Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi b4 1.9TD AHU MTDI (był AAZ) Sedan :) Nowe zdjecia :)

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
JanekAudi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 310
Rejestracja: 12 lis 2009, 19:23
Lokalizacja: Bydgoszcz / Sierpc

Post autor: JanekAudi » 02 gru 2009, 00:18

ogólnie to duzo przygód miałem z honda zmiany silnikow, skrzynie odnowa lakieru zaciski itp ale za późno sie zarejestrowałem na forum hondy zeby je opisac heh.. ale parę rzeczy jest miedzy innymi to http://hondaprelude.pl/forum/viewtopic.php?t=28150

a co dokladnie z audio opisze jutro hm znaczy juz dzis bo jest 00:16 w nocy heh ide w kime

Awatar użytkownika
JanekAudi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 310
Rejestracja: 12 lis 2009, 19:23
Lokalizacja: Bydgoszcz / Sierpc

Post autor: JanekAudi » 02 gru 2009, 11:53

Zayebatsu pisze:Fajne Adidasy <ok>

A tak na poważnie żeś nawalił tych fot jest co oglądać, ładna Audiczka. Lecisz ostro z modami to się ceni <cieszy> Fajne Audio pozazdrościć(jak byś mógł opisz co tam ci dokładnie łupie i ile ma mocy). No i co zrobiłeś z Hondą też są fajne xD :mrgreen: Pozdro <mikolaj>
chciałeś no to napisze ;] ogólnie bardzo krotko mam audi wiec nie zdazylem duzo zrobic z audio z przodu jest standard tył 6x9 PYLE + 2 Głośniki JBL GTO 1202D-30 w skrzyni własnego projektu napędza to Peiying PY-A4E76R do tego radio SONY CDX-GT420U z USB

tu masz troche danych

Peiying PY-A4E76R
# 2000 Watt x 1
# 1000 Watt x 2
# 500 Watt x 4
# Moc RMS 13.8VDC
# Moc dla 4 Ohm: 120W x4
# Moc dla 2 Ohm : 180W x4
# Moc pomostowa dla 4 Ohm : 300W x2
# Min. impedancja głośnika: 2 Ohm
# Zniekształcenie THD: 0.08%
# Zniekształcenie IMD: 0.08%
# Pasmo przenoszenia: 20Hz~20KHz
# Czułość na wejściu: 0.2 V~+6V
# Impedancja wejściowa: 15K
# Stosunek sygnału do szumu: 90 dB
# Separacja kanałów: 50 dB
# Zdalne sterowanie basem: 0.2V~+6V
# Filtr dolnego pasma: 50Hz~500Hz
# Podbicie basu: 0dB~+18dB
# Filtr górnego pasma: 50Hz~1KHz
# Bezpiecznik: 40A x3
# Wymiary (dł./szer./wys.): 49x 25 x 5,6cm

JBL GTO 1202D
- moc ciągła RMS 300 W
- moc szczytowa 1200W
- skuteczność 93 dB
- impedancja (fabryczna) 4 Ohm
- cewki 2 x 2 Ohm
- średnica otworu montażowego 284 mm
- głębokość montażu 129 mm


w planach zmiana glosnikow przód i tył...

Awatar użytkownika
JanekAudi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 310
Rejestracja: 12 lis 2009, 19:23
Lokalizacja: Bydgoszcz / Sierpc

Post autor: JanekAudi » 03 gru 2009, 19:50

a tak a propo co proponujecie w podszybie ?? jakie głosniki tak narazie do 150 zł :) :-(

Awatar użytkownika
ltrs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 297
Rejestracja: 27 lis 2009, 20:28
Lokalizacja: Lublin

Post autor: ltrs » 04 gru 2009, 02:16

JanekAudi pisze:a tak a propo co proponujecie w podszybie ??
ja do seryjnych podepnę gwizdki i zwrotnice tak jak mialem w bawarce...

Awatar użytkownika
Leszek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 471
Rejestracja: 22 sty 2007, 22:13
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Leszek » 04 gru 2009, 21:56

Ładna, zadbana b4-ka ;-) Może będzie okazja zobaczyć na żywo na jakimś spocie <ok>

Awatar użytkownika
JanekAudi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 310
Rejestracja: 12 lis 2009, 19:23
Lokalizacja: Bydgoszcz / Sierpc

Post autor: JanekAudi » 05 gru 2009, 15:43

Leszek pisze:Ładna, zadbana b4-ka ;-) Może będzie okazja zobaczyć na żywo na jakimś spocie <ok>

NApewno :) Tylko musimy sie zgrać dobrze z czasem... i na spocie na 10000%%% bede :-P :-P

no name
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1561
Rejestracja: 22 mar 2009, 12:18
Lokalizacja: Toruń

Post autor: no name » 05 gru 2009, 16:03

no kolejne zadbane audi z kuj.-pom. :-P

Awatar użytkownika
JanekAudi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 310
Rejestracja: 12 lis 2009, 19:23
Lokalizacja: Bydgoszcz / Sierpc

Post autor: JanekAudi » 08 gru 2009, 19:38

Turbawka podkrecona dawka paliwa tez.. niestety do wymiany idzie uszczelka pod głowicą... plus splanowanie głowicy...

Awatar użytkownika
junglist
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 01 paź 2007, 03:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: junglist » 09 gru 2009, 04:13

JanekAudi pisze:Turbawka podkrecona dawka paliwa tez.. niestety do wymiany idzie uszczelka pod głowicą... plus splanowanie głowicy...
o panie...
drogo ci to wyjdzie jak nie robisz tego sam...


Moze poszukaj silnika TDI ;]

Awatar użytkownika
dubbler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 666
Rejestracja: 02 mar 2008, 12:30
Lokalizacja: LU / RBI
Kontakt:

Post autor: dubbler » 09 gru 2009, 07:45

junglist, sam to przerabiałeś i co zrobiłeś?

Awatar użytkownika
junglist
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 01 paź 2007, 03:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: junglist » 09 gru 2009, 08:33

Musiałem to na szybko zrobić i koszty wydawały się być mniejsze...
wydałem ~2000... a silnik + wymiana mógł kosztować ~2700....

Jak bym teraz miał to robić to raczej bym silnik zmieniał :] - tyle teraz anglików na szrotach :D

Awatar użytkownika
JanekAudi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 310
Rejestracja: 12 lis 2009, 19:23
Lokalizacja: Bydgoszcz / Sierpc

Post autor: JanekAudi » 09 gru 2009, 14:18

junglist pisze:Musiałem to na szybko zrobić i koszty wydawały się być mniejsze...
wydałem ~2000... a silnik + wymiana mógł kosztować ~2700....

Jak bym teraz miał to robić to raczej bym silnik zmieniał :] - tyle teraz anglików na szrotach :D

Eh to ja nie wiem co ty robiles i gdzie... ja wymiane uszczelki plus splanowanie glowicy bede mial zrobione za grosze....
2000zł za zmiane uszczelki pod głowicą ? to chyba przy ciągniku

Awatar użytkownika
JanekAudi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 310
Rejestracja: 12 lis 2009, 19:23
Lokalizacja: Bydgoszcz / Sierpc

Post autor: JanekAudi » 09 gru 2009, 14:35

dodam jeszcze ze to będzie zrobione w 3 dni ;] i to w normalnym zakładnie u mechanika, niewiem co ty tam robiłeś oprócz wymiany uszczelki i planowania głowicy ale jeśli tylko to ci zrobili za taką cenę to ładnie Cie w balona zrobili

Awatar użytkownika
junglist
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 01 paź 2007, 03:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: junglist » 09 gru 2009, 15:26

też miałęm tak mieć robione...
ale po zdjęciu głowicy okazało się, że jest cała popękana i należy ją zregenerować ;]

Awatar użytkownika
JanekAudi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 310
Rejestracja: 12 lis 2009, 19:23
Lokalizacja: Bydgoszcz / Sierpc

Post autor: JanekAudi » 09 gru 2009, 15:29

no to inna bajka ale ja zamiast regenerować głowice wolałbym na twoim miejscu kupić używaną np z angola... w idealnym stanie można nieraz trafić i by cie nie wyszło 2000 zl ;] a sama wymiana uszczelki plus splanowanie nie będzie drogo. Tylko trzeba być dobrej myśli ze głowica jest Good

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl