Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b3 1.8s] nie pali na 2 tloki

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Ludacris
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 22 lis 2009, 17:15

[80 b3 1.8s] nie pali na 2 tloki

Post autor: Ludacris » 07 gru 2009, 14:24

Mam problem z silkikiem Audi 80. Mianowicie. Po zatankowaniu benzyny i przejechania kilkuset metrow przestal przepalac na 2 tloki. Co moze byc tego powodem? Czy to moze byc ze sie rozrzad przestawil ? Czy do paliwa sie dostala woda? Pomocy

serial28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 16 wrz 2008, 20:12
Lokalizacja: ostróda

Post autor: serial28 » 07 gru 2009, 14:55

Witam.A może to tylko przypadek ze auto nie pali na 2 tłoki po wizycie na CPN? Jak wygląda sytuacja z układem WN? kiedy było wymieniane swiece , kable , kopułka i palec ? Jeszcze jedno pytanie. Na jakiej stacji auto było tankowane? Chodzi o to czy to autoryzowana stacja czy raczej jakaś budka z paliwem przy drodze?

Ludacris
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 22 lis 2009, 17:15

Post autor: Ludacris » 07 gru 2009, 18:42

Wszystko bylo wymieniane lutego tego roku. Iskra jest na wszystkich swiecach. Swiece sa nowe. Tak jak reszta, czyli kopolka i palec rozdzielczy. Paliwo na tym CPN-ie tankuje od lat. Przy 3,5tys obrotow cos stuka w silniku.

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 07 gru 2009, 19:42

witam a jak tam kompresja, warto by sprawdzić jakie jest cisnienie

Awatar użytkownika
corrado18g60r
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 07 gru 2009, 09:19

Post autor: corrado18g60r » 08 gru 2009, 10:42

Witam. A czy części które były wymieniane były takie dość markowe? Ja miałem taki przypadek w passacie b3 1.8 że w drodze jakimś cudem dostałem przebicia na przewodach wysokiego napięcia i zakupiłem na przydrożnej stacji owe przewody. Co się okazało że po ok. 2tys. km miałem tak niskie napięcie na pierwszym że silnik tak jak mówisz nie pracował w moim przypadku na pierwszym tłoku.
Jeśli chodzi o te stukanie to dość niepokojące. Mógł byś to bliżej opisać?

serial28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 16 wrz 2008, 20:12
Lokalizacja: ostróda

Post autor: serial28 » 08 gru 2009, 11:21

Witam hałas w silniku może faktycznie zwiastować coś niedobrego.Proponuje mały test.Sprawdź ciśnienie na tłokach..Jeśli ciśnienie jest małe to wtryśnij ok 100 ml oleju i zobacz jaki jest efekt. Jeśli kompresja wzrośnie to pierścienie do zmiany jeśli nie to prawdopodobnie problem tkwi w zaworach. I jeszcze małe pytanko. Jaki ma przebieg silniki kiedy ostatnio wymieniałeś pasek rozrządu i napinacz?

bobsley6
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 212
Rejestracja: 04 gru 2007, 16:29

Post autor: bobsley6 » 09 gru 2009, 10:26

A może zacznij od prostej operacji wymiany filtra benzyny. Może jest zapchany i pompa nie ma siły pompować

Ludacris
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 22 lis 2009, 17:15

Post autor: Ludacris » 09 gru 2009, 12:01

Pasek rozrzadu wymienialem zeszlego roku. Przebieg 270tys. Pasek rozrzadu i wszystkie elementy sa czyste. Nie ma na nich oleju. Powyzej 3tys. obrotow w silniku cos stuka. I od pewnego czasu ciezko odpalal. Ponadto od 4 miesiecy zaczal brac olej i plyn z chlodnicy. Czy to moze byc wina uszczelki? Cisnienie jest male na 1 i 2 tloku. Na pozostalych jest normalne. Pompa paliwowa dziala. Cisnienie ma okolo 3barow. Tak mi powiedzial mechanik.

jogurt91
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 07 gru 2009, 20:48

....

Post autor: jogurt91 » 09 gru 2009, 14:43

mi jak brał olej to wymieniłem wszystkie uszczelki w silniku... pod glowicą,pod kolektorem ssącym i wydechowym..itd uszczelki ok 160 zl za wszystkie...tylko mi do tego przy mocnemu ciśnięciu strasznie dymil na niebiesko...też cięzko palił i byl odczuwalnie slabszy.. ale dlaczego plyn? i czy możliwe żeby pierscienie zużyły się tylko na 1 i 2 tloku??skoro tylko na nich jest małe sprężanie,, pozdrawiam

Ludacris
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 22 lis 2009, 17:15

Post autor: Ludacris » 09 gru 2009, 15:23

Prawdopodobnie glowica jest do splanowania. Moze byc nierownosc miedzy tlokami. Tam gdzie jest uszczelka. Jesli nie ma idealnie rownej glowicy to tak sie dzieje. Jest slabszy i nie ma odpowiedniego cisnienia na tloku. Mysle ze to jest to.

serial28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 16 wrz 2008, 20:12
Lokalizacja: ostróda

Post autor: serial28 » 09 gru 2009, 15:29

Zgadzam się ze to może być uszczelka.Jest jeszcze możliwość że gniazda zaworów się powypalały.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl