[b4 cabrio] Ciekawostka - 2.7 T.T i quattro - pytania
[b4 cabrio] Ciekawostka - 2.7 T.T i quattro - pytania
Yo!
a więc moi mili, jest ktoś chętny wyklarować mi sytuację? albo sprowadzić na ziemię? :mrgreen:
sytuacja wygląda następująco
mam do nabycia graty z S4 z 1999 roku, auto dachowało w dojczladzie i trafiło do polski na części mogę je dostać po promocyjnych cenach. Co najbardziej zaskakuje cały układ przeniesienia napędu jest.... cały i zdrowy :shock: ale z budy nie ma co zbierać... zresztą nie ważne.
a więc mam graty do nabycia. i teraz pojawia się pytanie - co kupić? bo +200KM na przednią oś nie mam zamiaru pakować...
szukać części od quatro z RS2, czy użyć z S4?
skrzynię z S4 czy kupić 80 z V6?
i najbardziej podstawowe pytanie. czy jest w ogóle sens? czy nie trzeba będzie specjalnie przerabiać podwozia, tunelu czy innych miejsc na skrzynie wał czy dyferencjał. czy silnik wlezie do komory, gdzie upchnąć intercoolery?
mam speca mechanika co ma złote łapki ale nigdy nie robił czegoś tak poważnego... więc to jest raczej minus mojego misternego planu i obawiam się że może to wszystko w pizdu wylądować...
jakieś spostrzeżenia?
na koniec dodam że nie mam w cholerę czasu bo części czekać wiecznie na mnie nie będą więc liczę na współpracę
a więc moi mili, jest ktoś chętny wyklarować mi sytuację? albo sprowadzić na ziemię? :mrgreen:
sytuacja wygląda następująco
mam do nabycia graty z S4 z 1999 roku, auto dachowało w dojczladzie i trafiło do polski na części mogę je dostać po promocyjnych cenach. Co najbardziej zaskakuje cały układ przeniesienia napędu jest.... cały i zdrowy :shock: ale z budy nie ma co zbierać... zresztą nie ważne.
a więc mam graty do nabycia. i teraz pojawia się pytanie - co kupić? bo +200KM na przednią oś nie mam zamiaru pakować...
szukać części od quatro z RS2, czy użyć z S4?
skrzynię z S4 czy kupić 80 z V6?
i najbardziej podstawowe pytanie. czy jest w ogóle sens? czy nie trzeba będzie specjalnie przerabiać podwozia, tunelu czy innych miejsc na skrzynie wał czy dyferencjał. czy silnik wlezie do komory, gdzie upchnąć intercoolery?
mam speca mechanika co ma złote łapki ale nigdy nie robił czegoś tak poważnego... więc to jest raczej minus mojego misternego planu i obawiam się że może to wszystko w pizdu wylądować...
jakieś spostrzeżenia?
na koniec dodam że nie mam w cholerę czasu bo części czekać wiecznie na mnie nie będą więc liczę na współpracę
Ostatnio zmieniony 01 cze 2011, 15:30 przez prznar1, łącznie zmieniany 2 razy.
żeby było Quattro trzeba wyrżnąć połowę podłogi i wspawać tą pod Q
Jeżeli masz dużo kasy i chcesz to osiągnąć to jakiś to ma sens ale jeżeli chcesz iść po najmniejszej linii oporu to odpuść ewentualnie wstaw silnik i zostaw ośkę albo po prostu jak ci tak zależy to kup dobrą budę w Q i wtedy zacznij zabawę takie jest moje zdanie
Jeżeli masz dużo kasy i chcesz to osiągnąć to jakiś to ma sens ale jeżeli chcesz iść po najmniejszej linii oporu to odpuść ewentualnie wstaw silnik i zostaw ośkę albo po prostu jak ci tak zależy to kup dobrą budę w Q i wtedy zacznij zabawę takie jest moje zdanie
Ostatnio zmieniony 04 gru 2009, 21:20 przez wujo1, łącznie zmieniany 1 raz.
tak myślę czy widziałeś kiedyś np coupe Q od spodu i czy widziałeś cabrio od spodu heh powiem ci tak musiał byś kupić coupe wyciąć podłogę i wspawać ją do cabrio a co za tym idzie wzmocnienia z cabrio trafi szlak i nie wiadomo czy ci się buda nie zawinie na zakręcie silnik bez problemu pasuje widziałem nawet B4 cabrio z 2.7 BT ale niestety z napędem na ośkę ogólnie gra nie warta świeczki kupa pieniędzy a nie wiadomo czy projekt wypali jednym słowem daje 5 % na powodzenie tego projektu. co do samego wału doszło by ci wycięcie tłumika przerobienie tunelu i gdzieś ten tłumik trzeba by było poprowadzić ;/ spasowanie wahaczy tylnego zawieszenia tak żeby auto nie zostawiało 4 śladów , niestety do tego nie wystarczy mechanik złota rączka zapakuj pod maskę 1.8 T skręć na 200 kucy daj koła 18" z szerszą opona i będzie miazga Ogólnie przerabiałem ten temat i dałem sobie spokój
P.S jest jeszcze jedna opcja sprzedaj to cabrio co masz i szukaj po rynku USA Audi B4 cabrio Q bo tylko tam szły takie wynalazki a konkretnie z silnikiem 2.8 quattro niestety kupić takiego graniczy z cudem ale nie jest nie możliwe
P.S jest jeszcze jedna opcja sprzedaj to cabrio co masz i szukaj po rynku USA Audi B4 cabrio Q bo tylko tam szły takie wynalazki a konkretnie z silnikiem 2.8 quattro niestety kupić takiego graniczy z cudem ale nie jest nie możliwe
dzięki mier. nie sądziłem że są aż tak drastyczne różnice między coupe a cabrio... że trzeba by było kolejne pół auta wymienić... ciągnąć auto z USA też mi się nie uśmiecha. wczoraj znajomy dowiedział się że mu w porcie w stanach okradli albo raczej ukradli blisko połowę samochodu... mafia tam jak cholera..
jeszcze raz dzięki za informacje.
EDIT:
wujo1 jakoś wolę mieć cabrio
dobra, skwituję to tak...
nie odpuszczam :mrgreen: na obecną chwilę to są tylko plany. nawet nie miałbym gdzie gratów trzymać, bo nie mam garażu więc nic nie kupię... trudno. będą inne okazje. jedynie teraz poprzyglądam się wymiarom części i kształtowi podwozia. już nie takie rzeczy widziałem i które działały , stąd też mój powalony pomysł
I'll be BACK! 8-)
nie odpuszczam :mrgreen: na obecną chwilę to są tylko plany. nawet nie miałbym gdzie gratów trzymać, bo nie mam garażu więc nic nie kupię... trudno. będą inne okazje. jedynie teraz poprzyglądam się wymiarom części i kształtowi podwozia. już nie takie rzeczy widziałem i które działały , stąd też mój powalony pomysł
I'll be BACK! 8-)