Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 2.3 NG ] Lpg a przyspieszenia zapłonu

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
sebastiB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 05 cze 2008, 19:41
Lokalizacja: CRY

[b4 2.3 NG ] Lpg a przyspieszenia zapłonu

Post autor: sebastiB4 » 27 gru 2009, 22:46

Witam mam instalacje lpg II gen w audi jak na chwile obecną chodzi dobrze ,tylko że jest znaczna róznica w mocy poprostu wolniej wkręca się w obroty czy przyspieszenie załonu by pomogło , czy lepiej nic nie ruszać z zapłonem proszę o poradę.
Ostatnio zmieniony 12 mar 2011, 19:51 przez sebastiB4, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Leszek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 471
Rejestracja: 22 sty 2007, 22:13
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Leszek » 27 gru 2009, 23:54

Z LPG z mikserem w NG często tak jest że słabiej się wkręca. Przyspieszyć zapłon troszeczkę można. Ale ja bym nie ruszał. Nie odczujesz dużej różnicy.
Jak długo masz tę instalację?

Awatar użytkownika
michael80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 573
Rejestracja: 27 gru 2008, 12:04
Lokalizacja: Lubelskie LKR

Post autor: michael80b3 » 27 gru 2009, 23:58

Do NG gaz nie najlepiej pasuje, ale jak już jest to pomyśl o montażu blosa.

Awatar użytkownika
Zayebatsu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1271
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:15
Lokalizacja: Twierdza Wrocław

Post autor: Zayebatsu » 28 gru 2009, 00:06

Lepiej nic nie tykaj jak chodzi to się ciesz że chodzi a jak chcesz poszaleć zalej benzyny <:P> bądź zamontuj blosa 8-)

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 28 gru 2009, 08:14

Możesz zaryzykować dodatkowe wyprzedzenie o 3 - 4 stopni . Jak się nie sprawdzi to zawsze możesz wrócić do ustawienia pierwotnego . Tylko bez lampy nie prubuj tego robić .

Awatar użytkownika
krisss
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 304
Rejestracja: 17 cze 2009, 20:13
Lokalizacja: Świdnica DSW

Post autor: krisss » 28 gru 2009, 08:34

do takiej pojemności silnika montaż miksera to baaardzo spory kaganiec. W moim przypadku gdy do bmw 320i założyłem blosa po mikserze roznicę poczułem odrazu, w sprincie jak i przyspieszeniu było nieco lepiej. A zapłon to zapłon. Przyspieszając zapłon ryzykujesz szybsze zużywanie sie ukladu korbowego, przyrost mocy może i poczujesz, najprawdopodobniej od tego że silnik zacznie dzwonić jak szalony - ja osobiście odradzam.

sebastiB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 05 cze 2008, 19:41
Lokalizacja: CRY

Post autor: sebastiB4 » 28 gru 2009, 10:45

Pół roku jest już gaz gazownik mi mówił że lepeij nic nie ruszać , też właśnie myślałem o założeniu blosa. Najbardziej jest czuć muła
podobciązeniem jak jazda z przyczepką załadowaną wtedy rozpędznie na dwójce czy trójce trwa i trwa . Na benzynie jest mocniejszy ale przed montażem to była rakieta .

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 28 gru 2009, 10:45

Ja w moim poprzednim aucie miałem przyspieszony zapłon o kilka stopni bo praktycznie cały czas jeździłem na gazie a jak wiadomo gaz nieco dłużej się zapala.
Tylko że tam miałem gaźnik i regulator wyprzedzenie zapłonu był podciśnieniowy+odśrodkowy. Nie wiem czy w NG nie ma czujnika położenia wału i komputer sobie tego przestawienia nie skoryguje albo całkowicie przestanie chodzić...

Awatar użytkownika
marecki25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 05 sty 2009, 20:16
Lokalizacja: Malbork

Post autor: marecki25 » 28 gru 2009, 11:09

Ja sobiscie nic bym nieruszal z tego wzgledu ze jak cos sie stanie to potem moga byc duze koszta naprawy . Jak chodzi dobrze i równo to zostaw. A najbardziej to odczuwa się spadek mocy powyzej 4000tys obr.

Awatar użytkownika
pandamix
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 782
Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:01
Lokalizacja: Parczew/Lubelskie

Post autor: pandamix » 28 gru 2009, 17:15

o jakich wy stratach mocy mówicie?zrobiłem 40tys na LPG,benzyny uzywam w wiekszych miastach do jazdy po światłach i w razie jak ktos mnie wkurzy,a tak to LpG i nie mogę powiedziec że auto się nie wkreca powyżej 4000,od tylu to się zycie zaczyna :mrgreen:
wtedy rozpędznie na dwójce czy trójce trwa i trwa
może masz jakąs dziwna skrzynie,bo u mnie trojka to najbardziej optymalny biegi bo jak to mawiają bez problemu 40 jak i 140 i długo czekać nie muszę,na jedynce nie mam takiego przyspieszenia jak na 3

Awatar użytkownika
marecki25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 05 sty 2009, 20:16
Lokalizacja: Malbork

Post autor: marecki25 » 28 gru 2009, 17:20

niemowie ze jest to bardzo odczuwalny spadek ale juz 5 biegu bo na nizszych to tak jak mowisz jest ok

Awatar użytkownika
pandamix
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 782
Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:01
Lokalizacja: Parczew/Lubelskie

Post autor: pandamix » 28 gru 2009, 17:28

chcecie w 101% procentach sie cieszyć mocą i przyjemnościa z jazdy jaką daje NG to nie gazujcie tego i nie bedzie problemów,ja jak mialem zakładać LPG to wiedzialem czym to pachnie i byłem gotowy na różne nie spodzianki,ale pomimo tego dąze do celu żeby instalacja gazowa w moim aucie chodziła jak należy

Awatar użytkownika
marecki25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 05 sty 2009, 20:16
Lokalizacja: Malbork

Post autor: marecki25 » 28 gru 2009, 17:31

A co sądzisz o tym blosie??

Awatar użytkownika
pandamix
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 782
Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:01
Lokalizacja: Parczew/Lubelskie

Post autor: pandamix » 28 gru 2009, 17:40

sam mam,od razu wychodziłem z założenia ze jak gaz to tylko blos,albo dwa mixery,został blos i auto ma trochę życia,mułem to napewno jego nazwać nie mogę

Człowiek kóry załozył mi blosa zaczol sam teraz szukać do swojego auta,bylo trochę problemów i tak dalej ale jak się blos zestroił to jest ładnie

Awatar użytkownika
marecki25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 05 sty 2009, 20:16
Lokalizacja: Malbork

Post autor: marecki25 » 28 gru 2009, 17:42

a jak rozwiazałeś problem z tą guma przeplywomierza masz moze jakies zdjecia??

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl