Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 cabrio] Ciekawostka - 2.7 T.T i quattro - pytania

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 05 gru 2009, 11:28

prznar1 pisze:czy silnik wlezie do komory, gdzie upchnąć intercoolery?
Pewnie, że silnik wejdzie.

IC możesz zapodać przed zderzakiem, pod chłodnicą. Miejsca w B4 jest sporo.
prznar1 pisze:szukać części od quattro z RS2, czy użyć z S4?
Po co szukać graty z Rs? Jedynie co Ci podpasuje to przód, ale wiąże się to ze zmianą:

-Półosiek wraz z przegubami
-Przegub wewnętrzny nie spasuje do skrzyni, inny rozstaw.
-Piasty
-Łożyska
-Zwrotnica
-Komplikacja z hamulcami... Rsowskie niestety nie należą do tanich.

Tył juz kompletnie nic nie pasuje, w cabrio nie przeznaczyli miejsce na dodatkowy napęd.

Jakby tak patrząc, to nic sie nie opłaca. Zanim uzbierasz wszystkie graty to zdążysz przejść na emeryturę.

Szukaj najlepiej bude z quattro, wtedy masz już lżej.

Awatar użytkownika
siwusek216
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 695
Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
Lokalizacja: Myslowice

Post autor: siwusek216 » 05 gru 2009, 12:37

Plany już były:
https://audi80.pl/audi-b4-nszla-mnie ... t35213.htm

Istniejący projekt ale oska:


Zaszczepienie quattro do oski i to jeszcze w cabrio to ogromny problem ale jest to wykonalne. meir takie coś jak cabrio V6 quattro na rynek US nie istnieje sprawdź sobie w etce są uwzględnione tam cabrio z silnikami ACE na rynek włoski, V6 139km (nie pamiętam oznaczenia) na rynek chiński wiec jak by istniało quattro pewnie tez było by uwzględnione.

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 05 gru 2009, 13:47

Zaszczepienie quattro do oski i to jeszcze w cabrio to ogromny problem ale jest to wykonalne. meir takie coś jak cabrio V6 quattro na rynek US nie istnieje sprawdź sobie w etce są uwzględnione tam cabrio z silnikami ACE na rynek włoski, V6 139km (nie pamiętam oznaczenia) na rynek chiński wiec jak by istniało quattro pewnie tez było by uwzględnione.
_________________



właśnie też mi się tak zdawało a tak trochę nie na temat ma ktoś jakieś linki do tego cabrio Q z USA bo ktoś dawał linka ale za chiny nie mogę znaleźć :roll:

Awatar użytkownika
meir
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 927
Rejestracja: 17 lis 2008, 22:48
Lokalizacja: Tychy

Post autor: meir » 05 gru 2009, 14:31

siwusek216, jak tylko znajdę to prześle ci prospekt oryginalny z audi na temat B4 Cabrio quattro wyszło tylko kilka sztuk

Awatar użytkownika
mikoPKK99
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 361
Rejestracja: 10 wrz 2009, 18:25
Lokalizacja: PKK 99

Post autor: mikoPKK99 » 09 gru 2009, 23:03

Panowie ja mam pytanie pokrewne - czy biorąc na dawcę auto z quattro manual trzeba będzie zmienić coś oprócz skrzyni biegów przy pakowaniu garów+osprzętu do FWD? Jakieś sprawy szczególnie skomplikowane np. komputerowe dojdą?

Awatar użytkownika
gornik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3207
Rejestracja: 08 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: gornik » 10 gru 2009, 02:07

meir pisze:siwusek216, jak tylko znajdę to prześle ci prospekt oryginalny z audi na temat B4 Cabrio quattro wyszło tylko kilka sztuk
Pokaż pokaż, bo coś takiego nie istnieje i nie upieraj się bez sensu.

Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3143
Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
Lokalizacja: Karkonosze/ORK
Kontakt:

Post autor: Oofol » 11 gru 2009, 12:50

mikoPKK99 pisze:Panowie ja mam pytanie pokrewne - czy biorąc na dawcę auto z quattro manual trzeba będzie zmienić coś oprócz skrzyni biegów przy pakowaniu garów+osprzętu do FWD? Jakieś sprawy szczególnie skomplikowane np. komputerowe dojdą?
Raczej nie - jedynie ABS tył jak nie masz i sterowanie szperą.

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 11 gru 2009, 16:15

Oofol pisze:Raczej nie - jedynie ABS tył jak nie masz i sterowanie szperą.
Taki pewny?

Sprawdz półosie, jeśli bedziesz zmieniał skrzynie....

Napisz co to ma byc za przekladka.

Awatar użytkownika
mikoPKK99
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 361
Rejestracja: 10 wrz 2009, 18:25
Lokalizacja: PKK 99

Post autor: mikoPKK99 » 12 gru 2009, 13:35

Na wstępie proszę moda o wyrozumiałość ,że piszę w tym tym temacie ,ale chyba nie ma sensu zakładać kolejnego. Chodzi o 2.8 30v - już taki temat był poruszany,ale jak większość mu podobnych umarł. W przypadku a4 z tym silnikiem łatwiej trafić quattro niż ośke. Czy w związku z tym (poza oczywistą zmianą skrzyni biegów) po przełożeniu wszystkich wnętrzności/kabloteki/etc zostanie coś jeszcze? Czy może lepiej rozejrzeć się np. za a6 c5 FWD?

Awatar użytkownika
misial0
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:55
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: misial0 » 15 lis 2010, 22:05

witam a czy przełozenie z s4 2.7 silnika plus skrzynie do b4 w którym siedzi 2.8 Q ?? czy cos tam spasuje ??? co by trzeba było jeszcze przełożyć ??czy silnik siądzie na poduszkach czy nie ma szans ??? czy dyfer podejdzie od b4 ?? tylko nie mówcie ze sie nie opłaca bo nie o to tu chodzi . czy duzo rezania przy tym w koncu następca b4 była a4 czy strasznie tam jest pozmieniane w mocowaniu silnika i skrzyni . prosze o jakies wasze przemyslenia nie chce niczego drutowac tylko zrobic to solidnie . pozdrawiam

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 16 lis 2010, 11:35

Napędy, wzmocnienie, układ chłodzenia po drobnych przeróbkach mogą zostać. Jak pokomibnujesz to posadzisz go na seryjnych łapach jak nie to rzeźba. Carol z forum ma ACK wiec bardzo podobny silnik i posadził na poduszka z Poloneza i seryjnych mocowaniach z NG. Poza tym wydech pospawania, najlepiej cały. Ogólnie silnik z kompletnym osprzętem i kabelkami Ci trzeba.

Awatar użytkownika
misial0
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:55
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: misial0 » 16 lis 2010, 18:27

bede miał cale s4 2000 rok tak ze do przerzucenia mam wszysko jesli nie spasuje tylko boje sie zeby nie trzeba było wycinac w budzie zeby silnik wlazł i był troche luzu :-/ narazie ma zaklepane audi tylko musze ponie jechac a potem nie wim czy wezmę za przeróbke bo roboty mam dużo i jak sniegiem sypnie to by mi sie auto przydało a tak w tydzien tego nie zrobi zwłaszcza ze nie mam windy i troche ciężko to mi bedzie popodłączać :-/ n ale nie ma co sie martwic na zapas :-P jesli ma ktoś materiały jakies o 2.7 to chetnie bym poczytał bo jest mi on obcy i jesli ktos ma jeszcze jakies rady dla mnie to też chetnie ich wysłucham dzieki krycha za odpowiedz . pozdrawiam <ok> fajna bryka <ok>

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 17 lis 2010, 00:54

No dobra nie wytrzymałem. 2.7 BiT jest fajnym silnikiem ale mało do niego fachowców i jest niestety drogi w serwisowaniu.

Skrzynia i napęd zniosą bez problemu 265ps (o ile tyle będzie)

Jest jeden mały problem i nikt tutaj go nie napisał ten silnik nie wchodzi między podłużnice!!
Problem jest w turbinach i wydechu tak poprostu się nie mieści :-P bo to takie złośliwe bydle. :mrgreen:

Kiedyś GÓRNIK mi napisał że odpuszcze sobie doradzanie i pomoc przy SWAPACH po raz kolejny wierze że się uda ale w tym przypadku niestety marne szanse na ukończenie projektu.

W razie pytań postaram się pomóc.
Pozdro

Awatar użytkownika
chybo101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1454
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:40
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: chybo101 » 17 lis 2010, 07:24

http://www.hot-ride.cz/viewtopic.php?f=660&t=3

Jednak po lekkiej rzeźbie wchodzi.

Awatar użytkownika
Chuppa83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 526
Rejestracja: 12 maja 2010, 20:13
Lokalizacja: Mainz

Post autor: Chuppa83 » 17 lis 2010, 11:23

chmiel25 pisze:2.7 BiT jest fajnym silnikiem ale mało do niego fachowców
Ja się przymierzam do kupna S4 b5 i pytałem mojego mechanika jak to z tym silnikiem wygląda i czy ma doświadczenie to mi odpowiedział że robi tego dużo w A6. Silnik dobry, trwały jak się o niego i o turbiny dba. Tani nie jest pod żadnym względem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl