Jako że stwierdzono tu ostatnio że moja niunia za dużo łyka ropy dlatego proszę by ktoś przyjrzał się logom. Kąt wtrysku nieco dziwny i temperatura powietrza też wydaje mi się coś nie tak (na dworze jest teraz jakieś 2 stopnie).
Auto pali bez problemu przy -15, ruszać coś czy zostawić jak jest?
link
[B4 1,9 TDI 1Z] Proszę o analizę logów
denis44 kąt musisz ustawić, wyregulować i sprawdz czujnik temperatury w kolektorze ssacym pomiedzy pinem 1-2 powinno być około 5V a oporność na stykach czujnika
0 stopni to 5600+- 600 ohm
20 2500+- 500 ohm
30 1800+- 200 ohm
50 800+- 100 ohm
80 325+- 25 ohm
100 200+- 25 0hm
pasowało by zrobić logi dynamiczne może one coś by więcej i konkretniej powiedziały
przyczyn dużego spalania może być bardzo dużo
0 stopni to 5600+- 600 ohm
20 2500+- 500 ohm
30 1800+- 200 ohm
50 800+- 100 ohm
80 325+- 25 ohm
100 200+- 25 0hm
pasowało by zrobić logi dynamiczne może one coś by więcej i konkretniej powiedziały
przyczyn dużego spalania może być bardzo dużo
temperaturę silnika masz na vagu w grupę 0 w 7 bloku i u ciebie jest 067 czyli prawidłowadenis44 pisze:a jest gdzieś przelicznik tej temperatury z Vag na stopnie (bo na blacie było jakieś 88 stopni więc jak na mój gust rozgrzany)??
Mam tylko grupę 0.
060 - około 95 stopni
065 - około 91 stopni
075 - około 87 stopni
070 - około 83 stopni
te wartości podaje po własnym przetestowaniu. za silnik dogrzany uważa się silnik o temp. 87-92 to oznacza jeśli dobrze pamiętam wg vaga 75-62