[b4 2.3 NG ] Lpg a przyspieszenia zapłonu
[b4 2.3 NG ] Lpg a przyspieszenia zapłonu
Witam mam instalacje lpg II gen w audi jak na chwile obecną chodzi dobrze ,tylko że jest znaczna róznica w mocy poprostu wolniej wkręca się w obroty czy przyspieszenie załonu by pomogło , czy lepiej nic nie ruszać z zapłonem proszę o poradę.
Ostatnio zmieniony 12 mar 2011, 19:51 przez sebastiB4, łącznie zmieniany 1 raz.
- michael80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 573
- Rejestracja: 27 gru 2008, 12:04
- Lokalizacja: Lubelskie LKR
do takiej pojemności silnika montaż miksera to baaardzo spory kaganiec. W moim przypadku gdy do bmw 320i założyłem blosa po mikserze roznicę poczułem odrazu, w sprincie jak i przyspieszeniu było nieco lepiej. A zapłon to zapłon. Przyspieszając zapłon ryzykujesz szybsze zużywanie sie ukladu korbowego, przyrost mocy może i poczujesz, najprawdopodobniej od tego że silnik zacznie dzwonić jak szalony - ja osobiście odradzam.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Ja w moim poprzednim aucie miałem przyspieszony zapłon o kilka stopni bo praktycznie cały czas jeździłem na gazie a jak wiadomo gaz nieco dłużej się zapala.
Tylko że tam miałem gaźnik i regulator wyprzedzenie zapłonu był podciśnieniowy+odśrodkowy. Nie wiem czy w NG nie ma czujnika położenia wału i komputer sobie tego przestawienia nie skoryguje albo całkowicie przestanie chodzić...
Tylko że tam miałem gaźnik i regulator wyprzedzenie zapłonu był podciśnieniowy+odśrodkowy. Nie wiem czy w NG nie ma czujnika położenia wału i komputer sobie tego przestawienia nie skoryguje albo całkowicie przestanie chodzić...
o jakich wy stratach mocy mówicie?zrobiłem 40tys na LPG,benzyny uzywam w wiekszych miastach do jazdy po światłach i w razie jak ktos mnie wkurzy,a tak to LpG i nie mogę powiedziec że auto się nie wkreca powyżej 4000,od tylu to się zycie zaczyna :mrgreen:
może masz jakąs dziwna skrzynie,bo u mnie trojka to najbardziej optymalny biegi bo jak to mawiają bez problemu 40 jak i 140 i długo czekać nie muszę,na jedynce nie mam takiego przyspieszenia jak na 3wtedy rozpędznie na dwójce czy trójce trwa i trwa
chcecie w 101% procentach sie cieszyć mocą i przyjemnościa z jazdy jaką daje NG to nie gazujcie tego i nie bedzie problemów,ja jak mialem zakładać LPG to wiedzialem czym to pachnie i byłem gotowy na różne nie spodzianki,ale pomimo tego dąze do celu żeby instalacja gazowa w moim aucie chodziła jak należy