Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1,9 TDI 1Z] Proszę o analizę logów

ODPOWIEDZ
denis44
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 388
Rejestracja: 12 lip 2007, 13:50
Lokalizacja: Gliwice

[B4 1,9 TDI 1Z] Proszę o analizę logów

Post autor: denis44 » 29 gru 2009, 15:03

Jako że stwierdzono tu ostatnio że moja niunia za dużo łyka ropy dlatego proszę by ktoś przyjrzał się logom. Kąt wtrysku nieco dziwny i temperatura powietrza też wydaje mi się coś nie tak (na dworze jest teraz jakieś 2 stopnie).
Auto pali bez problemu przy -15, ruszać coś czy zostawić jak jest?


link

Awatar użytkownika
pandamix
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 782
Rejestracja: 16 kwie 2008, 20:01
Lokalizacja: Parczew/Lubelskie

Post autor: pandamix » 29 gru 2009, 15:09

może przypiąć jeden temat gdzie wszyscy będą wrzucali swoje logi a znawcy będą wyjaśniać co i jak?,widzę już nie pierwsza osoba się pyta o te logi

Awatar użytkownika
kostrz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 365
Rejestracja: 06 maja 2009, 09:51
Lokalizacja: Parczew

Post autor: kostrz » 29 gru 2009, 20:12

denis44 kąt musisz ustawić, wyregulować i sprawdz czujnik temperatury w kolektorze ssacym pomiedzy pinem 1-2 powinno być około 5V a oporność na stykach czujnika

0 stopni to 5600+- 600 ohm
20 2500+- 500 ohm
30 1800+- 200 ohm
50 800+- 100 ohm
80 325+- 25 ohm
100 200+- 25 0hm

pasowało by zrobić logi dynamiczne może one coś by więcej i konkretniej powiedziały

przyczyn dużego spalania może być bardzo dużo

denis44
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 388
Rejestracja: 12 lip 2007, 13:50
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: denis44 » 29 gru 2009, 21:53

Pytanie czy kąt wtrysku ma jakiś związek ze spalaniem?:)
ten czujnik to na samym kolektorze jest czy gdzieś na jakimś wężu, za, przed turbiną?

Awatar użytkownika
krkbzyk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 14 gru 2008, 20:41
Lokalizacja: Kraków

Post autor: krkbzyk » 29 gru 2009, 22:24

bezpośredni nie ale pośredni może ustaw kąt!!czujnik jest w plastikowym przewodzie między IC a turbiną sam przód silnika jak poszukasz to znajdziesz wyjmij zawleczkę i wtyk zbadaj rezystancje:)
POzdrawiam

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 30 gru 2009, 08:26

Na poczatek zrób logi przy silniku nagrzanym do normalnej temp pracy. Napewno kont do poprawy, sprawdz czujnik temp w dolocie oraz czujnik temp paliwa.

denis44
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 388
Rejestracja: 12 lip 2007, 13:50
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: denis44 » 30 gru 2009, 10:48

a jest gdzieś przelicznik tej temperatury z Vag na stopnie (bo na blacie było jakieś 88 stopni więc jak na mój gust rozgrzany)??
Mam tylko grupę 0.

Awatar użytkownika
kostrz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 365
Rejestracja: 06 maja 2009, 09:51
Lokalizacja: Parczew

Post autor: kostrz » 31 gru 2009, 10:45

denis44 pisze:a jest gdzieś przelicznik tej temperatury z Vag na stopnie (bo na blacie było jakieś 88 stopni więc jak na mój gust rozgrzany)??
Mam tylko grupę 0.
temperaturę silnika masz na vagu w grupę 0 w 7 bloku i u ciebie jest 067 czyli prawidłowa

060 - około 95 stopni
065 - około 91 stopni
075 - około 87 stopni
070 - około 83 stopni

te wartości podaje po własnym przetestowaniu. za silnik dogrzany uważa się silnik o temp. 87-92 to oznacza jeśli dobrze pamiętam wg vaga 75-62

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl