[80/Cabrio B4 1,9tdi 1Z]wolno lapie temperatury
http://www.vw-passat.pl/index.php?optio ... &Itemid=10
Tam pod nagłówkiem "Dodatkowe sygnały wyjściowe" znajdziesz małą wzmiankę na temat tych świec. Przyznaję że nie wszystkie samochody je mają a tam to zostanie wytłumaczone dlaczego tylko niektóre są w to wyposażone!
[ Dodano: 2007-01-22, 22:19 ]
Będzie to prawie na samym końcu stronki. Powodzenia
Tam pod nagłówkiem "Dodatkowe sygnały wyjściowe" znajdziesz małą wzmiankę na temat tych świec. Przyznaję że nie wszystkie samochody je mają a tam to zostanie wytłumaczone dlaczego tylko niektóre są w to wyposażone!
[ Dodano: 2007-01-22, 22:19 ]
Będzie to prawie na samym końcu stronki. Powodzenia
Ja obstawiam że to świece ale sprawdz sobie (jeśli je masz). Sam miałem taki sam problem przed 2 tygodniami i wymiana świeć pomogła!!!! Jak sprawdzić czy są dobre podałem Ci wcześniej (+ z akumulatora i czubek ze świecy-jak zaiskrzy to są ok jak nie to wymiana). Jesli masz jakiś problem do daj znać na forum lub na gg.
[ Dodano: 2007-01-24, 22:06 ]
Odwiedz tą stronkę- tam się czegoś dowiesz http://www.vw-passat.pl/index.php?optio ... &Itemid=10.
A możesz również sprawdzić termostat. Włącz silnik i patrz na wyczucie czy wraz ze wzrostem temperatury chłodnica nie robi się cieplejsza. Jeśli tak to termostat przepuszcza (ale nie sądzę jeśli jest nowy to nie powinien).
[ Dodano: 2007-01-24, 22:06 ]
Odwiedz tą stronkę- tam się czegoś dowiesz http://www.vw-passat.pl/index.php?optio ... &Itemid=10.
A możesz również sprawdzić termostat. Włącz silnik i patrz na wyczucie czy wraz ze wzrostem temperatury chłodnica nie robi się cieplejsza. Jeśli tak to termostat przepuszcza (ale nie sądzę jeśli jest nowy to nie powinien).
Lampka kontrolna podgrzewania świec żarowych to ona sygnalizuje czy mamy lub nie te swiece ??
Zadaniem lampki jest sygnalizowanie światłem ciągłym włączania podgrzewania świecami żarowymi silnika przed uruchomieniem.
hmm nie mam takiej lampki
[ Dodano: 2007-01-26, 15:52 ]
Dodatkowe ogrzewanie płynu chłodzącego – Z powodu wysokiej sprawności silnik generuje zbyt małą ilość ciepłych gazów wylotowych, by osiągnąć wymaganą moc cieplną. W zależności od kraju pochodzenia/przeznaczenia montowane są dodatkowe ogrzewania, które grzeją płyn chłodzący.
moje auto jest z Niemiec to niby powinno miec
Zadaniem lampki jest sygnalizowanie światłem ciągłym włączania podgrzewania świecami żarowymi silnika przed uruchomieniem.
hmm nie mam takiej lampki
[ Dodano: 2007-01-26, 15:52 ]
Dodatkowe ogrzewanie płynu chłodzącego – Z powodu wysokiej sprawności silnik generuje zbyt małą ilość ciepłych gazów wylotowych, by osiągnąć wymaganą moc cieplną. W zależności od kraju pochodzenia/przeznaczenia montowane są dodatkowe ogrzewania, które grzeją płyn chłodzący.
moje auto jest z Niemiec to niby powinno miec
Ja mam identyczny problem. Wymieniony termostat i cieniutko się bestia nagrzewa. Przy -10 po 10km 60 stopni i tak się już zostało do 20go kilometra Węże: górny jest nieco cieplejszy na górze ale zupełnie zimny na dole, dolny jest zimny cały. Nie mam zamiaru tak jeździć bo po pracy silnika widzę że mu to nie pasuje. Czyżby termostat był do pupy? Wahler? Co do świec również nie wiem czy je posiadam-sprawdzę to.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
jakbyś miał padnięty(zbyt wczesne otwieranie) to dolny na pewno nie byłby zimny tylko ciepły.Dolny nigdy nie będzie ciepły przed otwarciem termostatu czyli ok 87stopni,chyba że jest padnięty i otwiera się wcześniej .Odpuść sobie wymianę bo szkoda roboty skoro jest tak jak piszesz.Pozaślepiane EGR-y też niestety nie pomogą nam szybciej zagrzać auta .Ja na lato odpinam wtyczkę od elektrozaworu EGR ale w zimie ,mimo zasyfiania dolotu podpinam bo po obserwacji stwierdziłem że szybciej się nagrzewajeanmar pisze:Węże: górny jest nieco cieplejszy na górze ale zupełnie zimny na dole, dolny jest zimny cały
- Spietyq
- Forum Audi 80
- Posty: 344
- Rejestracja: 22 sty 2009, 18:56
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Tczew
Pierwsze słyszę o czymś takim Egr nie posiada żadnej wtyczki i nie jest elektrozaworem chyba miałeś na myśli N75.MUNIOR pisze:Ja na lato odpinam wtyczkę od elektrozaworu EGR
A co do zaślepienia Egr-a w zimie rzeczywiscie motor wolniej łapie temperature, ale niech się inni koledzy wypowiedzą w tym temacie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Widzę że z wiedzą kiepsko.A gdzie ja piszę że EGR posiada jakąś wtyczkę?Piszę wyrażnie :odpinam wtyczkę od elektrozaworu EGR a kto zna budowę to wie że EGR- em steruje elektrozawór n18 który jak kazdy elektrozawór posiada wtyczkę.Czytaj uważnie zanim kogoś skrytykujesz...Spietyq pisze:Pierwsze słyszę o czymś takim Egr nie posiada żadnej wtyczki
- Spietyq
- Forum Audi 80
- Posty: 344
- Rejestracja: 22 sty 2009, 18:56
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Tczew
Daleki jestem żeby kogo kolwiek krytykować, nikt nie jest alfą i omegą, moja uwaga miała tylko i wyłącznie cel informacyjny. Ja poprostu napisał bym, że odpinam wtyczkę od N18 który steruje Egr-em. Wydaje Mi się, że tak przedstawiona informacja na ten temat nie wprowadzała by w błąd innych kolegów którzy wogóle nie maja pojęcia w tej kwestii. Jeżeli odniosłeś takie wrażenie, że mógbyś poczuć się skrytykowany to z góry oczywiście przepraszam.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
ok nie ma sprawy ,czasami upraszczam ale faktycznie jak ktoś nie bardzo się orientuje to moje uproszczenie może go wprowadzić w błąd .Postaram się za radą kolegi nie stosować uproszczeń tylko nazywać żeczy po imieniuSpietyq pisze:moja uwaga miała tylko i wyłącznie cel informacyjny. Ja poprostu napisał bym, że odpinam wtyczkę od N18 który steruje Egr-em.