc jak masz 17 to nie jest jeszcze tragedia chociaż jakby to była moja fura to zmieniłbym na ok 10-12 ale czasem trzeba ruszyć nastawnikiem a to już trochę kłopotliwe..
Re: [B4 1,9 TDI 1Z] Prośpa o analizę logów
Ustaw zaplon bo jest duuuuuzo za wczesny... stad szarpania.D0m3l pisze:Witam, proszę o analizę logów z dwóch bryczek, a mianowicie z mojej niuńki [B4 1,9 TDI 1Z] oraz z paska kumpla. Z tym ze logi z mojej audiczki mam niepełne, jutro zostaną uzupełnione o dynamicze i zamieszcze je w całości. A narazie proszę o kilka słow na temat stanu silnika paska. Jest to:
VW Passat B5 1,9 TDI AFN 110 KM, niepokojące objawy to nierówna praca na biegu jałowym, szarpanie w trakcie jazdy po zdjęciu nogi z gazu (np. przy wyrównywaniu predkości), objawy te pojawiaja się przy ciepłym silniku. Oto komplet logów:
Statyczne - Grupy 000,001,003
Statyczne - Grupy 004,007,013
Statyczne - Grupy 014,018,023
Grupy Basic Settings:
000 003 004 011
Dynamicze - Grupy 000,001,003
Dynamiczne - Grupy 004,008,010
Dynamiczne - Grupa 011
Jak pisałem wyżej jutro zamieszczę logi z mojej rakiety.
Termostat jest szrotem.
Jak ustawisz zaplon wykonaj ponownie logi.
Pozdr
[ Dodano: 2009-12-07, 09:39 ]
Ustaw zaplon i powtorz logi dynamiczne... pedał akceleratra nie byl wcsniety do podlogi.D0m3l pisze:Dzieki za spostrzerzenia na temat Passata i za zainteresowanie tematem. Poprawimy to, o czym mówicie i zamieszcze logi z naprawionego juz auta.
A tu z małym poślizgiem, ale oto są logi z Mojej maszyny: Audi 80 1,9 TDI 1Z '94 265 tyś. km.
Problem jaki wystepuje, to bardzo cięzki rozruch na zimnym silniku, (juz dwa razy zarżnąłem akumulator), jak świece podgrzeją, jest nieco lepiej, ale też cięzko pali, świece sprawdzone, wszystkie sprawne. Jak chwile popracuje pali na dotyk.
[url=http://www.fototube.pl/thumbnails/000001003_stat.jpg]Obrazek[/URL]
Statyczne - grupy 000, 001, 003
[url=http://www.fototube.pl/thumbnails/004007013_stat.jpg]Obrazek[/URL]
Statyczne - Grupy 004, 007, 013
[url=http://www.fototube.pl/thumbnails/000_basic.jpg]Obrazek[/URL]
000 BS
[url=http://www.fototube.pl/thumbnails/003_basic.jpg]Obrazek[/URL]
003 BS
[url=http://www.fototube.pl/thumbnails/004_basic.jpg]Obrazek[/URL]
004 BS
[url=http://www.fototube.pl/thumbnails/000003_dyn.jpg]Obrazek[/URL]
Dynamiczne - Grupy 000, 003
[url=http://www.fototube.pl/thumbnails/004008_dyn.jpg]Obrazek[/URL]
Dynamiczne - Grupy 004, 008
[url=http://www.fototube.pl/thumbnails/010_011_dyn.jpg]Obrazek[/URL]
Dynamiczne - Grupy 010, 011