[B4 2,3 NG] Strzały na LPG, czym są spowodowane?
No i po co takie nerwy?! Chce wsadzic blosa, ale wczesniej usunac wszelkie mozliwe usterki tak?! znam zasade dzialania i dlatego mowie ze zylem w przekonaniu ze sekwencji nie zalozysz, ale jak ktos napisal ze mozna to pomyslalem ze moze juz wymyslili jakies cudo, emulator wtryskow czy cos co dziala! Jak Cie denerwuja posty o NG i gazie to nie czytaj ich i tyle! Ja chce wlasnie NG za zywotny silniczek i niepowtarzalny dzwiek a nie klekota, chce doprowadzic silniczek do igielki i zamontowac Blos! Jak potrafisz cos podpowiedziec to prosze, ale krytyka tematu jest nie na miejscu
Faktycznie nie przemyślałem sprawy. I bym wpuścił chłopaka w maliny:/
A co powiecie jak by mu dać taka recepte?
pod maske:
red. tomasetto super lub emme super
elektronika bingo-M
mikser standard k-jet'owy najlepiej 38mm
stopka uchylająca przepływke
warunek:
- nowe świece, kable, kopułka i palec
- idealnie szczelny dolot
- samochod na pb jeździ ok.
- zapłon wyprzedzony o 3-5st. (niekoniecznie)
A co powiecie jak by mu dać taka recepte?
pod maske:
red. tomasetto super lub emme super
elektronika bingo-M
mikser standard k-jet'owy najlepiej 38mm
stopka uchylająca przepływke
warunek:
- nowe świece, kable, kopułka i palec
- idealnie szczelny dolot
- samochod na pb jeździ ok.
- zapłon wyprzedzony o 3-5st. (niekoniecznie)
Kable i Swiece nowe NGK, kopulka i palec nowe (nie pamietam producenta) , dolot szczelny, nic nie syczy, nie buczy, na samostart zero reakcji i ciagłe strzały gazu!
Na benzynie chodzi w miare, tzn obroty trzyma okolo 900 ale czasem spadna na 400 a czasem podbije na 1100 ale to sporadycznie, przy naglym ruszaniu i wdepnieciu gazu muli sie, trzeba powoli ruszac Czy krokowiec moze miec na to wplyw?! Jak go ewentualnie sprawdzic?
Na benzynie chodzi w miare, tzn obroty trzyma okolo 900 ale czasem spadna na 400 a czasem podbije na 1100 ale to sporadycznie, przy naglym ruszaniu i wdepnieciu gazu muli sie, trzeba powoli ruszac Czy krokowiec moze miec na to wplyw?! Jak go ewentualnie sprawdzic?
Elektronika nie była sprawdzana podczas jazdy. Przepływomierz był wymieniany, pozniej po strzale talerzyk prostowałem i jest aktualnie ok. Samostartem nie psikałem do dolotu Na pracujacym silniku psikalem okolice dolotu zeby sprawdzic czy gdzies nie ciagnie lewego powietrza
Chyba nie pozostanie mi nic innego jak dorwac dobrego gazownika ktory to opanuje! Sprobuje sie umowic do tych zbroslawic bo to blizutko ode mnie!
Chyba nie pozostanie mi nic innego jak dorwac dobrego gazownika ktory to opanuje! Sprobuje sie umowic do tych zbroslawic bo to blizutko ode mnie!
Panowie wygląda na to, że problem udało mi sie rozwiązać! Odpukać ale jeżdze na gazie, gonie go do końca obrotów, jezdze na niskich, trasa, miasto i jest rewelacja! Ani jednego puk, nic! Zatem dziele sie spostrzeżeniami, może się komuś przyda U mnie wystarczyło zmienić filterek gazu i poprawić zapłon, gdyż musiał się obluzować i przestawił na sporo poniżej 10 stopni. Nie wiem czy pomogl sam zaplon, sam filterek czy moze jedno i drugie bo obie rzeczy zrobilem jednoczesnie, ale przynioslo efekt i to jest najwazniejsze! Jestem kolejnym z niewielu ktorzy mowia ze NG moze chodzic na gazie Ale mimo wszystko zastanawiam sie nad zamiana na 2,6 albo 2,8 bo brakuje mi troszke mocy Czy 2,6 jezdzi zauwazalnie lepiej czy nie ma sensu nad tym myslec i szukac 2,8? Powodzenia wszystkim pozostałym męczącym sie z tym silniczkiem
-
- Forum Audi 80
- Posty: 173
- Rejestracja: 23 lip 2008, 21:40
- Lokalizacja: Hollyłódź
Witam mam podobny problem wiec nie bede robił nowego posta.Z tym ze ja zdemontowałem lpg jakies 4 miecha temu rowniez były problemy ze strzałami, przepływka itd.Dzisiaj jadac do pracy wrzuciłem dwojke gaz na maxa i tu strzał najprawdopodobniej z przepływki.Przy demontazu instalacji poprosiłem goscia zeby sprawdził stan (przepustnicy? w srodku przepływomierza) powiedział ze jest w dobrym stanie radził tylko wymiane gumy ktora jest na przepływce (prosze o fachowa nazwe).Dodam jeszcze ze latem przy wys temp obroty bardzo nie rowno chodziły auto czasami nawet gasło mysle ze lewe powietrze dostaje sie własnie przez ta gume na przepływce czy to mozliwe?
Druga sprawa auto dochodzi do 2, 3 tys obr i czasami potrafi sie zamulic dodam gazu i po jakims czasie dopiero przyspiesza co to moze byc?
Dzieki za pomoc
Druga sprawa auto dochodzi do 2, 3 tys obr i czasami potrafi sie zamulic dodam gazu i po jakims czasie dopiero przyspiesza co to moze byc?
Dzieki za pomoc