[80 B3 1,8s PM automat] ogorme spalanie pomocy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
- Imię: Mateusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.0 ACE
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
[80 B3 1,8s PM automat] ogorme spalanie pomocy
witam
Autko pewien czas stało w garażu, wczoraj zalałem jej gazu do pełna na BP i po przejechaniu 50km okazało sie ze mam już tylko polowe zbiornika.Autkiem jeżdżę spokojnie automat nie przeciąga biegów.Na benzynę silnik również ma wielki apetyt.Mam instalke I generacji była ustawiana na analizatorze spalin według norm jakie powinny być. Silnik jest dogrzany termostat działa poprawnie silnik trzyma stałą temperaturę.
Wymieniałem w nim świece, kable, palec, kopułkę, filterek gazu, filtr powietrza,
to chyba wszystko bo było tego sporo i może czegoś zapomniałem
Sprawdzany również był mikser i ma odpowiednia średnice(32mm)
Bylem na stacji diagnostycznej sprawdzić opór na kolach i wszystko jest ok.Jak to jest możliwe żeby silnik tyle spalał gazu przecież on nawet nie pali tylko sie tam musi lać...
Po wymianie rozrządu autko zaczęło szwankować tzn wszystkie problemy zaczęły sie pojawiać czy to możliwe ze aparat zapłonowy jest źle ustawiony ze on tyle pali a może przestawiony rozrząd choćby o jeden ząbek??(silnik trzyma obroty tylko tak jakby trochę nim trzęsie cały czas, tego efektu u mojego taty w audi ,ani u siorki nie ma).Silnik wkręca sie na obroty lecz jest trochę słabszy nawet audi mojego taty b3 1,6 lepiej sie zbiera.
jeśli macie może jakieś pomysły co jest grane to piszcie pozdrawiam
Autko pewien czas stało w garażu, wczoraj zalałem jej gazu do pełna na BP i po przejechaniu 50km okazało sie ze mam już tylko polowe zbiornika.Autkiem jeżdżę spokojnie automat nie przeciąga biegów.Na benzynę silnik również ma wielki apetyt.Mam instalke I generacji była ustawiana na analizatorze spalin według norm jakie powinny być. Silnik jest dogrzany termostat działa poprawnie silnik trzyma stałą temperaturę.
Wymieniałem w nim świece, kable, palec, kopułkę, filterek gazu, filtr powietrza,
to chyba wszystko bo było tego sporo i może czegoś zapomniałem
Sprawdzany również był mikser i ma odpowiednia średnice(32mm)
Bylem na stacji diagnostycznej sprawdzić opór na kolach i wszystko jest ok.Jak to jest możliwe żeby silnik tyle spalał gazu przecież on nawet nie pali tylko sie tam musi lać...
Po wymianie rozrządu autko zaczęło szwankować tzn wszystkie problemy zaczęły sie pojawiać czy to możliwe ze aparat zapłonowy jest źle ustawiony ze on tyle pali a może przestawiony rozrząd choćby o jeden ząbek??(silnik trzyma obroty tylko tak jakby trochę nim trzęsie cały czas, tego efektu u mojego taty w audi ,ani u siorki nie ma).Silnik wkręca sie na obroty lecz jest trochę słabszy nawet audi mojego taty b3 1,6 lepiej sie zbiera.
jeśli macie może jakieś pomysły co jest grane to piszcie pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 18 sie 2010, 12:41 przez delik, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
- Imię: Mateusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.0 ACE
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
czy jesli niebieski czujnik jest zrąbany to autko tak jakby cały czas chodzi na ssaniu? czy tak jest jak mi się wydaje? a jakiś zamiennik kupiłem wiec może coś z nim nie tak muszę jednak spr
[ Dodano: 2009-12-13, 08:52 ]
ogólnie autko jest słabe muszę mu obroty wkręcić na 2 tys żeby wogole ruszył i dlatego moze tak wysokie spalanie tez ma czy słaba moc silnika może być spowodowana źle ustawionym zapłonem?
[ Dodano: 2009-12-13, 08:52 ]
ogólnie autko jest słabe muszę mu obroty wkręcić na 2 tys żeby wogole ruszył i dlatego moze tak wysokie spalanie tez ma czy słaba moc silnika może być spowodowana źle ustawionym zapłonem?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
- Imię: Mateusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.0 ACE
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
szwagier jutro przyjedzie do mnie to zmierzy mi wszystko co i jak sondę przy okazji zobaczy czy działa w końcu po coś elektryka się (będzie miało w rodzinie )
[ Dodano: 2009-12-14, 11:26 ]
dzisiaj został sprawdzony przez mechanika rozrząd i zapłon wszystko ok. Przemyślałem sobie to wszystko i wydaje mi się ze po prostu moje autko chodzi na za wysokich obrotach jak chodzi o jazdę by mieć 80km\h na liczniku obroty muszę mieć w wysokości 3tys i pewnie to jest problemem(tylko 3 biegowa skrzynia automatyczna) każde auto gdy ma takie obroty jazdy pali dużo więcej....
[ Dodano: 2009-12-14, 11:26 ]
dzisiaj został sprawdzony przez mechanika rozrząd i zapłon wszystko ok. Przemyślałem sobie to wszystko i wydaje mi się ze po prostu moje autko chodzi na za wysokich obrotach jak chodzi o jazdę by mieć 80km\h na liczniku obroty muszę mieć w wysokości 3tys i pewnie to jest problemem(tylko 3 biegowa skrzynia automatyczna) każde auto gdy ma takie obroty jazdy pali dużo więcej....
Na ciepłym silniku (około 90 C) powinieneś mieć dość niskie obroty nie przekraczające 1000obr/min. na słuch nawet to słychać. Nie napisałeś czy zrobiłeś adaptacje na pb.
Jak najbardziej odpowiada on za ssanie i obroty. Jak kupować czujniki to tylko dobrych firm :!:
czy jesli niebieski czujnik jest zrąbany to autko tak jakby cały czas chodzi na ssaniu? czy tak jest jak mi się wydaje? a jakiś zamiennik kupiłem wiec może coś z nim nie tak muszę jednak spr
Jak najbardziej odpowiada on za ssanie i obroty. Jak kupować czujniki to tylko dobrych firm :!:
Kolego napisz czy poradziłeś sobie zew spalaniem bo ja mam co prawda manual ale pali mi około 20/100. też już chyba wszystko wymieniłem a tych niebieskich czujników to chyba z 5.
P.S. jeśli przyspiesze zapłon to spalanie powinno się zmniejszyć?
[ Dodano: 2009-12-19, 19:55 ]
Aha koledzy czy ktoś może przypomnieć w którą stronę obraca się paleć w kopułce bo nie chciałbym nie w tę stronę kręcić przyspieszając zapłon
P.S. jeśli przyspiesze zapłon to spalanie powinno się zmniejszyć?
[ Dodano: 2009-12-19, 19:55 ]
Aha koledzy czy ktoś może przypomnieć w którą stronę obraca się paleć w kopułce bo nie chciałbym nie w tę stronę kręcić przyspieszając zapłon