Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2,0 ABT] Jaką instalację LPG do niego?

Wszystko co związane z LPG

Jaki gaz założyć?

Tomasetto
2
11%
Landirenzo
5
28%
BRC
11
61%
 
Liczba głosów: 18

Awatar użytkownika
Skuciok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

[B4 2,0 ABT] Jaką instalację LPG do niego?

Post autor: Skuciok » 23 maja 2007, 18:23

Gaz drugiej generacji...
do wyboru
- Tomasetto - 1700 zł
- Landirenzo - 1900 zł
- BRC - 1950 zł

ceny ze zbiornikami 60 litrowymi w kole zapasowym, powiedzcie czy to drogo czy tanio..?
jaki do tego silnika? jakieś doświadczenia itp.
brać "opcję z dodatkowym czujnikiem temperatury" czy bez (załączanie samodzielne po przekroczeniu zadanych obrotów) ???

poproszę o jakieś linki ze stronkami do poczytania, coś muszę się o gazie dowiedzieć, bo narazie wiedza moja jest znikoma..:-(

Awatar użytkownika
OGr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1706
Rejestracja: 07 sty 2007, 00:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: OGr » 23 maja 2007, 18:33

ja mam sekfencję i właściwie jakby Ci to ktoś dobrze zainstalował to będzie chulać. Tyle dobrze że jak odpalasz na zimnym silniku to zaczyna pracować na benzynie i dopiero po nagrzaniu się prezłącza go na baz. Nie niszczysz tak silnika jak przy podstawowej instalacji.

rafi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 560
Rejestracja: 07 lut 2007, 14:50
Imię: Jacek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: rafi » 23 maja 2007, 18:48

sekwencja do ABT ??? chyba nie bardzo!!
jak tak dalej PB bedzie szlo w gore to chyba bede musial sie zdecydowac na ten gaz choc jego zwolennikiem nie jestm!!!

jak sie rozgladam za gazem. to wstepnie obstaje przy BRC II gen.
- cena w Lublinie 1600 ze zbiornikirm w kole komp. i wskaznikiem diodowym poziomu gazu (bez blosa)

podobno do takiego silnika ta instalka jest idealna !!! co o tym sadzicie???
Audi B4 ABT "lalunia" więcej---> viewtopic.php?t=6085 & https://a6klub.pl

PABLO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1028
Rejestracja: 23 gru 2006, 10:27
Lokalizacja: LUBLIN

Post autor: PABLO » 23 maja 2007, 18:56

Zagłosowałem na BRC... Mam właśnie taką instalacje u siebie i jestem zadowolony... Polecam

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 23 maja 2007, 20:50

Dokładnie nie pamietam nazwy instalacji ale BRC chyba nie będzie zła, oczywiście II generacji.

Jak mam ze sterownikiem AL-700 i jak narazie po przejechaniu ok 60tys. km. Zero problemów. Przy jeździe mojej mamy, bo ona tym jeździ, w jeździe mieszanej pali ok. 11,5l. Jak ja latam po trasie nieraz i ostro cisnę to nawet 14 przekroczy. Ale tak średnio mi w trasie wyszło 9,9l, przy prędkościach 130-140km/h, bez gwałtownego wyprzedzania.

Nie wiem czy Sterownik Bingo nie jest do tego lepszy. Ale ja na Autronika nie narzekam i nie mam problemów. Silnik ABT jest chyba najlepiej podatny na gaz, nie ma z nim problemów.
KorNoLio

Awatar użytkownika
Skuciok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: Skuciok » 23 maja 2007, 21:34

padawi pisze:Ja pomykam tylko na benzynce :mrgreen:
ja bym też pomykał chętnie gdyby nie:
a) przebieg który pokonam w tym roku
b) cena paliwa 4,41 wobec ceny gazu 1,79
c) gdyby w kraju było inaczej/normalnie tzn jak w europie że taki normalny zarobek to 1500 euro a paliwo kosztuje 1 euro, albo 1500 funtów a paliwo poniżej 1 funta, to przy tej logice jakby przy 1600 zł normalnego zarobku paliwo kosztowało 1, no powiedzmy 2 zeta to miałbym gaz w wiadomym miejscu...

Twój post nie wniósł nic nowego do tematu więc po co go napisałeś? Wyboru mi nie ułatwiłeś a tylko niepotrzebnie denerwujesz. I tak mam już dość nerwów zastanawiając się czy mi to się opłaci czy se nie zjade silnika niepotrzebnie. Po prostu taki kraj... dróg brak, benzyna w cenie już prawie nie do przełknięcia i zmusza się ludzi do takiego kombinowania. Uwierz mi, też bym zlał ten cały gaz gdybym mógł.

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 23 maja 2007, 21:55

A zapomniałem dodać. Moja instalka kosztowała 1650zł. z butlą 60l w kole.
KorNoLio

PABLO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1028
Rejestracja: 23 gru 2006, 10:27
Lokalizacja: LUBLIN

Post autor: PABLO » 23 maja 2007, 23:02

Moja instalka BRC 2 generacji z komputerem sterującym LAMBDA BLITZ kosztowała w 2005r. 1300zł

Awatar użytkownika
klepa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 100
Rejestracja: 23 lis 2006, 22:46
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: klepa » 24 maja 2007, 13:48

ja smigam na tym Landirenzo i jak narazie zero problemu polecam.

Awatar użytkownika
Skuciok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: Skuciok » 28 maja 2007, 22:37

podnoszę temat bo jestem już praktycznie "na kupnie" i potrzebuję jeszcze jakichś opinii, linków gdzie mógłbym coś doczytać na ten temat,

a tak swoją drogą widziałem na allegro interfejsy do instalacji gazowych do kompa, a są jakieś programiki dostępne do tego żebym sobie ew. sam mógł coś poregulować jak zajdzie taka potrzeba?? czy jest to nie do zdobycia?

Awatar użytkownika
Ezumaru
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 760
Rejestracja: 30 mar 2007, 22:39
Lokalizacja: Silesia

Post autor: Ezumaru » 29 maja 2007, 09:10

Mam BRC i nie narzekam,instalacja spisuje sie dobrze i oby tak dalej.
Stara szkoła lansu <=> F**k new cars, i'm driving oldschool
Nienawidzacze będą nienawidzieć ^_^

Awatar użytkownika
barteq289
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 325
Rejestracja: 07 lut 2007, 12:49
Lokalizacja: RZEszów
Kontakt:

Post autor: barteq289 » 29 maja 2007, 12:38

[quote="OGr"]ja mam sekfencję i właściwie jakby Ci to ktoś dobrze zainstalował to będzie chulać.
Ty masz wielopunkt-wiec mozesz pchac sekwencje :mrgreen: do ABT jest ona zbyteczna!!
silnik ABT jest doskonalym rozwiazaniem pod instalacje gazowa!!Znajomy ktory mi to zakladal powiedzial:"silnik stworzony pod gaz" spisuje sie rewelacyjnie!! i tak jest!! Mysle ze dobry kumpel nie wepchal by mi szajsu!!: a mam wlozone tomasetto z komputerem Bingo-tak jak twierdzi Kornolio-chyba najlepszym!! butla 60l w kole zapasowym z czujnikiem przelaczajacym silnik na zasilanie lpg po przekroczeniu 10 stopni C- zreszta to sprawa ustawien przy ilu stopniach nastepuje zmiana zasilania!! ja zaplacilem 1600zl w Rzeszowie!! 2 lata gwarancji!! przy dobrym ustawieniu spala w cyklu mieszanym 10-10.5l co jest wynikiem zadowalajacym a wrecz rewelacyjnym!! pozdro dla wszysktich jeżdzących na benzynie!! :mrgreen:

Awatar użytkownika
Skuciok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: Skuciok » 29 maja 2007, 14:17

no mi proponował opcję z czujnikiem temperatury, ale także można to ustawić żeby się przełączało po np 2500 obr albo 3000 obr, to też jest dobre rozwiązanie myślę bo po przegazowaniu sam przełączasz kiedy chcesz ja np. rzadko kiedy przekraczam 3 tys. obr a na rozgrzewaniu to już wogóle...

a ciekawi mnie jeszcze ta kwestia tych interfejsów, i czy są programy dostępne do tego....? ew. którą z tych wymienionych mógłbym sobie ew. doregulować sam... ;-)

raczej jednak wybiorę BRC lub Landirenzo, ale opinie nadal mile widziane ;-)

Awatar użytkownika
barteq289
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 325
Rejestracja: 07 lut 2007, 12:49
Lokalizacja: RZEszów
Kontakt:

Post autor: barteq289 » 29 maja 2007, 16:06

Skuciok pisze:no mi proponował opcję z czujnikiem temperatury, ale także można to ustawić żeby się przełączało po np 2500 obr albo 3000 obr, to też jest dobre rozwiązanie myślę bo po przegazowaniu sam przełączasz kiedy chcesz ja np. rzadko kiedy przekraczam 3 tys. obr a na rozgrzewaniu to już wogóle...

a ciekawi mnie jeszcze ta kwestia tych interfejsów, i czy są programy dostępne do tego....? ew. którą z tych wymienionych mógłbym sobie ew. doregulować sam... ;-)

raczej jednak wybiorę BRC lub Landirenzo, ale opinie nadal mile widziane ;-)
to nie jest na zasadzie czujnik lub wysokosc obrotów!! to jest czujnik i wysokość obrotów!!np.jesli silnik nie ma 10st.to mozesz sobie gazowac-i tak sie nie przelaczy na lpg!! w koncu to instalacje 2-ej generacji!! a nie jakies wynalazki wymagajace mechanicznego przelaczania!!-takie cos to w polonezach sie montuje :mrgreen:
druga sprawa-co Ty w ogole chcesz tam regulowac??no chyba chcesz sobie cos zepsuc!! :mrgreen: firma zakladajaca instalacje troszczy sie o to!! inna sprawa ze samodzielne gdybanie moze spowodowac utrate warunków gwarancji-wiec po co Ci to?? mowisz im jak ustawic: przy ilu obrotach ma sie przelaczyc...przy jakiej temperaturze, ustawiają Ci charakterystyke jazdy: normalna, ekonomiczna czy sportowa (zależnie jaki tryb jazdy preferujesz) zwiazane jest to oczywiscie ze roznym spalaniem :mrgreen: i wszystko chodzi!!

Awatar użytkownika
Skuciok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: Skuciok » 29 maja 2007, 17:37

gwarancji jest 2 lata i tam regulacje są w jej ramach....to się zgodzę

a potem co za każdym razem odpowiednia kwota z kiszeni pyk??,
mając podpiętego kompa nie umiałbym sobie pokręcić tak żeby było dobre? nie wierze, przecież to nie jest jakaś tajemna wiedza, jak oni wiedzą jak przy pomocy kompa ustawić instalację to i ja mogę się dowiedzieć.... czyż nie?, przecież to też ludzie robią... nie kosmici
poza tym warto by co 1-2 tys ją sobie w domciu podpiąć i zobaczyć co się tam dzieje z tym gazem...
temu też pytam o te interfejsy i programy do tego, jasne że od razu tam łap pchał nie będę ale później kto wie, mogę przecież sobie spróbować grzebnąć raz czy drugi, w końcu też lubię wiedzieć czym jeżdżę a firmom zewnętrznym ufam tak na 40-60% ;-) a tak naprawdę to im nie ufam, ufam sobie, jedyną rzeczą przy której bym zaufał fachowcowi to blacharka... zakładanie gazu to będzie pierwsza czynność wykonana przez firmę zewnętrzną w moim aucie, do tej pory nikt obcy na niej łap jeszcze za mojego właścicielstwa nie położył, temu sie boje trochę i dopytuję o różne pierdoły ;-) zrozum ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga