Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9 AZZ] Temperatura, chłodzenie,ciśnienie, Pomocy :( AZZ

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 04 gru 2009, 20:21

JanekAudi pisze:kazdy ma swoje teorie odnosnie swojego samochodu i kazdy zna swoj samochod najlepiej :))
nie rozumiem tego w ogóle.jak by tak było to byś nie zakładał tego tematu...

Awatar użytkownika
guzeek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 18 wrz 2007, 21:26
Lokalizacja: Chełm

Post autor: guzeek » 04 gru 2009, 20:22

JanekAudi pisze:ale ile razy bede tlumaczyc mimo tego ze zmienilem czujnik to wentylatory wlanczaja sie od 92 stopni niewiem dlaczego
Witam, nie mam książki do Audi 1,9TD, ale posiłkuję się podręcznikiem do Golfa 3 z motorem AAZ. Wg tej książki w AAZetach są dwa rodzaje termowyłączników Boscha sterujących wentylatorami chłodnicy.
I rodzaj o temp. włączania:
1 bieg temp. 84-91 st.C
2 bieg temp. 91-98 st.C
II rodzaj o temp. włączania:
1 bieg 92-97 st.C
2 bieg 99-105 st.C
Moja niunia idealnie wpisuje się w ten drugi rodzaj.

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 04 gru 2009, 20:25

guzeek pisze:II rodzaj o temp. włączania:
1 bieg 92-97 st.C
2 bieg 99-105 st.C
Moja niunia idealnie wpisuje się w ten drugi rodzaj.
No dokładnie u mnie jest tak sam o w 1Zecie. ;-)

Awatar użytkownika
JanekAudi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 310
Rejestracja: 12 lis 2009, 19:23
Lokalizacja: Bydgoszcz / Sierpc

Post autor: JanekAudi » 04 gru 2009, 20:35

no to widocznie ja mam ten pierwszy typ ;] :)

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 04 gru 2009, 20:41

JanekAudi, a gdzie Twoje auto zostało wyprodukowane?? Bo jeżeli gdzieś we Włoszech czy w tamtych okolicach to może tam takie czujniki zakładali żeby silnika nie przegrzac...

Awatar użytkownika
JanekAudi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 310
Rejestracja: 12 lis 2009, 19:23
Lokalizacja: Bydgoszcz / Sierpc

Post autor: JanekAudi » 04 gru 2009, 20:41

hudy,

madrzysz sie i mądrzysz ;p przeciez pisze prawde według katalogu moja audi własnie taki ma wiec taki wsadziłem... nie było sensu wsadzac innego

[ Dodano: 2009-12-04, 20:43 ]
\Niki20,

niewiem gdzie było wyprodukowane :) a gdzie to sprawdzic ?

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 04 gru 2009, 21:17

JanekAudi pisze:madrzysz sie i mądrzysz ;p przeciez pisze prawde według katalogu moja audi własnie taki ma wiec taki wsadziłem...
człowieku każdy próbuje ci jakoś pomóc a ty sie rzucasz ...napisałem ci przecież co może być przyczyną tego że wiatraki ci się nie załączają a ty ciągle o tym czujniku i niczym więcej...druga sprawa to to ciśnienie w układzie o którym piszesz.ja osobiście miałem przypadek że po wizycie u mechanika źle podpiął wiatraki i temperaturę miałem prawie 115 stopni i takiego ciśnienia nie miałem a u ciebie jest już takie przy 90 stopniach to jest coś zwalone i tym się zajmij a nie wiatrakami czy ci się załączaja przy 90 a nie przy 85 stopniach...
Ostatnio zmieniony 04 gru 2009, 21:23 przez hudy, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
JanekAudi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 310
Rejestracja: 12 lis 2009, 19:23
Lokalizacja: Bydgoszcz / Sierpc

Post autor: JanekAudi » 04 gru 2009, 21:23

nic sie nie rzucam :-P po pierwsze :) hehe jutro bedzie wszystko wiadome mam wolne wiec bede wszystko sprawdzal i napisze ostatecznie co i jak ;]

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 04 gru 2009, 21:26

sprawdź po pierwsze jak wygląda u ciebie sprawa gdy puszcza termostat.czy chłodnica odrazu robi sie ciepła zwłaszcza koło czujnika a puźniej będziemy myśleć dalej co jest nie tak...

Awatar użytkownika
JanekAudi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 310
Rejestracja: 12 lis 2009, 19:23
Lokalizacja: Bydgoszcz / Sierpc

Post autor: JanekAudi » 04 gru 2009, 21:33

oki :) jutro zdam relacje narazie wielkie dzieki za podpowiedzi :)

[ Dodano: 2009-12-08, 11:30 ]
do wymiany uszczelka pod głowicą... w poniedzialek bedzie to juz robione, plus splanowanie glowicy

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl