[80 B3] Wysoka temperatura ...
[80 B3] Wysoka temperatura ...
Podczas długich trasa temperatura waha się miedzy 90-100 stopni
Po mieście lub na wolnych obrotach leci w gore bardzo szybko tak do 120 stopni
Wewnątrz raz nie można dogrzać auta wcale
(po przejechaniu 40km temperatura wynosiła 90 stopni ale nie wlatywało nagrzane powietrze) a raz jest za gorąco...
Trochę bardziej dymi niż zazwyczaj, ale to może przez to ze jest zimno ...
no i na koniec ... co do tej wysokiej temperatury w mieście...
jest duże ciśnienie przy odkręcaniu korka z płynem do chłodnicy no i sam płyn dosłownie znika ;/ ..
pozdrawiam i liczę na pomoc
Po mieście lub na wolnych obrotach leci w gore bardzo szybko tak do 120 stopni
Wewnątrz raz nie można dogrzać auta wcale
(po przejechaniu 40km temperatura wynosiła 90 stopni ale nie wlatywało nagrzane powietrze) a raz jest za gorąco...
Trochę bardziej dymi niż zazwyczaj, ale to może przez to ze jest zimno ...
no i na koniec ... co do tej wysokiej temperatury w mieście...
jest duże ciśnienie przy odkręcaniu korka z płynem do chłodnicy no i sam płyn dosłownie znika ;/ ..
pozdrawiam i liczę na pomoc
Ubytki płynu, dymienie większe niż zazwyczaj, zapowietrzanie układu chłodzenia,duże ciśnienie przy odkręcaniu korka z płynem do chłodnicy , to są jedne z objawów uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Czasami jest też olej
lub paliwo w płynie, pęcherzyki powietrza wydobywajace się z chłodnicy, zauwazalny spadek mocy.
lub paliwo w płynie, pęcherzyki powietrza wydobywajace się z chłodnicy, zauwazalny spadek mocy.
https://audi80.pl/a80-b3-18-jn-bardz ... t23351.htmdelik pisze:podłącze się pod temat tzn z pytaniem.Podejrzewam również uszczelkę autko straciło mocy, ubywa plynu ale również wzrosło mi bardzo spalanie o cale 5 litrow(a swiece mam jak z komina wyjac) czy to możliwe ze przez uszczelkę??
tu trochę pisali o wiekszym spalaniu w Twoim modelu, jeśli chodzi o ubytki w płynie to czy są znaczne? Bo u mnie np latem są znikome, a późną jesienią i zimą większe kiedyś słyszałam, że jak się ma instalacje lpg to tak bywa. Twoje objawy bardziej wskazują na awarie sondy lambda niz uszczelki pod głowicą.
falowanie na wolnych obrotach, znaczny spadek mocy a wysoki wzrost zuzycia paliwa, okopcone świece to wkazuje na sonde lambda i raczej to bedzie przyczyną.delik pisze:ubytki nie sa za duze ale co jakiś czas muszę dolać płynu, myślałem o sondzie. czasami silnik nir pracuje równo tzn. czasami nim troszkę zatrzęsie, ta praca może być powodem uszkodzonej sondy ?? na gazie i na benzynie to samo jest a spalanie 20 litrow gazu to raczej katastrofa
sprawdz olej jak masz masło albo kasze w nim to to poszła uszczel pod głowica ,dlatego ubytek płynu chlodzacego ,niedogrzane wnetrze itd, przyokazj jesli to uszczelka to wymien sobie termostat moze tez juz jest skonczony i dlatego zagotowałes motor i poszła uszczelka pod glowica termostat to groszowe sprawy a naprawde duzo daje