[B4 ABT] Wymiana sworzni i łączników stabilizatora.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 55
- Rejestracja: 29 mar 2009, 11:25
[B4 ABT] Wymiana sworzni i łączników stabilizatora.
Czy po wymianie łączników stabilizatora i sworzni muszę ustawiać geometrie i zbieżność?
zbieżność kół zostanie nie ruszona bo końcówek kierowniczych nie dotykałeś, jeśli chcesz to możesz sobie jedynie sprawdzić, czy masz wszystko w porządku ustawione, koniecznie musisz natomiast ustawić na nowo kąty pochylenia kół przednich, bo jak napisał kolega wyżej, na sworzniach jak i na śrubach mocujących mcpersony jest możliwość regulacji w niewielkim stopniu kątów pochylenia.
radzę to zrobić, bo przy złym ustawieniu pochylenia kół będzie Ci zlizywać opony, z reguły od wewnętrznej strony, bo przeważnie koła stoją zbyt mocno na minusie
radzę to zrobić, bo przy złym ustawieniu pochylenia kół będzie Ci zlizywać opony, z reguły od wewnętrznej strony, bo przeważnie koła stoją zbyt mocno na minusie
końcówki też wymieniałem na suwmiarkę co prawda ale wiedziałem że bede jeszcze robił sworznie i tuleje na wachaczach także pojadę na raz z ustawieniem kątów i zbieżności
dzięki za utwierdzenie,
nie tak dawno sie dowiedziałem o tych śrubach na McPersonie... niestety odkręcałem je przy wymianie amorów... ale dużo nie jeżdzę także oponki całe, w sumie to miesiąc minął, teraz zimówki ale ustawić trzeba...
dzięki za utwierdzenie,
nie tak dawno sie dowiedziałem o tych śrubach na McPersonie... niestety odkręcałem je przy wymianie amorów... ale dużo nie jeżdzę także oponki całe, w sumie to miesiąc minął, teraz zimówki ale ustawić trzeba...
Czy przy wymianie sworzni w b3 powinno się je wkładać jak najgłębiej? Chciałbym zmienić kąt pochylenia kół przednich i zauważyłem, że jedynie na sworzniach jest regulacja. Jednak nie jestem pewien czy wyciągając trochę sworznie nie popsują się od tego przeguby i czy sworznie wytrzymają (jest mniejsza powierzchnia styku z wahaczem).