Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 cabrio] Ciekawostka - 2.7 T.T i quattro - pytania

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
prznar1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 04 gru 2009, 20:43

[b4 cabrio] Ciekawostka - 2.7 T.T i quattro - pytania

Post autor: prznar1 » 04 gru 2009, 21:12

Yo!

a więc moi mili, jest ktoś chętny wyklarować mi sytuację? albo sprowadzić na ziemię? :mrgreen:

sytuacja wygląda następująco

mam do nabycia graty z S4 z 1999 roku, auto dachowało w dojczladzie i trafiło do polski na części ;) mogę je dostać po promocyjnych cenach. Co najbardziej zaskakuje cały układ przeniesienia napędu jest.... cały i zdrowy :shock: ale z budy nie ma co zbierać... zresztą nie ważne.

a więc mam graty do nabycia. i teraz pojawia się pytanie - co kupić? bo +200KM na przednią oś nie mam zamiaru pakować...

szukać części od quatro z RS2, czy użyć z S4?
skrzynię z S4 czy kupić 80 z V6?

i najbardziej podstawowe pytanie. czy jest w ogóle sens? czy nie trzeba będzie specjalnie przerabiać podwozia, tunelu czy innych miejsc na skrzynie wał czy dyferencjał. czy silnik wlezie do komory, gdzie upchnąć intercoolery?

mam speca mechanika co ma złote łapki ale nigdy nie robił czegoś tak poważnego... więc to jest raczej minus mojego misternego planu i obawiam się że może to wszystko w pizdu wylądować...

jakieś spostrzeżenia? :)

na koniec dodam że nie mam w cholerę czasu bo części czekać wiecznie na mnie nie będą ;) więc liczę na współpracę :)
Ostatnio zmieniony 01 cze 2011, 15:30 przez prznar1, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 04 gru 2009, 21:17

żeby było Quattro trzeba wyrżnąć połowę podłogi i wspawać tą pod Q :-)

Jeżeli masz dużo kasy i chcesz to osiągnąć to jakiś to ma sens ale jeżeli chcesz iść po najmniejszej linii oporu to odpuść ewentualnie wstaw silnik i zostaw ośkę albo po prostu jak ci tak zależy to kup dobrą budę w Q i wtedy zacznij zabawę ;-) takie jest moje zdanie
Ostatnio zmieniony 04 gru 2009, 21:20 przez wujo1, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
pandamix
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 782
Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:01
Lokalizacja: Parczew/Lubelskie

Post autor: pandamix » 04 gru 2009, 21:18

nie wypali

Awatar użytkownika
prznar1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 04 gru 2009, 20:43

Post autor: prznar1 » 04 gru 2009, 21:20

a jakieś konkretniejsze stwierdzenie? podwozie i podłoga z coupe jest inna niż w cabrio? wiem że cabrio są wzmacniane ale chyba bazą dla nich były coupe w których ten rodzaj napędu był w serii...

EDIT:@up
zajefajnie rozwijająca odpowiedź... :-/

EDIT:
dzięki wujo ;)

może ktoś jeszcze się wypowie?

Awatar użytkownika
meir
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 927
Rejestracja: 17 lis 2008, 22:48
Lokalizacja: Tychy

Post autor: meir » 04 gru 2009, 21:31

tak myślę czy widziałeś kiedyś np coupe Q od spodu :) i czy widziałeś cabrio od spodu heh powiem ci tak musiał byś kupić coupe wyciąć podłogę i wspawać ją do cabrio a co za tym idzie wzmocnienia z cabrio trafi szlak i nie wiadomo czy ci się buda nie zawinie na zakręcie :) silnik bez problemu pasuje widziałem nawet B4 cabrio z 2.7 BT ale niestety z napędem na ośkę ogólnie gra nie warta świeczki kupa pieniędzy a nie wiadomo czy projekt wypali jednym słowem daje 5 % na powodzenie tego projektu. co do samego wału doszło by ci wycięcie tłumika przerobienie tunelu i gdzieś ten tłumik trzeba by było poprowadzić ;/ spasowanie wahaczy tylnego zawieszenia tak żeby auto nie zostawiało 4 śladów , niestety do tego nie wystarczy mechanik złota rączka :) zapakuj pod maskę 1.8 T skręć na 200 kucy daj koła 18" z szerszą opona i będzie miazga :) Ogólnie przerabiałem ten temat i dałem sobie spokój :)

P.S jest jeszcze jedna opcja :) sprzedaj to cabrio co masz i szukaj po rynku USA Audi B4 cabrio Q :) bo tylko tam szły takie wynalazki :) a konkretnie z silnikiem 2.8 quattro niestety kupić takiego graniczy z cudem ale nie jest nie możliwe :)

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 04 gru 2009, 21:34

mógłbyś spokojnie kupić se RS2 w stanie igła :-P
Ostatnio zmieniony 04 gru 2009, 21:38 przez wujo1, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
prznar1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 04 gru 2009, 20:43

Post autor: prznar1 » 04 gru 2009, 21:35

:-(

dzięki mier. nie sądziłem że są aż tak drastyczne różnice między coupe a cabrio... że trzeba by było kolejne pół auta wymienić... ciągnąć auto z USA też mi się nie uśmiecha. wczoraj znajomy dowiedział się że mu w porcie w stanach okradli albo raczej ukradli blisko połowę samochodu... mafia tam jak cholera..

jeszcze raz dzięki za informacje.

EDIT:
wujo1 jakoś wolę mieć cabrio ;)

Awatar użytkownika
meir
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 927
Rejestracja: 17 lis 2008, 22:48
Lokalizacja: Tychy

Post autor: meir » 04 gru 2009, 21:42

no niestety a przekonasz się że jest mega różnica w tyłach pomiędzy cabrio a coupe kupując elementy zawieszenia :)

Awatar użytkownika
MIODEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3818
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:48
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: MIODEK » 04 gru 2009, 21:52

Tak to już jest, takie są polskie realia... chociaż jeżeli się całkiem nie rozmyśliłeś i będziesz dalej realizował swoje plany to jestem z Tobą... duchowo ;-)


Powodzenia :->

Awatar użytkownika
meir
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 927
Rejestracja: 17 lis 2008, 22:48
Lokalizacja: Tychy

Post autor: meir » 04 gru 2009, 22:45

hehe ja również :) bo była by to piękna sprawa polatać B4 cabrio 2.7 BT z Q :) bokami :) hehehe zwłaszcza że wiem co ten silniczek potrafi bo brat ma ten silnik w C5 A6 Q 2.7 BT 320 kucy :)

Awatar użytkownika
prznar1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 04 gru 2009, 20:43

Post autor: prznar1 » 04 gru 2009, 22:49

dobra, skwituję to tak...

nie odpuszczam :mrgreen: na obecną chwilę to są tylko plany. nawet nie miałbym gdzie gratów trzymać, bo nie mam garażu więc nic nie kupię... trudno. będą inne okazje. jedynie teraz poprzyglądam się wymiarom części i kształtowi podwozia. już nie takie rzeczy widziałem i które działały :D, stąd też mój powalony pomysł ;)

I'll be BACK! 8-)

Awatar użytkownika
meir
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 927
Rejestracja: 17 lis 2008, 22:48
Lokalizacja: Tychy

Post autor: meir » 04 gru 2009, 22:56

prznar1, wiesz tu nie chodzi tylko o to żeby to działało :) bo tak to wystarczy migo mat tajle i trochę fantazji :) ale to ma być bezpieczne :) a niestety ale nasze bezdaszniki trzyma w kupie tylko podłoga :) no i teoretycznie rama w drzwiach :) jak cos to wal śmiało co będę umiał to pomogę :)

Awatar użytkownika
prznar1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 04 gru 2009, 20:43

Post autor: prznar1 » 04 gru 2009, 22:59

no ba! nie po to napisałem nawet ten temat aby odpierdzielać jakieś parodie w stodole... :) dzięki za wsparcie na pewno się odezwę :)

Online
Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 04 gru 2009, 23:16

nie zrobisz.

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 04 gru 2009, 23:33

hmm
silnik wchodzi elektryka do ogarniecia.
ach te plany pozostana w marzeniach.
dolaczam do leo nie zrobisz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl