Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1,8s PM automat] ogorme spalanie pomocy

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
davideks
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 30 sty 2008, 17:57
Lokalizacja: BYDGOSZCZ/WŁOCŁAWEK

Post autor: davideks » 22 gru 2009, 17:14

Ponawiam pytanie czy mogę go po prostu udrożnić i jakie są tego konsekwencje oprócz oczywiście zatruwania środowiska :mrgreen: https://audi80.pl/images/smiles/icon_mrgreen.gif

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 22 gru 2009, 17:16

I przy wysypanym kacie zwykle trudno jest przekroczyć 100km/h. Chyba że jeszcze się porządnie nie wysypał.

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 22 gru 2009, 17:16

u mnie tez wskazówka od wachy to pprotostu opada w oczach, myślałem ze sonda lambda skończyła żywot ale mam takie pomiary jak zimnu to 0,8 0,7 0,9 jak sie silnik rozgrzeje to trzyma tak około 0,50~0,55 i jka dodam gazu to wskakuje na to 0,8-0,9 a jak puszcze to na 0,2 i po chwili na obrotach jałowych znów cały czas około 0,50~0,55 wiec raczej działa, a to ze tyle pali to masakra najpierw to trzeba dobrac sie dlaczego tyle benzyny a dopiero pzoniej gaz ;) dzisiaj wymieniałem wszystkie wężyki podciśnieniowe pojeździłem i nadal to samo..... bali jakbym miał silnik 3,0 i dawal jej po dup....

Awatar użytkownika
davideks
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 30 sty 2008, 17:57
Lokalizacja: BYDGOSZCZ/WŁOCŁAWEK

Post autor: davideks » 22 gru 2009, 17:19

Koledzy a czy może ktoś napisać przy jakich obrotach na konkretnym biegu jak prędkość powinna być zachowana. +,- oczywiście. Sorry za trochę nie poprawne zdanie ale myśle że wiadomo o co chodzi

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 22 gru 2009, 17:26

ja mam automat wiec pewnie troche inaczej niz u ciebie ale to kolejna sprawa przez ktora mik sie wydaje ze tyle pali:
2tys-60km/h
3,1tys-80km/h
4,0ts-100km/h
jesli autko ma takie obroty przy takich predkosciach to tez musi palic przeciez..... jezdzilem by sprawdzic ostnio jak pali jak jezdze to 2tys i okolo 50-60km/h i wyszlo ze spalami wtedy 14,5 i musze powiedziec ze instalke sam regulowalem wiec ciekawe czy dobrze ustawiona ale ne o to tutaj chodzi

Awatar użytkownika
davideks
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 30 sty 2008, 17:57
Lokalizacja: BYDGOSZCZ/WŁOCŁAWEK

Post autor: davideks » 22 gru 2009, 17:28

No to masz dokładnie tak jak ja. Teraz pytanie o co chodzi i czy ma to związek ze spalaniem a już na pewno z układem wydechowym?

Artur_Lbn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 94
Rejestracja: 02 gru 2009, 15:13
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Artur_Lbn » 22 gru 2009, 17:28

davideks pisze:czy mogę go po prostu udrożnić i jakie są tego konsekwencje
możesz tylko zostaw puszkę po kacie, najlepiej zrobić tak że rozciąć kata wywalić bebechy i wstawić w środek kata rurkę tej samej średnicy co jest układ wydechowy i później zakryć tę rurkę obudową kata bo przy przeglądzie mogą się przypruć, i pamiętaj że będzie wydech troszkę głośniejszy.

[ Dodano: 2009-12-22, 17:30 ]
davideks pisze:a już na pewno z układem wydechowym?
jeśli masz przypchany układ wydechowy to musi mieć większe obroty aby spaliny przebiły się przez to, i powoduje to większe spalanie

[ Dodano: 2009-12-22, 17:33 ]
i posprawdzaj tak jak pisałem wcześniej ewentualnie wymień wężyki podciśnień idące do wtrysku, miałem takie spalanie w golfie II automacie i wymieniłem wszystkie wężyki i spalanie znacząco spadło, posprawdzaj też czy te wężyki są prawidłowo popodłączane

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 22 gru 2009, 17:35

wezyki juz wymienione i nic nie pomoglo bo benzynki pali tzn pije jak pił..... czy tak wyskie obroty a niska predkosc moga byc przez tego kata ze spaliny musza sie przez niego przebijac i dlatego sa wyzsze i mnniej mocy ma autko i wgl to mam strasznie okopcona rure wydechowa ale sonda jest ok...

Artur_Lbn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 94
Rejestracja: 02 gru 2009, 15:13
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Artur_Lbn » 22 gru 2009, 18:03

czy tak wyskie obroty a niska predkosc moga byc przez tego kata ze spaliny musza sie przez niego przebijac i dlatego sa wyzsze i mnniej mocy ma autko
tak tak, może być przyczyną
delik pisze:wgl to mam strasznie okopcona rure wydechowa ale sonda jest ok...
może zapłon jest źle ustawiony, świece i przewody do wymiany, albo leje więcej paliwa niż potrzeba

Awatar użytkownika
davideks
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 30 sty 2008, 17:57
Lokalizacja: BYDGOSZCZ/WŁOCŁAWEK

Post autor: davideks » 22 gru 2009, 18:38

Swice i przewody wymieniłem . Nie wiem co prawda co z rozrządem ale wydaje mi się że okopcona rura tłumaczyła by spalanie duze benzyny a nie gazu.

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 22 gru 2009, 18:45

ja wymieniałem wszystko i sprawdzałem już wszystko oprócz ponownego ustawienia zapłonu. Zapewniam przerabiałem już wszystko praktycznie.... zoostal ten zaplon ale czy zle ustawienie zaplonu moglo by byc powodem spoadku mocy i zwiększenia spalania do takie kosmosu....

Awatar użytkownika
davideks
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 30 sty 2008, 17:57
Lokalizacja: BYDGOSZCZ/WŁOCŁAWEK

Post autor: davideks » 22 gru 2009, 18:49

wszystkiego nie robiliśmy bo przecież został ten uklad wydechowy

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 22 gru 2009, 18:51

no ok zostal mi uklad wydechowy tzn ten katalizator i ponowne ustawienie zapłonu, ale czy zle ustawioy zaploon moze byc powodem tak wysokiego spalania również benzyny jesli sonda jest ok....

Awatar użytkownika
davideks
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 30 sty 2008, 17:57
Lokalizacja: BYDGOSZCZ/WŁOCŁAWEK

Post autor: davideks » 22 gru 2009, 19:00

za płon nie ale układ napewno

[ Dodano: 2009-12-22, 19:02 ]
nie wiem jak ty ale ja biore sie za układ

[ Dodano: 2009-12-22, 19:29 ]
jeszcze tylko jedno czy jesli poprostu wyjme w katalizatorze wnentrzności to przyniesie porzadany skutek?

[ Dodano: 2009-12-22, 19:46 ]
sprubuje zrobic ten uklad , mysle jednak ze zapchany układ objawiałby się spadkiem mocy silnika. Jeśli sie mylę poprawcie

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 22 gru 2009, 19:53

moje autko chodzi na za wysokich obrotach jak chodzi o jazdę by mieć 80km\h na liczniku obroty muszę mieć w wysokości 3tys i pewnie to jest problemem(tylko 3 biegowa skrzynia automatyczna) każde auto gdy ma takie obroty podczas jazdy pali dużo więcej.... co o tym sadzicie

[ Dodano: 2009-12-23, 07:01 ]
i jezcze jedno moje pytanie moje autko jest na monowtrysku a gazownik zallozyl mi I generacje gazu która głownie była przeznaczona do gaźników czy to tez nie jest jego poważny błąd? i nie należało by kupić centralki lambdy ii tego całego osprzętu by przerobił?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl