Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1,9 TDI 1Z] Prośpa o analizę logów

ODPOWIEDZ
D0m3l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 11 lis 2009, 18:47
Lokalizacja: Tychy

[B4 1,9 TDI 1Z] Prośpa o analizę logów

Post autor: D0m3l » 03 gru 2009, 22:29

Witam, proszę o analizę logów z dwóch bryczek, a mianowicie z mojej niuńki [B4 1,9 TDI 1Z] oraz z paska kumpla. Z tym ze logi z mojej audiczki mam niepełne, jutro zostaną uzupełnione o dynamicze i zamieszcze je w całości. A narazie proszę o kilka słow na temat stanu silnika paska. Jest to:
VW Passat B5 1,9 TDI AFN 110 KM, niepokojące objawy to nierówna praca na biegu jałowym, szarpanie w trakcie jazdy po zdjęciu nogi z gazu (np. przy wyrównywaniu predkości), objawy te pojawiaja się przy ciepłym silniku. Oto komplet logów:
Statyczne - Grupy 000,001,003

Statyczne - Grupy 004,007,013

Statyczne - Grupy 014,018,023

Grupy Basic Settings:
000 003 004 011

Dynamicze - Grupy 000,001,003

Dynamiczne - Grupy 004,008,010

Dynamiczne - Grupa 011

Jak pisałem wyżej jutro zamieszczę logi z mojej rakiety.
Ostatnio zmieniony 06 gru 2009, 17:01 przez D0m3l, łącznie zmieniany 2 razy.

jmorek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 10 lis 2007, 18:39
Lokalizacja: Wilno

Re: [B4 1,9 TDI 1Z] Prośpa o analizę logów

Post autor: jmorek » 04 gru 2009, 13:01

Podejrzewam ze wyczyszczenie nastawnika, pozniej ustawienie dawki i kata wtrysku rozwiaze problem. Korekcje z 013 wroca do normy. Egr jest zaslepiony a turbina i przeplywka moim zdaniem wygladaja ok

Awatar użytkownika
hct
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 25 sie 2007, 12:43
Lokalizacja: Kraków/Jasło

Post autor: hct » 04 gru 2009, 13:47

kąt wtrysku do regulacji i dawka paliwa za duza reszta jest ok

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 05 gru 2009, 08:12

Do tego jeszcze termostat do wymiany, reszta j.w. To szarpanie to za duza dawka, i silnik lub układ wtryskowy juz nie za dobry sa duze korekcje wtrysku ale moze to byc spowodowane przez za duza dawke, zmniejsz i zrób ponowne logi.

D0m3l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 11 lis 2009, 18:47
Lokalizacja: Tychy

Post autor: D0m3l » 06 gru 2009, 17:01

Dzieki za spostrzerzenia na temat Passata i za zainteresowanie tematem. Poprawimy to, o czym mówicie i zamieszcze logi z naprawionego juz auta.

A tu z małym poślizgiem, ale oto są logi z Mojej maszyny: Audi 80 1,9 TDI 1Z '94 265 tyś. km.
Problem jaki wystepuje, to bardzo cięzki rozruch na zimnym silniku, (juz dwa razy zarżnąłem akumulator), jak świece podgrzeją, jest nieco lepiej, ale też cięzko pali, świece sprawdzone, wszystkie sprawne. Jak chwile popracuje pali na dotyk.

Obrazek
Statyczne - grupy 000, 001, 003

Obrazek
Statyczne - Grupy 004, 007, 013

Obrazek
000 BS

Obrazek
003 BS

Obrazek
004 BS

Obrazek
Dynamiczne - Grupy 000, 003

Obrazek
Dynamiczne - Grupy 004, 008

Obrazek
Dynamiczne - Grupy 010, 011

jmorek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 10 lis 2007, 18:39
Lokalizacja: Wilno

Post autor: jmorek » 06 gru 2009, 18:25

kat wtrysku do poprawy.
i mysle ze przeplywka lekko zaczyna niedomagac.
no i przy logowaniu pewnie pod pedal gazu wlazl dywanik.

D0m3l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 11 lis 2009, 18:47
Lokalizacja: Tychy

Post autor: D0m3l » 06 gru 2009, 21:25

A co myslicie o dawce paliwa?

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 06 gru 2009, 23:01

w B4 kąt wtrysku to padaka, powinno być koło 65 a nie 0 <ok> ja u siebie mam ustawiony na ok 50 i wczoraj rano jak i dzisiaj po zagrzaniu świec zapalił z półobrotu ;-) bez grzania świec (na spalonych) w takich warunkach musiałem zakręcić jakieś 3 obroty..

dawki na razie nie ruszaj, najpierw ustaw kąt wtrysku to i dawka może delikatnie się zmienić, ja u siebie mam ok 10 więc jak masz 17 to nie jest jeszcze tragedia ;-) chociaż jakby to była moja fura to zmieniłbym na ok 10-12 ale czasem trzeba ruszyć nastawnikiem a to już trochę kłopotliwe..

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Re: [B4 1,9 TDI 1Z] Prośpa o analizę logów

Post autor: przemik » 07 gru 2009, 09:36

D0m3l pisze:Witam, proszę o analizę logów z dwóch bryczek, a mianowicie z mojej niuńki [B4 1,9 TDI 1Z] oraz z paska kumpla. Z tym ze logi z mojej audiczki mam niepełne, jutro zostaną uzupełnione o dynamicze i zamieszcze je w całości. A narazie proszę o kilka słow na temat stanu silnika paska. Jest to:
VW Passat B5 1,9 TDI AFN 110 KM, niepokojące objawy to nierówna praca na biegu jałowym, szarpanie w trakcie jazdy po zdjęciu nogi z gazu (np. przy wyrównywaniu predkości), objawy te pojawiaja się przy ciepłym silniku. Oto komplet logów:
Statyczne - Grupy 000,001,003

Statyczne - Grupy 004,007,013

Statyczne - Grupy 014,018,023

Grupy Basic Settings:
000 003 004 011

Dynamicze - Grupy 000,001,003

Dynamiczne - Grupy 004,008,010

Dynamiczne - Grupa 011

Jak pisałem wyżej jutro zamieszczę logi z mojej rakiety.
Ustaw zaplon bo jest duuuuuzo za wczesny... stad szarpania.
Termostat jest szrotem.

Jak ustawisz zaplon wykonaj ponownie logi.

Pozdr

[ Dodano: 2009-12-07, 09:39 ]
D0m3l pisze:Dzieki za spostrzerzenia na temat Passata i za zainteresowanie tematem. Poprawimy to, o czym mówicie i zamieszcze logi z naprawionego juz auta.

A tu z małym poślizgiem, ale oto są logi z Mojej maszyny: Audi 80 1,9 TDI 1Z '94 265 tyś. km.
Problem jaki wystepuje, to bardzo cięzki rozruch na zimnym silniku, (juz dwa razy zarżnąłem akumulator), jak świece podgrzeją, jest nieco lepiej, ale też cięzko pali, świece sprawdzone, wszystkie sprawne. Jak chwile popracuje pali na dotyk.

[url=http://www.fototube.pl/thumbnails/000001003_stat.jpg]Obrazek[/URL]
Statyczne - grupy 000, 001, 003

[url=http://www.fototube.pl/thumbnails/004007013_stat.jpg]Obrazek[/URL]
Statyczne - Grupy 004, 007, 013

[url=http://www.fototube.pl/thumbnails/000_basic.jpg]Obrazek[/URL]
000 BS

[url=http://www.fototube.pl/thumbnails/003_basic.jpg]Obrazek[/URL]
003 BS

[url=http://www.fototube.pl/thumbnails/004_basic.jpg]Obrazek[/URL]
004 BS

[url=http://www.fototube.pl/thumbnails/000003_dyn.jpg]Obrazek[/URL]
Dynamiczne - Grupy 000, 003

[url=http://www.fototube.pl/thumbnails/004008_dyn.jpg]Obrazek[/URL]
Dynamiczne - Grupy 004, 008

[url=http://www.fototube.pl/thumbnails/010_011_dyn.jpg]Obrazek[/URL]
Dynamiczne - Grupy 010, 011
Ustaw zaplon i powtorz logi dynamiczne... pedał akceleratra nie byl wcsniety do podlogi.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl