[B4 ABT] Wyje maglownica czy pompa?
[B4 ABT] Wyje maglownica czy pompa?
Witam, jak zaczęło się robić cieplej w maju to auto gdy się mocno nagrzało to przy skręcaniu przy mniejszej prędkości czy też kręceniu na parkingu słychać strasznie głośne wycie jak by Titanic tonął
Dzieję się tylko tak jak auto się nagrzeje mocno, jak jest zimne to cisza, płyn wymieniałem w lipcu, myślałem, że pomoże a tu nic.
Piszę dopiero teraz bo dzisiaj tak zawyło, że ludzie aż się oglądali na parkingu
Co to w końcu wyje pompa czy maglownica?
Dzieję się tylko tak jak auto się nagrzeje mocno, jak jest zimne to cisza, płyn wymieniałem w lipcu, myślałem, że pomoże a tu nic.
Piszę dopiero teraz bo dzisiaj tak zawyło, że ludzie aż się oglądali na parkingu
Co to w końcu wyje pompa czy maglownica?
Raczej pompa.
U mnie też wyje i ja w przeciwieństwie do Ciebie wbrew sugestiom ludzi nie wymieniałem płynu na nowy rzadki, który raczej jest w stanie narobić więcej szkód niż pomóc i teraz jak jest chłodniej to płyn chyba tak jak olej gęstnieje w niskich temperaturach i pompa ucichła.
W Twoim przypadku najprawdopodobniej pozostaje wymiana pompy.
U mnie też wyje i ja w przeciwieństwie do Ciebie wbrew sugestiom ludzi nie wymieniałem płynu na nowy rzadki, który raczej jest w stanie narobić więcej szkód niż pomóc i teraz jak jest chłodniej to płyn chyba tak jak olej gęstnieje w niskich temperaturach i pompa ucichła.
W Twoim przypadku najprawdopodobniej pozostaje wymiana pompy.
U mnie tez wyje jak sie zagrzeje. Ale sam ja sobie zalatwilem, bo pochodzila chwile bez plynu :oops: Do wymiany za pewne wklad pompy. Lozyska powinny byc dobre, mozesz sprawdzic czy luzu nie ma, ale musisz sciagnac pasek. Jesli wyje to pewnie wklad (wirnik) trze o obudowe, prawdopodobnie wystarczy wymienic lozyka, i uszczelniacze odrazu. Mozesz ja rozebrac pojechac do sklepu z hydraulika, uszczelnieniami itp. Kupic lozyska i zimmeringi. Kumplowi kiedys naprawialem pompe ale z golfa 1.8. Budowa ta sama
Owszem pompę słychać ma swoje lata - lekko szumi przy skręcaniu jak silniczek elektryczny, ale czasami przy skręcie potrafi tak głośno zawyć jakby statek płynął i trąbił
Ogólnie wspomaganie pracuje lekko. Tylko jedno mnie zastanawia czemu wyje tylko na bardzo mocno rozgrzanym aucie tak z 10 km trzeba zrobić, wtedy zaczynają statki to portu przypływać.
Ogólnie wspomaganie pracuje lekko. Tylko jedno mnie zastanawia czemu wyje tylko na bardzo mocno rozgrzanym aucie tak z 10 km trzeba zrobić, wtedy zaczynają statki to portu przypływać.
Plyn hydrauliczny jak pracuje, i jest poddawany cisnieniu to sie rozgrzewa. Wiec rozgrzewa sie cala pompa i elementy ukladu hudraulicznego. U mnie w pracy jak chlodnica szczeli to olej na maszynach w momencie ma ponad 60* a to juz zaczyna powoli zabijac uszczelnienia, i uklad traci swoje cisnienie. A przed chlodnica wody masz zapewne rureczke taka powyginana, to jest wlasnie chlodnica oleju ze wspomagania.
Witam, mam podobny problem jak koledzy z tą różnicą że u mnie wycie wystepuje podczas odpalania samochodu szczególnie przy niższych temperaturach. Jak sinik popracuje chwile to wycie ustaje, tak jakby zalezało to od rozgrzania pompy. Samo wycie nie jest uciążliwe ale jednego razu po zapaleniu trąciłem lekko kierownice, zawyła mocniej i zdusiła mi silnik, czylo pewnie stawia wiekszy opór.
Moze ktos doradzic co z tym fantem zrobic??
Moze ktos doradzic co z tym fantem zrobic??
Witam. Mam podobne objawy jak koledzy: w ciepłe dni pompa od wspomagania daje o sobie znać, ale w zimie był spokój, do dziś. Odpalam auto a tu zonk, jakieś syczenie zza kierownicy. Syczenie ustaje przy lekkim skręcie kierownicą. W komorze silnika też trochę to słychać od maglownicy, spod serwa i ustaje po przekręceniu kierownicą.
Pytanie: czy to koniec maglownicy? Na maglownicy poszła gumowa osłona, poza tym nie znać wycieków.
Pytanie: czy to koniec maglownicy? Na maglownicy poszła gumowa osłona, poza tym nie znać wycieków.
Witam to raczej wina pompy.Mam podobnie że przy skręcaniu na maxa pompa potrafi zawyć.Sprawdzałem pasek i stan płynu i wygląda na to że pompa się kończy.Pytałem w zakładzie który zajmuję się regeneracją tego typu pomp i Pan krzyknął mi coś ok.350-400 zł.Hmm troszkę się zdziwiłem bo na Allegro widywałem pompy nowe w takiej cenie.Sądzę tylko że te nowe to raczej Chińskie ale pewności nie mam.