[Cabrio 8G 2.6 ABC] Turkusowy zawrót głowy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 173
- Rejestracja: 09 mar 2008, 00:57
- Lokalizacja: Warszawa
Masz całkowitą rację, ale co do gleby to byłem napalony na gwint, a szkoda mi było wydać 4,5 tysiaka na KW Inox Variant 1 (4460zł) lub na KW Inox Variant 3 - 6405zł, bo tylko te zawieszki sprawdziłem. Używek natomiast nie widzę na allegro. Teraz szukam już tylko trochę niższych sprężyn, albo skrócę moje o 2 zwoje z przodu i z tyłu. Bo amorki mam sportowe KW.Słonik pisze:Dobrze dobrze, nie wiem jak ty ATLAS ale ja uwazam ze nie mozna zakladac duzego kola do niemnieckiego auta poniewaz nie da sie wtedy zrobic dobrej gleby. a dobra gleba w moim mniemaniu jest wtedy kiedy jest prog blisko asfaltu a nie opona bliskoblotnika . W skutek tego 17" to najllpeszy rozmiar do 80tki, opusc bude bedzie git <ok>
He, '85rocznik :?: Najlepszy rocznik :!:
Jest lakierowany, ale jak mi się zniszczy to chyba z aluminium taki sobie dorobię.kolczat pisze:a napisz mi czy ten gumowy pasek na samym dole drzwi masz lakierowany, czy wogole nie masz go gumowego?
Adam, oczywista sprawa, że gleba będzie, ale musi się zrobić cieplej by się chciało włazić do garażu. Czyją glebę z dużymi kołami mi pokażesz? Rokiego 18"?garkotluk1 pisze:ATLAS zapier..... glebe i już !!!!
A co do felg optymalnym rozmiarem jest 17" jak sie złapiemy pokaże ci co to jest gleba z dużymi kołami mi z 17" już dość cieżko , nie wyobrażam sobie jazdy np. na 18" a tym bardziej na 19" ......
-
- Forum Audi 80
- Posty: 173
- Rejestracja: 09 mar 2008, 00:57
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi 80
- Posty: 173
- Rejestracja: 09 mar 2008, 00:57
- Lokalizacja: Warszawa
Wszystko zalezy od szerokosci kola, jego odsadzenia, rozmiaru opon, mozliwosci regaulacji zawieszenia, ide oi zaklad ze da sie na 17" polozyc miske olejowa na asfalcie a w przypadku niektorych silnikow uklad wydechowy .
ATLAS ogarnij sie, rozumiem cie ze nie wywalisz 4klockow na KW bo sam mam takie żale ale ty do cabrio jeszcez masz takie wybory jak TA-Technics, MTS-Technic, FK, wiec mozna za raosadna cene dorwac gwint nowke, l;udzie na tym jezda, nie narzekaja, taklrze kilku moich znajomych i u kazdego maja sie dobrze te zawiasy.
ATLAS ogarnij sie, rozumiem cie ze nie wywalisz 4klockow na KW bo sam mam takie żale ale ty do cabrio jeszcez masz takie wybory jak TA-Technics, MTS-Technic, FK, wiec mozna za raosadna cene dorwac gwint nowke, l;udzie na tym jezda, nie narzekaja, taklrze kilku moich znajomych i u kazdego maja sie dobrze te zawiasy.
Widziałem ten wózek wiosną we Wrocławiu na stacji BP, miazga.szuan pisze:[url=http://images29.fotosik.pl/274/387c62773d5a9f1cm.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://images39.fotosik.pl/10/ec9bc1c0f364ec79m.jpg]Obrazek[/URL]kolczat pisze:sam jestem ciekaw ile 80tke da sie spuscic na 17stce ;p17 x 8,5 i 17 x 10
szuan, jak tylko kolczat napisał pytanie ile da się spuścić Audi 80, od razu do głowy przyszedł mi ten kabriolet na Keskinach KT1 ale nie zdążyłem wstawić, bo poszedłem się zdrzemnąć, a obudziłem się dopiero teraz ;]
Słonik, a gdzie znajdę kogoś kto sprzedaje te tańsze gwinty? Bo pytałem w paru miejscach, to mieli do B4, ale nie do cabrio. A ja chciałbym i przód i tył. Zatem z przodem to nie było problemu, ale na tył nie mogłem znaleźć.
Słonik, a gdzie znajdę kogoś kto sprzedaje te tańsze gwinty? Bo pytałem w paru miejscach, to mieli do B4, ale nie do cabrio. A ja chciałbym i przód i tył. Zatem z przodem to nie było problemu, ale na tył nie mogłem znaleźć.
ATLAS, szczeze mowiac to nigdy do cabrio nie szukalem, zapytaj moze MAPETa, na VENOM24 etc innych sklepach tudziez sprzedawcach allegro.
Od nas z forum, byle auto Solskiera, ponoc KW skrecony na maxa z tylu, z przodu nizej sie nie da bo sie nie skreci a kola pozwalalyu zejsc nizej
https://audi80.pl/audi-b4-avant-by-s ... t=solskier
Od nas z forum, byle auto Solskiera, ponoc KW skrecony na maxa z tylu, z przodu nizej sie nie da bo sie nie skreci a kola pozwalalyu zejsc nizej
https://audi80.pl/audi-b4-avant-by-s ... t=solskier
- siwusek216
- Forum Audi 80
- Posty: 695
- Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
- Lokalizacja: Myslowice
Niestety nie do cabrio- MTS nie produkuje może w nowym katalogu(z początkiem roku) pojawi się w ofercie, FK lata na poziomie 1000 euro, TA nie mam pojęcia. Sam choruje na gwinta ale ceny powalają na kolana.Słonik pisze:rozumiem cie ze nie wywalisz 4klockow na KW bo sam mam takie żale ale ty do cabrio jeszcez masz takie wybory jak TA-Technics, MTS-Technic, FK, wiec mozna za raosadna cene dorwac gwint nowke