[B4 2,0 ABT] Jaką instalację LPG do niego?
- Skuciok
- Forum Audi 80
- Posty: 1404
- Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
[B4 2,0 ABT] Jaką instalację LPG do niego?
Gaz drugiej generacji...
do wyboru
- Tomasetto - 1700 zł
- Landirenzo - 1900 zł
- BRC - 1950 zł
ceny ze zbiornikami 60 litrowymi w kole zapasowym, powiedzcie czy to drogo czy tanio..?
jaki do tego silnika? jakieś doświadczenia itp.
brać "opcję z dodatkowym czujnikiem temperatury" czy bez (załączanie samodzielne po przekroczeniu zadanych obrotów) ???
poproszę o jakieś linki ze stronkami do poczytania, coś muszę się o gazie dowiedzieć, bo narazie wiedza moja jest znikoma..
do wyboru
- Tomasetto - 1700 zł
- Landirenzo - 1900 zł
- BRC - 1950 zł
ceny ze zbiornikami 60 litrowymi w kole zapasowym, powiedzcie czy to drogo czy tanio..?
jaki do tego silnika? jakieś doświadczenia itp.
brać "opcję z dodatkowym czujnikiem temperatury" czy bez (załączanie samodzielne po przekroczeniu zadanych obrotów) ???
poproszę o jakieś linki ze stronkami do poczytania, coś muszę się o gazie dowiedzieć, bo narazie wiedza moja jest znikoma..
-
- Forum Audi 80
- Posty: 560
- Rejestracja: 07 lut 2007, 14:50
- Imię: Jacek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
sekwencja do ABT ??? chyba nie bardzo!!
jak tak dalej PB bedzie szlo w gore to chyba bede musial sie zdecydowac na ten gaz choc jego zwolennikiem nie jestm!!!
jak sie rozgladam za gazem. to wstepnie obstaje przy BRC II gen.
- cena w Lublinie 1600 ze zbiornikirm w kole komp. i wskaznikiem diodowym poziomu gazu (bez blosa)
podobno do takiego silnika ta instalka jest idealna !!! co o tym sadzicie???
jak tak dalej PB bedzie szlo w gore to chyba bede musial sie zdecydowac na ten gaz choc jego zwolennikiem nie jestm!!!
jak sie rozgladam za gazem. to wstepnie obstaje przy BRC II gen.
- cena w Lublinie 1600 ze zbiornikirm w kole komp. i wskaznikiem diodowym poziomu gazu (bez blosa)
podobno do takiego silnika ta instalka jest idealna !!! co o tym sadzicie???
Dokładnie nie pamietam nazwy instalacji ale BRC chyba nie będzie zła, oczywiście II generacji.
Jak mam ze sterownikiem AL-700 i jak narazie po przejechaniu ok 60tys. km. Zero problemów. Przy jeździe mojej mamy, bo ona tym jeździ, w jeździe mieszanej pali ok. 11,5l. Jak ja latam po trasie nieraz i ostro cisnę to nawet 14 przekroczy. Ale tak średnio mi w trasie wyszło 9,9l, przy prędkościach 130-140km/h, bez gwałtownego wyprzedzania.
Nie wiem czy Sterownik Bingo nie jest do tego lepszy. Ale ja na Autronika nie narzekam i nie mam problemów. Silnik ABT jest chyba najlepiej podatny na gaz, nie ma z nim problemów.
Jak mam ze sterownikiem AL-700 i jak narazie po przejechaniu ok 60tys. km. Zero problemów. Przy jeździe mojej mamy, bo ona tym jeździ, w jeździe mieszanej pali ok. 11,5l. Jak ja latam po trasie nieraz i ostro cisnę to nawet 14 przekroczy. Ale tak średnio mi w trasie wyszło 9,9l, przy prędkościach 130-140km/h, bez gwałtownego wyprzedzania.
Nie wiem czy Sterownik Bingo nie jest do tego lepszy. Ale ja na Autronika nie narzekam i nie mam problemów. Silnik ABT jest chyba najlepiej podatny na gaz, nie ma z nim problemów.
- Skuciok
- Forum Audi 80
- Posty: 1404
- Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
ja bym też pomykał chętnie gdyby nie:padawi pisze:Ja pomykam tylko na benzynce :mrgreen:
a) przebieg który pokonam w tym roku
b) cena paliwa 4,41 wobec ceny gazu 1,79
c) gdyby w kraju było inaczej/normalnie tzn jak w europie że taki normalny zarobek to 1500 euro a paliwo kosztuje 1 euro, albo 1500 funtów a paliwo poniżej 1 funta, to przy tej logice jakby przy 1600 zł normalnego zarobku paliwo kosztowało 1, no powiedzmy 2 zeta to miałbym gaz w wiadomym miejscu...
Twój post nie wniósł nic nowego do tematu więc po co go napisałeś? Wyboru mi nie ułatwiłeś a tylko niepotrzebnie denerwujesz. I tak mam już dość nerwów zastanawiając się czy mi to się opłaci czy se nie zjade silnika niepotrzebnie. Po prostu taki kraj... dróg brak, benzyna w cenie już prawie nie do przełknięcia i zmusza się ludzi do takiego kombinowania. Uwierz mi, też bym zlał ten cały gaz gdybym mógł.
- Skuciok
- Forum Audi 80
- Posty: 1404
- Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
podnoszę temat bo jestem już praktycznie "na kupnie" i potrzebuję jeszcze jakichś opinii, linków gdzie mógłbym coś doczytać na ten temat,
a tak swoją drogą widziałem na allegro interfejsy do instalacji gazowych do kompa, a są jakieś programiki dostępne do tego żebym sobie ew. sam mógł coś poregulować jak zajdzie taka potrzeba?? czy jest to nie do zdobycia?
a tak swoją drogą widziałem na allegro interfejsy do instalacji gazowych do kompa, a są jakieś programiki dostępne do tego żebym sobie ew. sam mógł coś poregulować jak zajdzie taka potrzeba?? czy jest to nie do zdobycia?
[quote="OGr"]ja mam sekfencję i właściwie jakby Ci to ktoś dobrze zainstalował to będzie chulać.
Ty masz wielopunkt-wiec mozesz pchac sekwencje :mrgreen: do ABT jest ona zbyteczna!!
silnik ABT jest doskonalym rozwiazaniem pod instalacje gazowa!!Znajomy ktory mi to zakladal powiedzial:"silnik stworzony pod gaz" spisuje sie rewelacyjnie!! i tak jest!! Mysle ze dobry kumpel nie wepchal by mi szajsu!!: a mam wlozone tomasetto z komputerem Bingo-tak jak twierdzi Kornolio-chyba najlepszym!! butla 60l w kole zapasowym z czujnikiem przelaczajacym silnik na zasilanie lpg po przekroczeniu 10 stopni C- zreszta to sprawa ustawien przy ilu stopniach nastepuje zmiana zasilania!! ja zaplacilem 1600zl w Rzeszowie!! 2 lata gwarancji!! przy dobrym ustawieniu spala w cyklu mieszanym 10-10.5l co jest wynikiem zadowalajacym a wrecz rewelacyjnym!! pozdro dla wszysktich jeżdzących na benzynie!! :mrgreen:
Ty masz wielopunkt-wiec mozesz pchac sekwencje :mrgreen: do ABT jest ona zbyteczna!!
silnik ABT jest doskonalym rozwiazaniem pod instalacje gazowa!!Znajomy ktory mi to zakladal powiedzial:"silnik stworzony pod gaz" spisuje sie rewelacyjnie!! i tak jest!! Mysle ze dobry kumpel nie wepchal by mi szajsu!!: a mam wlozone tomasetto z komputerem Bingo-tak jak twierdzi Kornolio-chyba najlepszym!! butla 60l w kole zapasowym z czujnikiem przelaczajacym silnik na zasilanie lpg po przekroczeniu 10 stopni C- zreszta to sprawa ustawien przy ilu stopniach nastepuje zmiana zasilania!! ja zaplacilem 1600zl w Rzeszowie!! 2 lata gwarancji!! przy dobrym ustawieniu spala w cyklu mieszanym 10-10.5l co jest wynikiem zadowalajacym a wrecz rewelacyjnym!! pozdro dla wszysktich jeżdzących na benzynie!! :mrgreen:
- Skuciok
- Forum Audi 80
- Posty: 1404
- Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
no mi proponował opcję z czujnikiem temperatury, ale także można to ustawić żeby się przełączało po np 2500 obr albo 3000 obr, to też jest dobre rozwiązanie myślę bo po przegazowaniu sam przełączasz kiedy chcesz ja np. rzadko kiedy przekraczam 3 tys. obr a na rozgrzewaniu to już wogóle...
a ciekawi mnie jeszcze ta kwestia tych interfejsów, i czy są programy dostępne do tego....? ew. którą z tych wymienionych mógłbym sobie ew. doregulować sam...
raczej jednak wybiorę BRC lub Landirenzo, ale opinie nadal mile widziane
a ciekawi mnie jeszcze ta kwestia tych interfejsów, i czy są programy dostępne do tego....? ew. którą z tych wymienionych mógłbym sobie ew. doregulować sam...
raczej jednak wybiorę BRC lub Landirenzo, ale opinie nadal mile widziane
to nie jest na zasadzie czujnik lub wysokosc obrotów!! to jest czujnik i wysokość obrotów!!np.jesli silnik nie ma 10st.to mozesz sobie gazowac-i tak sie nie przelaczy na lpg!! w koncu to instalacje 2-ej generacji!! a nie jakies wynalazki wymagajace mechanicznego przelaczania!!-takie cos to w polonezach sie montuje :mrgreen:Skuciok pisze:no mi proponował opcję z czujnikiem temperatury, ale także można to ustawić żeby się przełączało po np 2500 obr albo 3000 obr, to też jest dobre rozwiązanie myślę bo po przegazowaniu sam przełączasz kiedy chcesz ja np. rzadko kiedy przekraczam 3 tys. obr a na rozgrzewaniu to już wogóle...
a ciekawi mnie jeszcze ta kwestia tych interfejsów, i czy są programy dostępne do tego....? ew. którą z tych wymienionych mógłbym sobie ew. doregulować sam...
raczej jednak wybiorę BRC lub Landirenzo, ale opinie nadal mile widziane
druga sprawa-co Ty w ogole chcesz tam regulowac??no chyba chcesz sobie cos zepsuc!! :mrgreen: firma zakladajaca instalacje troszczy sie o to!! inna sprawa ze samodzielne gdybanie moze spowodowac utrate warunków gwarancji-wiec po co Ci to?? mowisz im jak ustawic: przy ilu obrotach ma sie przelaczyc...przy jakiej temperaturze, ustawiają Ci charakterystyke jazdy: normalna, ekonomiczna czy sportowa (zależnie jaki tryb jazdy preferujesz) zwiazane jest to oczywiscie ze roznym spalaniem :mrgreen: i wszystko chodzi!!
- Skuciok
- Forum Audi 80
- Posty: 1404
- Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
gwarancji jest 2 lata i tam regulacje są w jej ramach....to się zgodzę
a potem co za każdym razem odpowiednia kwota z kiszeni pyk??,
mając podpiętego kompa nie umiałbym sobie pokręcić tak żeby było dobre? nie wierze, przecież to nie jest jakaś tajemna wiedza, jak oni wiedzą jak przy pomocy kompa ustawić instalację to i ja mogę się dowiedzieć.... czyż nie?, przecież to też ludzie robią... nie kosmici
poza tym warto by co 1-2 tys ją sobie w domciu podpiąć i zobaczyć co się tam dzieje z tym gazem...
temu też pytam o te interfejsy i programy do tego, jasne że od razu tam łap pchał nie będę ale później kto wie, mogę przecież sobie spróbować grzebnąć raz czy drugi, w końcu też lubię wiedzieć czym jeżdżę a firmom zewnętrznym ufam tak na 40-60% a tak naprawdę to im nie ufam, ufam sobie, jedyną rzeczą przy której bym zaufał fachowcowi to blacharka... zakładanie gazu to będzie pierwsza czynność wykonana przez firmę zewnętrzną w moim aucie, do tej pory nikt obcy na niej łap jeszcze za mojego właścicielstwa nie położył, temu sie boje trochę i dopytuję o różne pierdoły zrozum
a potem co za każdym razem odpowiednia kwota z kiszeni pyk??,
mając podpiętego kompa nie umiałbym sobie pokręcić tak żeby było dobre? nie wierze, przecież to nie jest jakaś tajemna wiedza, jak oni wiedzą jak przy pomocy kompa ustawić instalację to i ja mogę się dowiedzieć.... czyż nie?, przecież to też ludzie robią... nie kosmici
poza tym warto by co 1-2 tys ją sobie w domciu podpiąć i zobaczyć co się tam dzieje z tym gazem...
temu też pytam o te interfejsy i programy do tego, jasne że od razu tam łap pchał nie będę ale później kto wie, mogę przecież sobie spróbować grzebnąć raz czy drugi, w końcu też lubię wiedzieć czym jeżdżę a firmom zewnętrznym ufam tak na 40-60% a tak naprawdę to im nie ufam, ufam sobie, jedyną rzeczą przy której bym zaufał fachowcowi to blacharka... zakładanie gazu to będzie pierwsza czynność wykonana przez firmę zewnętrzną w moim aucie, do tej pory nikt obcy na niej łap jeszcze za mojego właścicielstwa nie położył, temu sie boje trochę i dopytuję o różne pierdoły zrozum