Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3/B4 ALL] Diagnostyka VAG

ODPOWIEDZ
pinkb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 21 lip 2009, 22:22
Lokalizacja: Gniezno/Wagrowiec

Post autor: pinkb » 03 wrz 2009, 22:40

witam posiadam b4 2.3ng quattro 92r z lpg kupilem taka troszke do remontu wiec mam pytanko czy jak sie podlocze do vag to pokaze np. niesprawne czujniki itp.

Awatar użytkownika
grubby_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 07 lip 2009, 21:47
Lokalizacja: kutno / łódzkie
Kontakt:

Post autor: grubby_m » 03 wrz 2009, 23:05

mi to zadziałalo jak cos to na pw

Awatar użytkownika
radziobiker
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 346
Rejestracja: 09 gru 2007, 14:29
Lokalizacja: Bożepole Małe

Post autor: radziobiker » 06 wrz 2009, 09:49

Danek pisze:
kubik pisze:Mam pytanie do znawców Vaga, czy można vagiem odczytać temperaturę silnika ?
Jeśli w silniku ABT to zależy od rocznika auta, a dokładnie od typu ECU starsze modele (do 93 roku) nie dają takiej możliwości, nowsze (od 93) dają możliwość odczytu m.in. temperatury płynu.
A gzdie w VAG'u to znaleźć?

Awatar użytkownika
Kuba988
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 181
Rejestracja: 24 lip 2008, 00:46
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Kuba988 » 11 wrz 2009, 21:58

Chciał bym się poradzić jakiego vaga najlepiej kupić co powinien posiadać itd. aby działał między innymi w b4 i a4 b5 benzyna jeśli to ma jakieś znaczenie ?? możecie podać linki lub coś podpowiedzieć <ok> dzięki

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Zmiana softu, komputera, czy tylko zmienić czasy wtrysków?

Post autor: Francis1982 » 01 gru 2009, 18:21

Witam. W mojej niuni jakiś czas temu padł silnik. Dokładnie panewka na 3 cylindrze. było stukanie ale myślałem że to z źle ustawionego zapłonu. Okazyjnie kupiłem silnik prawie nówka b3 1.8 JN(do 20000 km) i porażka. Nijak nie wejdzie (sam słupek z moimi kolektorami i resztą). No to szukam drugiego silnika. Tym razem ma być z b4 2 literki. No i kupiłem taki. Ten "nowy" miał nieco inny kolektor a i tak musiałem je zamienić ponieważ mam sekwencję z wwierconymi wtryskami gazowymi. Po zmontowaniu okazało się że silnik kompletnie stracił na mocy. Ale to nic, ponieważ dowiedziałem się gdzie jest umieszczone oznaczenie silnika i jak pogimnastykowałem się to odczytałem trzy literki ADA. To już wiedziałem że będzie problem. Sugerowałem się napisem na bloku 2.0. I tu pytanie. Jak uaktywnić w VAG 409 możliwość zmian czasów wtrysków, ponieważ stare nastawy go zalewają. Tu muszę pokombinować. Gazownik który może mi też zczytać wtryski benzynowe mówi mi że mam za duże czasy jak na 1.6. Są 2.0-2.1 ms a gazowe mam średnio 1.7-1.8. Ale nie da się ustawić gazu jak trzeba, ponieważ są "fałszywe" dane z wtryskiwaczy benzynowych. Nie dość że brak mocy to spalanie jakbym miał V6. A tu małe g.. siedzi co ma tylko 1.6. Mam jeszcze ten kolektor z ADA z wtryskami. Myślę "na chama" kupić i zamienić komputery. Jeszcze przewody z wtryskiwaczy są poucinane ale może jakoś bym doszedł do ładu i musiałbym oddać kolektor do gazownika żeby umieścił mi tam wtryskiwacze gazowe. A gdyby ktoś miał pomysł na wgranie softu z ADA to byłoby super. A 90 % WIELKICH DIAGNOSTÓW co się ogłaszają to bym ...... Co podjeżdżam to za stare auto. Tylko roczniki 97 i młodsze. PROSZĘ tylko o radę co byłoby najlepszym rozwiązaniem. Na razie ponad 4000 w plecy i żadnego efektu.

Zuldan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 04 lis 2009, 18:15
Lokalizacja: Poznań/Lublin

Post autor: Zuldan » 03 gru 2009, 17:43

mam 1Z za 92 roku i nie wiem czy moje auto wyposażone jest w złącze OBD1 czy też OBD2 lub czy w ogóle ma jakieś złącze diagnostyczne. Czy ktoś byłby w stanie powiedzieć mi gdzie szukać tego złącza bo ja jestem zielony w tej dziedzinie...jeszcze. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 04 gru 2009, 16:38

Ja mam wprawdzie B4 na benzynie ale zobacz do skrzynki z bezpiecznikami. Jak po lewej stronie masz dwa wystające gniazda jedno białe a drugie czarne to masz złącze diagnostyczne OBD1. Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
olek70
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 311
Rejestracja: 24 mar 2009, 19:56
Lokalizacja: EZG

Post autor: olek70 » 11 gru 2009, 09:55

Witam.
Mam pytanie. Czy któryś z kolegów posiada dane dotyczące grup i bloków pomiarowych dla silnika ABT z nowszym ECU i czy zechciałby się podzielić tymi informacjami w tym temacie. Trochę danych zamieścił kolega krychu, oprócz tego na forum jest diagnostyka VAG dla diesla, w dziale download jest opis dla ABK, a dla ABT nie ma nic. Chciałem trochę rozgryźć ten temat, ale ciężko cokolwiek znaleźć. Z góry dzięki.

Awatar użytkownika
wtx1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 39
Rejestracja: 05 maja 2008, 20:30
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: wtx1 » 20 gru 2009, 21:40

pozwoliłem sobie odgrzać temat , gdyż poszukuję kogoś z vagiem z okolic północno - wschodniej polski.W celu zrobienia logów statycznych i dynamicznych . Najlepiej żeby był to ktoś z Olsztyna lub Białegostoku, ale nie koniecznie ;]

[ Dodano: 2009-12-20, 21:45 ]
pozwoliłem sobie odgrzać temat , gdyż poszukuję kogoś z vagiem z okolic północno - wschodniej polski.W celu zrobienia logów statycznych i dynamicznych . Najlepiej żeby był to ktoś z Olsztyna ewentualnie z Białegostoku, ale nie koniecznie ;]

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 21 gru 2009, 16:27

Francis1982

Komputera nie dasz rady podmienić. Musisz pokombinować z układem przerzutnika monostabilnego, który wraz z bramką pozwoli ci skrocić równomiernie impulsy.
Ewentualnie zmień wtryskiwacze na takie o mniejszej wydajności.

piotrekkwp
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 20 wrz 2009, 13:55

561

Post autor: piotrekkwp » 21 gru 2009, 18:02

witam i przepraszam że się podpinam potrzebuje pomocy i założyłem posta ale bez skutku przy diagnozie vag wyskakuje taki błąd
a oto dokładny opis tego błędu:
00561-Shareware Version. To Decode all DTC"s
09-10- Please Register/Activate-Intermittent
proszę o pomoc

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 21 gru 2009, 18:52

piotrekkwp pisze:00561-Shareware Version. To Decode all DTC"s
krańcowa regulacja składu mieszanki uboga>ciśnienie paliwa , pompa ,MAF , wtryski

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 21 gru 2009, 19:39

09-10- Please Register/Activate-Intermittent
Musisz wrzucić kilka USD do skarbonki producenta soft-u - VAG-a i zarejestrować zakup, lub zdobyć crack-a.

piotrekkwp
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 20 wrz 2009, 13:55

Post autor: piotrekkwp » 21 gru 2009, 20:24

[ Dodano: 2009-12-21, 20:26 ]
Vision pisze:
piotrekkwp pisze:00561-Shareware Version. To Decode all DTC"s
krańcowa regulacja składu mieszanki uboga>ciśnienie paliwa , pompa ,MAF , wtryski
Vision tyle że to jet silnik ABT na jednopunkcie czy to może być przyczyna tego że auto długo jeździ na gazie może mapa się rozwaliła co Ty na to? a ma może ktoś crack-a ?

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 21 gru 2009, 21:12

piotrekkwp, sprawdź filtr paliwa , fakt wtrysk a nie wtryski

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl