Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.6 ADA-100KM] wtrysk sekwencyjny - problem

Wszystko co związane z LPG
WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 30 gru 2009, 08:14

Pokrycie mapy to nie wszystko równie wazna jest wartosc mnoznika dzieki temu mozna okreslic czy dobrze sa dobrane parametry instalacji.

Awatar użytkownika
Hardjack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 25 kwie 2009, 13:00

Post autor: Hardjack » 07 sty 2010, 16:54

Kupiłem przewody Bosch-a i je założyłem. Patrząc z boku (od lewej stojąc naprzeciw auta, czyli od widoku kierowcy to z prawej) podłączyłem do lewej dolnej 1-szą świecę (najbardziej zewnętrzną) do prawej dolnej drugą, do lewej górnej trzecią i do prawej górnej czwartą. To jest dobre podłączenie? (silnik ADA 1.6 101km)

Auto zachowuje się tak samo jak przed wymianą. Na zimnym silniku obroty są bardzo małe poniżej 800, a jak się rozgrzeję to prawie 800, jak był sprawny miał ich trochę więcej.

To co teraz napiszę może narobić trochę zamętu, ale napisze. Jakiś czas temu podjechałem do "gazownika", który założył mi sterowanie ręczne (metalowe pokrętło), bo powiedział że sonda lambda nie podaje prawidłowych parametrów. Kupiłem w tym czasie następną sondę Bosch-a. Facet mi ją założył, działała kilka dni i powiedział, że też już nie nie działa. Zareklamowałem ją i dali mi nową, a kupiłem następną bo nie mogłem czekać miesiąc. Pierwsza wróciła z reklamacji i mam obecnie dwie. Z czego ani jedna ani druga według elektryka i serwisanta LPG są niesprawne, albo "coś" podaje do nich zły sygnał i nie pracują dobrze.

Nie znam się za dobrze na zasadzie działania tego silnika, ale wiem, że jak kupiłem auto to paliło mi 8 litrów gazu, a teraz pali 10 i nie da rady aby mniej paliło, bo jak przykręcę mu dawkę to jest wtedy strasznie słabe.

Jakby ktoś chciał mogę zrobić zdjęcie i pokazać jak mój silnik wygląda:) Auto było sprowadzone z Włoch z instalacją LPG LOVATO, zakładaną tam.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 08 sty 2010, 08:12

NAjlepiej byłoby zobacz jak zachowuje sie LAmbda na VAG-u oraz skontrolowac skład spalin na analizatorze. Wg. mnie pojedz zeby gazownik wywalił to pokretło i jeżdzij z odpieta sonda, ECU wezmie sobie wartosc zastepcza i auto powinno normalnie jezdzic jedynie moze troszke wiecej palic. Jezeli mozesz to wrzuc fotki silnika wrzuc równiez fotke wtyczki od sondy.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 09 sty 2010, 00:29

Sprawdź jeszcze wszystkie masy w silniku. Słyszałem że problemy związane z masowaniem również mogą mieć odbicie na prawidłowym działaniu sondy lambda.

Awatar użytkownika
Hardjack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 25 kwie 2009, 13:00

Post autor: Hardjack » 27 sty 2010, 16:44

Dodaję kilka zdjęć:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
radekmc
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 152
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:15
Lokalizacja: Lebelskie

Post autor: radekmc » 27 sty 2010, 16:59

masz zwykły gaz nie sekwencję

Awatar użytkownika
Hardjack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 25 kwie 2009, 13:00

Post autor: Hardjack » 27 sty 2010, 17:17

Tak jak myślałem. Parę osób wprowadziło mnie w błąd.

poljas81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 27 sty 2009, 17:06
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: poljas81 » 27 sty 2010, 18:19

witam kolege, zauważyłem że masz tę samą audiczkę z tym samym silnikiem co ja i mam pytanko czy po zwiększeniu obrotów na postoju do ok. 6000 czy też spadają ci powoli jakby pulsacyjnie, czy dość szybko bo. Jak to u ciebie wygląda może te silniki tak mają

Awatar użytkownika
Hardjack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 25 kwie 2009, 13:00

Post autor: Hardjack » 28 sty 2010, 17:31

U mnie normalnie obroty spadają. Tylko ostatnio coś się porobiło i nie trzyma obrotów, ani na gazie ani na benzynie.

Awatar użytkownika
jacekku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 331
Rejestracja: 17 gru 2009, 11:00
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: jacekku » 29 sty 2010, 12:07

Przewód gumowy łączący koletkor ssący z obudąwą filtra jest wyraźnie mocno załamany ( zagięty przez to że za przepływomierzem jest mikser i przewód nie pasował dobrze wiec gaziarz go sobie zagiął). Mysle że przez to możesz miec problemy z autem ponieważ mogą wystąpić problemy z dostarczeniem właściwej dawki powietrza.
Druga sprawa to uważam, że mikser powinien być założony tuz za przepustnicami ( na ej jajowatej gardzieli).
Panowie spójrzczie na drugie foto i zobaczcie sami.
Myśle że nawet na benzynie może ci sporo palić gdyż auto dostaje mało powietrza.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl