masz na myśli króciec przy silniku czy nagrzewnicy? bo nie wiem skąd mam zsunąć waż a który poluzować.i zsuń lekko wąż z króćca, dmuchnij w zbiorniczek wyrównawczy
[b3/b4 all]Brak ogrzewania
- percevalle
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
- Lokalizacja: zamość/lubelskie
- percevalle
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
- Lokalizacja: zamość/lubelskie
Może inaczej: jesli układ jest nieszczelny to sie nie da odpowietrzyć.Mytek pisze:koledzy a od czego się może zapowietrzyć ta nagrzewnica ???
czy możliwe ze jak mi chłodnica cieknie przy wężyku od zbiorniczka na płyn to tamtędy się zapowietrza ??
Tak sie właśnie odpowietrza i przy odrobinie szczescia to wystarcza, ale czasem trzeba układowi pomóc, zwlaszcza wtedy jak zle sie zaleje plyn i w ukladzie tworzy sie bańka powietrza. Podstawa to dobrze zlać wczesniejszy plyn i dobrze zalac układ, zeby plyn wszedzie dotarł, no i...sprawny termostat.Fronek22 pisze:A nie da się w ten sposób odpowietrzyć - odpalić silnik okręcić kurek od płynu chłodniczego i włączyć ogrzewanie.
Ostatnio zmieniony 22 gru 2009, 10:19 przez percevalle, łącznie zmieniany 1 raz.
A u mnie sytuacja wygląda tak w Audi 2.0 ABT+LPG nie mam w ogóle ogrzewania i w dodatku słabo się parownik nagrzewa jak już złapie temp to jakoś parownik daje radę ale ogrzewania dalej zero. Po zdjęciu przewodu do parownika okazuje się że ledwo woda idzie, a pompa jest na pewno sprawna termostat też działa nagrzewnica nie zabita jak się dmuchnie w zbiorniczek to po zdjęciu przewodu wychodzącego z nagrzewnicy leci płyn. Już mi się pomysły wyczerpały co to może być.
ten kawałek na foto wygląda podobnie jak pianka z klapek sterowania nadmuchemMytek pisze: sprawa trzecia ściągnąłem kratki nawiewu środkoego i moim oczom ukazał się taki widok-
[url=http://fotoo.pl/zdjecia/thumbs/2009-12/9fb62f64.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://fotoo.pl/zdjecia/thumbs/2009-12/87ceb444.jpg]Obrazek[/URL]
tutaj masz o tym, jak zrobić regenerację klapki ciepło-zimno w b4 z klimą https://audi80.pl/b4-1z-wymiana-nagr ... 139,30.htm różnica polega na tym, że jakbyś miał klimę, to miałbyś gorzej z wyjęciem kanałów powietrznych i rozpięciem ich od tego całego centrum sterowania nawiewami, a tak to masz trochę łatwiej.
zobacz też tu: https://audi80.pl/80-b3-18pm-1989-ma ... t36852.htm
Pisałem wcześniej że mojej drugiej Audiolce(2.0 ABT) nie ma ogrzewania i okazało się że był źle podpięty parownik. Był podpięty szeregowo, to znaczy tylko pod zasilanie nagrzewnicy było podpięte wejście i wyjście z parownika a teraz wejście jest podpięte pod zasilenie nagrzewnicy a wyjście z parownika pod wyjście z nagrzewnicy i teraz wszystko już działa . Wniosek taki że nawet gazownicy mogą się pomylić i trzeba po nich poprawiać :-x