Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 TDI 1Z] głosna praca silnika

benekk25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 91
Rejestracja: 07 gru 2009, 20:41
Lokalizacja: Busko-Zdr.--Jaworzno

[B4 TDI 1Z] głosna praca silnika

Post autor: benekk25 » 07 gru 2009, 21:10

drugi temat o jaki chcialem zapytac jest to głosny klekot.Na zimny silniku jest on bardzo denewrwujący bo wali głosno przy dodawaniu gazu podczas jazdy! Lecz gdy sie rozgrzeje to juz tak bardzo niesłychac lecz calkiem nie zanika.czy moze to byc wina wtrysków?pomocy!

lukwoj21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 617
Rejestracja: 29 lis 2008, 16:07
Lokalizacja: Żary

Post autor: lukwoj21 » 07 gru 2009, 21:14

moze to byc wina wtrysków objawia to sie nadmiernym dymieniem, i mała moca auta.

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 07 gru 2009, 21:23

może masz źle ustawiony kąt wtrysku/rozrząd, u kumpla w A4 (AHU) mechanik tak złożył rozrząd że był przestawiony na pompie o 1 ząbek i silnik pracował głośniej jak 1.6D czy ciągnik C360-3P :mrgreen: kąt w BS000 miał ok 255

Awatar użytkownika
krkbzyk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 14 gru 2008, 20:41
Lokalizacja: Kraków

Post autor: krkbzyk » 07 gru 2009, 21:28

dokładnie prawdopodobnie przestawiony rozrząd albo coś z głowicą niestety sprawdź rozrząd przedewszytkim kolor niebieski prawdopodobnie spalany jest olej nie jest powiedziane że problem z wtryskami być może wiele powodów trzeba sprawdzać i szukać.

benekk25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 91
Rejestracja: 07 gru 2009, 20:41
Lokalizacja: Busko-Zdr.--Jaworzno

Post autor: benekk25 » 07 gru 2009, 21:30

tzn.chodzi o ustawienie pompy wtryskowej?rozrząd chyba jest ok.silnik ma moc wydaje mi sie ze dobrze chodzi!rozrząd ostatnio był robiony u dobrego mechanika!

[ Dodano: 2009-12-07, 21:34 ]
jesli chodzi o olej to troche musze co jakis czas dolewac bo znika.W wężach do interkulera jest olej tzn.jego oznaki lecz w interkulerze wiele go niebyło!

Awatar użytkownika
junglist
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 01 paź 2007, 03:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: junglist » 07 gru 2009, 21:52

jak jest mało oleju to zawory będą ci cykać dopóki olej do niech nie dopłynie ;D


a jak jest zimno to olej jest bardziej gęsty i musi to potrwać zanim się nagrzeje :D <ok>

benekk25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 91
Rejestracja: 07 gru 2009, 20:41
Lokalizacja: Busko-Zdr.--Jaworzno

Post autor: benekk25 » 07 gru 2009, 21:58

no racja tylko ze to trwa ok.30min zanim sie wyciszy to tak dlugo chyba by nietrwało tak mi sie wydaje

Awatar użytkownika
diablo228
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 476
Rejestracja: 10 lis 2009, 06:27
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: diablo228 » 07 gru 2009, 22:50

a jakim olejem masz silnik zalany ? jest go dosyć ?

benekk25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 91
Rejestracja: 07 gru 2009, 20:41
Lokalizacja: Busko-Zdr.--Jaworzno

Post autor: benekk25 » 07 gru 2009, 22:53

15W/40 jest w normie tzn.dolewam zeby miał norme!

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 07 gru 2009, 23:01

benekk25 pisze:15W/40
Nie za dobry olej do tego silnika... :-/ Sprawdź na kompie kont wtrysku i coś będziesz mógł wyeliminować, albo naprawić...

benekk25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 91
Rejestracja: 07 gru 2009, 20:41
Lokalizacja: Busko-Zdr.--Jaworzno

Post autor: benekk25 » 07 gru 2009, 23:23

jaki bys proponował?słyszałem ze jak juz jest 15W/40 to juz niema co zmieniac bo rozszczelni silnik!prawda to?

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 07 gru 2009, 23:37

Duuużo jest na forum o olejach. Jeżeli silnik jest w dobrym stanie to nie powinno to go rozszczelnić, wiele osób przechodzi z minerała na półsyntetyk. Najlepiej jest to robić przy jakimś gruntowniejszym remoncie silnika.

benekk25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 91
Rejestracja: 07 gru 2009, 20:41
Lokalizacja: Busko-Zdr.--Jaworzno

Post autor: benekk25 » 07 gru 2009, 23:41

raz przez przypadek dolałem 10W/40 i jakos mi sie zdawało ze jakby słabiej chodziła ale za to dym troszke ciemniejszy taki siwy puszczała

Awatar użytkownika
krkbzyk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 14 gru 2008, 20:41
Lokalizacja: Kraków

Post autor: krkbzyk » 08 gru 2009, 01:16

koledze często się takie "przypadki" zdarzają?? mnie powoli zaczyna to wyglada na koniec zetorka stosując sie do ww. porad moze uda się reanimacja:)na przyszłośc zachęcam do lektury DT i instrukcji oraz forum oczywiście:)
Pozdrawiam i powodzenia

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 08 gru 2009, 01:25

benekk25 pisze:jaki bys proponował?słyszałem ze jak juz jest 15W/40 to juz niema co zmieniac bo rozszczelni silnik!prawda to?
mi się wydaje, że olej półsyntetyczny/syntetyczny nie wypłukuje gumowych uszczelek z silnika, tylko nie wiem czemu większość mechaników a szczególnie wychowanych na silnikach z okresu kiedy szczytem osiągnięć polskiej techniki był polonez uważa inaczej :roll:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl