Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b3] przełącznik zespolony

siwy89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 27 paź 2009, 18:49
Lokalizacja: Trzebinia

[80 b3] przełącznik zespolony

Post autor: siwy89 » 15 gru 2009, 19:18

Witam mam pytanie ostatnio zepsuł sie w aucie znajomej przełącznik zespolony i tu moje pytanie czy z tej aukcji http://moto.allegro.pl/item829687346_pr ... 80_b3.html on podejdzie, bo słyszałem ze do b3 da sie tylko założyć z kwadratowymi końcówkami
Ostatnio zmieniony 16 gru 2009, 20:17 przez siwy89, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 15 gru 2009, 20:16

Podejdzie bez grzebania jak ma audine po 90r i te okrągłe przełączniki jak w aukcji. Są 2 typy pod 89r kwadratowe i po 90r okrągłe. Mają takie samo działanie i różnią się wyglądem obudową pająka i wtyczkami i rozkładem pinów. Pająk B3 od B4 różnią się tym, że w B3 są 4 wajchy a w B4 3 wajchy, bo w B4 awaryjne są w przycisku na konsoli a za to w B3 w pająku.

grzesiek79
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 280
Rejestracja: 01 lut 2007, 21:23
Lokalizacja: EP

Post autor: grzesiek79 » 15 gru 2009, 22:40

tak jak Audi Sport, podał, musisz dowiedzieć sie o rok auta znajomej i wtedy dobierzesz dobrze przełącznik :roll:

siwy89, jak możesz podaj co sie popsuło w tym przełączniku, być może to drobna usterka :roll:

siwy89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 27 paź 2009, 18:49
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: siwy89 » 16 gru 2009, 20:29

IC69 przepraszam za niewiedze

Audi Sport Audi to jest z roku 1988 i powiedziano im że musi być kwadratowe dlatego pytam

gzesiek79 poszły w nim kierunkowskazy podobno coś buczy jak chce się w którąś stronę przełączyć nie wiem dokładnie bo nie patrzyłem na to, ale dla mnie to przekaźnik albo przerywacz tylko mechanik im tak powiedział i uparli się na przełącznik

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 16 gru 2009, 20:43

Niech wymienią na okrągłe, wnętrze samochodu troszkę odmłodnieje.
Na forum jest krok po kroku opisane jak to podpiąć.

siwy89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 27 paź 2009, 18:49
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: siwy89 » 16 gru 2009, 21:12

Ale jesteś pewien bo potem bede musiał sobie u siebie wyrezać awaryjne w kierownicy ;-)

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 16 gru 2009, 21:52

https://audi80.pl/80-b3-przelacznik- ... ht=#299728

Schemat niepotrzebny, przełącznik i kostka z końcówkami. Musisz spytać się mobilka, czy ten przełącznik z aukcji posiada tą kostkę. Nie chcę wprowadzać w błąd ;-)

EDIT:
http://moto.allegro.pl/item841128573_pr ... 80_b3.html
Razem z kostką.

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 17 gru 2009, 16:36

siwy89 to Ty to zakładasz u siebie czy u koleżanki ?? Jeśli nie chcesz grzebać kup kwadratowy pająk, bo taki osobiście bardziej mi się podoba i mniej b3 z takimi jeździ :D jeśli chcesz zamontować okrągły to po prostu kupujesz pająka z kostkami i jakieś 10 cm wiązki i lutujesz kabelki kolorami :-P

grzesiek79
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 280
Rejestracja: 01 lut 2007, 21:23
Lokalizacja: EP

Post autor: grzesiek79 » 17 gru 2009, 19:24

siwy89 pisze:Audi Sport Audi to jest z roku 1988 i powiedziano im że musi być kwadratowe dlatego pytam

gzesiek79 poszły w nim kierunkowskazy podobno coś buczy jak chce się w którąś stronę przełączyć nie wiem dokładnie bo nie patrzyłem na to, ale dla mnie to przekaźnik albo przerywacz tylko mechanik im tak powiedział i uparli się na przełącznik
wszystko jest do naprawienia tylko że w kwadraciakach jest więcej zabawy przy składaniu niż przy okrąglakach
siwy89 pisze:Ale jesteś pewien bo potem bede musiał sobie u siebie wyrezać awaryjne w kierownicy ;-)
awaryjek nie musisz rezać. kupujesz przełącznik z 4rema ramionami i
Audi Sport pisze: jeśli chcesz zamontować okrągły to po prostu kupujesz pająka z kostkami i jakieś 10 cm wiązki i lutujesz kabelki kolorami :-P

Awatar użytkownika
DJDIDO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 27 gru 2009, 00:24
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: DJDIDO » 23 kwie 2010, 16:59

A mi po wymianie przelącznika cały czas świecą postojówki z lewej strony z przodu i z tyłu nawet po wyciagnięciu kluczyka ze stacyjki. Co to może być?

limal19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 194
Rejestracja: 08 sty 2009, 11:18
Lokalizacja: jelenia góra

Post autor: limal19 » 23 kwie 2010, 22:28

koledzy ja powiem wamtak ze w pajaku kwadratowym jest mniejsza ilosc przewodu w kostkach niz w pajaku okragłym , wiem boostatnio zmieniałem pajaka z kwadratowego na okraglego tez z czterema manetkami, a rozwiazanie tego problemu wyglada tak trzeba połaczyc przewody z instalacj do nowych kostek pajaka ( kolory sa takie same)z jednei i drugiej strony, zostanom trzy przewody w jednej i drugiej kostce wtedy trzeba je zesoba zloczyc i pajaczek hula jak trzeba

Awatar użytkownika
Pavell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 499
Rejestracja: 18 sie 2010, 08:46
Lokalizacja: LJA
Kontakt:

Post autor: Pavell » 28 kwie 2011, 22:05

Witam toszkę odgrzeje temat bo chciałem się zabrac za wymianę pająka z kwadratowego na okrągły no ale są inne kostki i liczba przewodów, i tu się zastanawiam bo mam okrągłego pajączka razem z kostkami i kablami. A z tego co wyczytałem to wystarczy odpiac stare kostki, odciac kable i przylutowywac do nowych kosteg wg. kolorow a pozostałe bodajże 3 kable przy obu kostkach tak po prostu złączyc wszystkie od siebie??
A i jeszcze takie pytanko jak zciagnac dolna częśc obudowy pająka?

Awatar użytkownika
mati86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1286
Rejestracja: 09 maja 2010, 12:26
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: mati86 » 28 kwie 2011, 22:22

Pavell pisze:A i jeszcze takie pytanko jak zciagnac dolna częśc obudowy pająka?
dolną część jest przymocowana na dwóch małych śrubeczkach pod pająkiem i jednej długiej u góry pająka.
wykręcając te trzy śrubki schodzi ci obudowa. oczywiście musisz mieć ją całego pająka ściągniętego z kolumny i dopiero zobaczysz te śrubki.

limal19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 194
Rejestracja: 08 sty 2009, 11:18
Lokalizacja: jelenia góra

Post autor: limal19 » 01 maja 2011, 14:34

wiyaj kolego dokladnie tak trzeba przelutowac kostki a te przewody co zostaly polaczyc razem i jest git pamietam jak robilem to u siebie i tz walnelem zdziwienie ze zostaly mi przewody ale polaczylem je i jest git <ok> <ok>

Awatar użytkownika
kardi21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 10 maja 2009, 16:02
Lokalizacja: Zamość/lubelskie

Post autor: kardi21 » 08 maja 2011, 21:49

Pavell pisze:A i jeszcze takie pytanko jak zciagnac dolna częśc obudowy pająka?
od spodu masz dziurke i tam jest śruba pod skosem musisz ja poluzować i pająk zejdzie Ci z kolumny kierowniczej.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl