Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b3 1.8s] nie pali na 2 tloki

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Ludacris
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 22 lis 2009, 17:15

[80 b3 1.8s] nie pali na 2 tloki

Post autor: Ludacris » 07 gru 2009, 14:24

Mam problem z silkikiem Audi 80. Mianowicie. Po zatankowaniu benzyny i przejechania kilkuset metrow przestal przepalac na 2 tloki. Co moze byc tego powodem? Czy to moze byc ze sie rozrzad przestawil ? Czy do paliwa sie dostala woda? Pomocy

serial28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 16 wrz 2008, 20:12
Lokalizacja: ostróda

Post autor: serial28 » 07 gru 2009, 14:55

Witam.A może to tylko przypadek ze auto nie pali na 2 tłoki po wizycie na CPN? Jak wygląda sytuacja z układem WN? kiedy było wymieniane swiece , kable , kopułka i palec ? Jeszcze jedno pytanie. Na jakiej stacji auto było tankowane? Chodzi o to czy to autoryzowana stacja czy raczej jakaś budka z paliwem przy drodze?

Ludacris
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 22 lis 2009, 17:15

Post autor: Ludacris » 07 gru 2009, 18:42

Wszystko bylo wymieniane lutego tego roku. Iskra jest na wszystkich swiecach. Swiece sa nowe. Tak jak reszta, czyli kopolka i palec rozdzielczy. Paliwo na tym CPN-ie tankuje od lat. Przy 3,5tys obrotow cos stuka w silniku.

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 07 gru 2009, 19:42

witam a jak tam kompresja, warto by sprawdzić jakie jest cisnienie

Awatar użytkownika
corrado18g60r
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 07 gru 2009, 09:19

Post autor: corrado18g60r » 08 gru 2009, 10:42

Witam. A czy części które były wymieniane były takie dość markowe? Ja miałem taki przypadek w passacie b3 1.8 że w drodze jakimś cudem dostałem przebicia na przewodach wysokiego napięcia i zakupiłem na przydrożnej stacji owe przewody. Co się okazało że po ok. 2tys. km miałem tak niskie napięcie na pierwszym że silnik tak jak mówisz nie pracował w moim przypadku na pierwszym tłoku.
Jeśli chodzi o te stukanie to dość niepokojące. Mógł byś to bliżej opisać?

serial28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 16 wrz 2008, 20:12
Lokalizacja: ostróda

Post autor: serial28 » 08 gru 2009, 11:21

Witam hałas w silniku może faktycznie zwiastować coś niedobrego.Proponuje mały test.Sprawdź ciśnienie na tłokach..Jeśli ciśnienie jest małe to wtryśnij ok 100 ml oleju i zobacz jaki jest efekt. Jeśli kompresja wzrośnie to pierścienie do zmiany jeśli nie to prawdopodobnie problem tkwi w zaworach. I jeszcze małe pytanko. Jaki ma przebieg silniki kiedy ostatnio wymieniałeś pasek rozrządu i napinacz?

bobsley6
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 212
Rejestracja: 04 gru 2007, 16:29

Post autor: bobsley6 » 09 gru 2009, 10:26

A może zacznij od prostej operacji wymiany filtra benzyny. Może jest zapchany i pompa nie ma siły pompować

Ludacris
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 22 lis 2009, 17:15

Post autor: Ludacris » 09 gru 2009, 12:01

Pasek rozrzadu wymienialem zeszlego roku. Przebieg 270tys. Pasek rozrzadu i wszystkie elementy sa czyste. Nie ma na nich oleju. Powyzej 3tys. obrotow w silniku cos stuka. I od pewnego czasu ciezko odpalal. Ponadto od 4 miesiecy zaczal brac olej i plyn z chlodnicy. Czy to moze byc wina uszczelki? Cisnienie jest male na 1 i 2 tloku. Na pozostalych jest normalne. Pompa paliwowa dziala. Cisnienie ma okolo 3barow. Tak mi powiedzial mechanik.

jogurt91
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 07 gru 2009, 20:48

....

Post autor: jogurt91 » 09 gru 2009, 14:43

mi jak brał olej to wymieniłem wszystkie uszczelki w silniku... pod glowicą,pod kolektorem ssącym i wydechowym..itd uszczelki ok 160 zl za wszystkie...tylko mi do tego przy mocnemu ciśnięciu strasznie dymil na niebiesko...też cięzko palił i byl odczuwalnie slabszy.. ale dlaczego plyn? i czy możliwe żeby pierscienie zużyły się tylko na 1 i 2 tloku??skoro tylko na nich jest małe sprężanie,, pozdrawiam

Ludacris
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 22 lis 2009, 17:15

Post autor: Ludacris » 09 gru 2009, 15:23

Prawdopodobnie glowica jest do splanowania. Moze byc nierownosc miedzy tlokami. Tam gdzie jest uszczelka. Jesli nie ma idealnie rownej glowicy to tak sie dzieje. Jest slabszy i nie ma odpowiedniego cisnienia na tloku. Mysle ze to jest to.

serial28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 16 wrz 2008, 20:12
Lokalizacja: ostróda

Post autor: serial28 » 09 gru 2009, 15:29

Zgadzam się ze to może być uszczelka.Jest jeszcze możliwość że gniazda zaworów się powypalały.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl