Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3] Wysoka temperatura ...

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
masioun
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 17 sie 2009, 14:56
Lokalizacja: Przytoczna

[80 B3] Wysoka temperatura ...

Post autor: masioun » 04 gru 2009, 14:15

Podczas długich trasa temperatura waha się miedzy 90-100 stopni
Po mieście lub na wolnych obrotach leci w gore bardzo szybko tak do 120 stopni

Wewnątrz raz nie można dogrzać auta wcale
(po przejechaniu 40km temperatura wynosiła 90 stopni ale nie wlatywało nagrzane powietrze) a raz jest za gorąco...

Trochę bardziej dymi niż zazwyczaj, ale to może przez to ze jest zimno ...

no i na koniec ... co do tej wysokiej temperatury w mieście...
jest duże ciśnienie przy odkręcaniu korka z płynem do chłodnicy no i sam płyn dosłownie znika ;/ ..


pozdrawiam i liczę na pomoc

Awatar użytkownika
hct
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 25 sie 2007, 12:43
Lokalizacja: Kraków/Jasło

Post autor: hct » 04 gru 2009, 14:35

uszczelka pod glowica ?

masioun
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 17 sie 2009, 14:56
Lokalizacja: Przytoczna

Post autor: masioun » 04 gru 2009, 14:40

hct pisze:uszczelka pod glowica ?
możliwe ponieważ coś tam z niej wycieka ;/

Awatar użytkownika
jagna
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 396
Rejestracja: 25 sie 2008, 16:58
Lokalizacja: Gdańsk/Wejherowo

Post autor: jagna » 04 gru 2009, 14:41

Tez mi to od razu do głowy przyszło :-/

masioun
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 17 sie 2009, 14:56
Lokalizacja: Przytoczna

Post autor: masioun » 04 gru 2009, 14:54

mozecie wytlumaczyc dlaczego ?
bo nie do końca jestem obcykany w tym temacie ...

Awatar użytkownika
jagna
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 396
Rejestracja: 25 sie 2008, 16:58
Lokalizacja: Gdańsk/Wejherowo

Post autor: jagna » 04 gru 2009, 15:06

Ubytki płynu, dymienie większe niż zazwyczaj, zapowietrzanie układu chłodzenia,duże ciśnienie przy odkręcaniu korka z płynem do chłodnicy , to są jedne z objawów uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Czasami jest też olej
lub paliwo w płynie, pęcherzyki powietrza wydobywajace się z chłodnicy, zauwazalny spadek mocy.

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 04 gru 2009, 16:56

Dokładnie tak jak Aga napisała. ;-) Wszystko wskazuje na uszczelkę... :-/ Bąbelki powietrza w zbiorniczku wyrównawczym się pojawiają??

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 05 gru 2009, 14:27

lub zapach spalin ze zbiorniczka??

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 05 gru 2009, 16:52

podłącze się pod temat tzn z pytaniem.Podejrzewam również uszczelkę autko straciło mocy, ubywa plynu ale również wzrosło mi bardzo spalanie o cale 5 litrow(a swiece mam jak z komina wyjac) czy to możliwe ze przez uszczelkę??

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 05 gru 2009, 17:01

delik, jest wiele oznak walniętej uszczelki,wszystkie były na forum.w skrócie powiem ci że spadek mocy i ubytek płynu na pewno się do nich zaliczają...

Awatar użytkownika
jagna
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 396
Rejestracja: 25 sie 2008, 16:58
Lokalizacja: Gdańsk/Wejherowo

Post autor: jagna » 05 gru 2009, 19:27

delik pisze:podłącze się pod temat tzn z pytaniem.Podejrzewam również uszczelkę autko straciło mocy, ubywa plynu ale również wzrosło mi bardzo spalanie o cale 5 litrow(a swiece mam jak z komina wyjac) czy to możliwe ze przez uszczelkę??
https://audi80.pl/a80-b3-18-jn-bardz ... t23351.htm

tu trochę pisali o wiekszym spalaniu w Twoim modelu, jeśli chodzi o ubytki w płynie to czy są znaczne? Bo u mnie np latem są znikome, a późną jesienią i zimą większe kiedyś słyszałam, że jak się ma instalacje lpg to tak bywa. Twoje objawy bardziej wskazują na awarie sondy lambda niz uszczelki pod głowicą.

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 05 gru 2009, 19:58

ubytki nie sa za duze ale co jakiś czas muszę dolać płynu, myślałem o sondzie. czasami silnik nir pracuje równo tzn. czasami nim troszkę zatrzęsie, ta praca może być powodem uszkodzonej sondy ?? na gazie i na benzynie to samo jest a spalanie 20 litrow gazu to raczej katastrofa

Awatar użytkownika
jagna
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 396
Rejestracja: 25 sie 2008, 16:58
Lokalizacja: Gdańsk/Wejherowo

Post autor: jagna » 05 gru 2009, 21:10

delik pisze:ubytki nie sa za duze ale co jakiś czas muszę dolać płynu, myślałem o sondzie. czasami silnik nir pracuje równo tzn. czasami nim troszkę zatrzęsie, ta praca może być powodem uszkodzonej sondy ?? na gazie i na benzynie to samo jest a spalanie 20 litrow gazu to raczej katastrofa
falowanie na wolnych obrotach, znaczny spadek mocy a wysoki wzrost zuzycia paliwa, okopcone świece to wkazuje na sonde lambda i raczej to bedzie przyczyną.

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 05 gru 2009, 21:19

ale czy sppalanie na gazie moze rownież wzrosnąć przez zepsuta sondę choć jest to instalacja 1 generacji?

limal19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 194
Rejestracja: 08 sty 2009, 11:18
Lokalizacja: jelenia góra

Post autor: limal19 » 05 gru 2009, 21:40

sprawdz olej jak masz masło albo kasze w nim to to poszła uszczel pod głowica ,dlatego ubytek płynu chlodzacego ,niedogrzane wnetrze itd, przyokazj jesli to uszczelka to wymien sobie termostat moze tez juz jest skonczony i dlatego zagotowałes motor i poszła uszczelka pod glowica termostat to groszowe sprawy a naprawde duzo daje

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl