Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1,8s PM automat] ogorme spalanie pomocy

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Artur_Lbn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 94
Rejestracja: 02 gru 2009, 15:13
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Artur_Lbn » 20 gru 2009, 18:32

Ja proponuję powymieniać wężyki podciśnienia wszystkie na nowe. Miałem to samo w golfie II 1.6 automat i też mi podobnie palił, wymieniłem przewody podciśnień na nowe i w mieście palił do 14l/100km... Tylko radzę wymienić WSZYSTKIE i na końcach pozabezpieczaś je takimi wąziutkimi opaskami zaciskowymi tzw. tretytkami.... w każdym bądź razie mnie to pomogło. Pozdrawiam

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 20 gru 2009, 18:52

a czy jest mozliwe ze winowajca jest niebieski czujnik temp. chodz obroty sa rowne..

[ Dodano: 2009-12-21, 16:03 ]
powiem tak.... lipa straszna bo 18 litorw gazu to dużo.... zima lato to samo.... nikt nie wie co jest grane i to mnie w2lasnie cieszy najbardziej ;) żadna osoba na forum ani żaden mechanik nie pomógł mi.... dużo włożyłem pracy w ta swoja audice wymiana wszystkich czujników płynów i olejów.wiec tylko wsiadać lac i jeździć tylko..... to ze pali tyle gazu i tyle benzyny to szczegół ale i tak nie wie co jest grane ;_)

matdel07231
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 21 gru 2009, 16:16

Post autor: matdel07231 » 22 gru 2009, 13:10

nie wiem ale może masz zapchany katalizator i dlatego takie spalanie i może dlatego tak jak przejrzałem twoje posty potrzeba wysokich obrotów do większego troche przyspieszenia bo 3 tys przy 80 to trohce dużo z tego co pisales

Awatar użytkownika
jacekku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 331
Rejestracja: 17 gru 2009, 11:00
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: jacekku » 22 gru 2009, 14:18

Sprawdzić drożność układu wydechowego. Jeżli jest ok to myśle ze to sonda siadła.
Kolego delik. Czy problem się pojawił niedawno czy od momentu założenia instalacji gazowej?

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 22 gru 2009, 15:23

sonda ok sprawdzana byla jej praca a problem jest od zalozenia gazu, i raczej cos z autkiem nie tak bo tata mial u tego samego zakladane i jemu smiga wszystko ok

Awatar użytkownika
davideks
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 30 sty 2008, 17:57
Lokalizacja: BYDGOSZCZ/WŁOCŁAWEK

Post autor: davideks » 22 gru 2009, 16:46

czy jeśli wymienie cały układ wydechowy spalanie powinno się poprawić? przypomne tylko że problem mam ten sam tylko skrzynia manualna.

P.Ss Czy można w jakiś sposób sprawdzić ę katalizator jest zapchany bo niechciałbym władować się w koszty?

[ Dodano: 2009-12-22, 16:48 ]
U mnie przy 2 tyś mam 60km/h na trzecim biegu.

Artur_Lbn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 94
Rejestracja: 02 gru 2009, 15:13
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Artur_Lbn » 22 gru 2009, 16:52

davideks pisze:Czy można w jakiś sposób sprawdzić ę katalizator jest zapchany
można tylko trzeba go wykręcić i zobaczyć pod światło czy przechodzi przez wkład

Awatar użytkownika
davideks
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 30 sty 2008, 17:57
Lokalizacja: BYDGOSZCZ/WŁOCŁAWEK

Post autor: davideks » 22 gru 2009, 16:52

Aha jeszcze jedno pytanko czy mogę ewentualnie przebić ten katalizator wewnąntrz i jakie to bedzie miało konsekwencje?

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 22 gru 2009, 16:57

a jakie jest prawdopodobienstwo ze katalizator jest zachany i autko przez to wiecej pali?

Awatar użytkownika
davideks
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 30 sty 2008, 17:57
Lokalizacja: BYDGOSZCZ/WŁOCŁAWEK

Post autor: davideks » 22 gru 2009, 16:58

W moim przypadku musiałbym go wyciąć bo połączony jest na stałe z środkowym tłumikiem

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 22 gru 2009, 17:02

pewnie u mnei tak samo jest ze na stale, wiec chcialbym sie upewnic czy ta robota ma sens i jakie jest prawdopodobienstwo ze przez to tyle pali, a moze zrbic II generacje sobie instalki i moze bedzie lepiej

Awatar użytkownika
davideks
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 30 sty 2008, 17:57
Lokalizacja: BYDGOSZCZ/WŁOCŁAWEK

Post autor: davideks » 22 gru 2009, 17:09

Witam w klubie. Wydaje mi się że II generacja nic tu nie pomoże bo pisałeś ze dużo pali benzyny. U mnie jest to samo, wskazówka od wachy poprostu opada. Ja chyba jednak pokombinuje z tym wydechem bo to jedyna rzecz której nie wymieniałem na nową. Mam tylko dylemat czy mogę w ogóle zrezygnować z katalizatora?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 22 gru 2009, 17:10

delik pisze:a jakie jest prawdopodobienstwo ze katalizator jest zachany i autko przez to wiecej pali?
Spore, katalizator najczęściej się rozsypuje na drobne kawałki i zatyka wydech. Ale wtedy powinieneś usłyszeć jak się w nim mielą wnętrzności. Jego rozsypanie się można zdiagnozować stukając w niego i nasłuchując czy bebechy się w nim nie przewracają.

Awatar użytkownika
davideks
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 30 sty 2008, 17:57
Lokalizacja: BYDGOSZCZ/WŁOCŁAWEK

Post autor: davideks » 22 gru 2009, 17:12

to w takim razie u mnie chyba jest w porządku bo nic takiego nie zauważyłem.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 22 gru 2009, 17:14

davideks pisze:Mam tylko dylemat czy mogę w ogóle zrezygnować z katalizatora?
Poczytaj tematy na temat wycinki katalizatora, wiele osób pozbywa się go puki jest sprawny bo wtedy jest wart kilka stówek.
Jak na razie stacje diagnostyczne nie sprawdzają emisji spalin (choć mają taki obowiązek), widocznie jakby zaczęły to robić wtedy bardzo mało samochodów przechodziłoby badania pozytywnie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl