[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 169
- Rejestracja: 09 cze 2008, 14:40
zaślepić i mieć problem na zawsze z głowy a na N18 szkoda kasy a poza tym zaślepiony EGR nie zaśmieca dolotu, kawałek blachy dadzą w byle jakim warsztacie a wyciąć można sobie brzeszczotem (koszt 50gr.) i doszlifować pilnikiem, otworów w zaślepce nie trzeba nawet wiercić tylko wyciąć rowek a blacha powinna mieć ok 1mm żeby jej nie przepaliło <ok>ibizablue pisze: Wiec zostaje mi kupic nowy albo zaslepic EGRa.
analiza logów
Witam koledzy może wrócimy do tematu wiodącego post:)
po wymianie rozrządu robiłem korekte nastawów kąt dawka itd wygląda żę OK ale może coś przeoczyłem:)proszę zwrócić uwage na wskazania z czujników czy są w normie logi tylko statyczne przy temp90st.
MS
BS
i tak na przyszłość z jakiego wykresu w tdi timing korzystać najlepiej soft mamD09T koncówka93r
Pozdrawiam
po wymianie rozrządu robiłem korekte nastawów kąt dawka itd wygląda żę OK ale może coś przeoczyłem:)proszę zwrócić uwage na wskazania z czujników czy są w normie logi tylko statyczne przy temp90st.
MS
BS
i tak na przyszłość z jakiego wykresu w tdi timing korzystać najlepiej soft mamD09T koncówka93r
Pozdrawiam
Problem tkwil w zupelnie innym miejscu:)
Sam bym na to nie wpadl:)Albo bym wymienil jakbym pol silnika zmienil:(
Wystarczylo udac sie do dobrego elektryka:)
Kosztowalo mnie to 30zl za diagnoze i nowy akumulator:)
Tak akumulator:)Winny byl akumulator:)Tez sie zdziwilem:)
Po pomiarach wyszlo ze akumulator przy rozruchu tracil swa moc i podawal na ECU za male napiecie po czym ECU wchodzil w tryb awaryjny.ECU pracuje w przedziale 8V-14V.
Moj aku podawal 6V przy rozruchu.
Nie chcialo mi sie w to wierzyc:)
Ale podpial drugi aku i eureka autko nie pokazywalo zadnych bledow i przeplywomierz dobrze mierzyl:)
Mialem w drugim autku nowy aku wiec wstawilem i za kazdym razem jest OK:)
Wogole inaczej kreci:)
Problem rozwiazany tylko szkoda ze po 2 miesiacach meczarni:(Ale wazne ze zrobione no i przez to poznalem troche budowe silnika i itp:)
Pozdrawiam!
Sam bym na to nie wpadl:)Albo bym wymienil jakbym pol silnika zmienil:(
Wystarczylo udac sie do dobrego elektryka:)
Kosztowalo mnie to 30zl za diagnoze i nowy akumulator:)
Tak akumulator:)Winny byl akumulator:)Tez sie zdziwilem:)
Po pomiarach wyszlo ze akumulator przy rozruchu tracil swa moc i podawal na ECU za male napiecie po czym ECU wchodzil w tryb awaryjny.ECU pracuje w przedziale 8V-14V.
Moj aku podawal 6V przy rozruchu.
Nie chcialo mi sie w to wierzyc:)
Ale podpial drugi aku i eureka autko nie pokazywalo zadnych bledow i przeplywomierz dobrze mierzyl:)
Mialem w drugim autku nowy aku wiec wstawilem i za kazdym razem jest OK:)
Wogole inaczej kreci:)
Problem rozwiazany tylko szkoda ze po 2 miesiacach meczarni:(Ale wazne ze zrobione no i przez to poznalem troche budowe silnika i itp:)
Pozdrawiam!
W naszych audi sa dobre rozruszniki jak mowil elektryk:)
Palac na starym aku byl taki moment jakby nic nie krecilo ale doslownie chwilke a potem krecil normalnie.
Wczoraj wstawilem nowy aku i jestem pod wrazeniem:)
No tak krecic to jeszcze nie krecil moj rozrusznik:)
Super!I mam moc non stop!To najwazniejsze,moge spokojnie juz spac;)
Dzieki wszystkim za pomoc!
Pozdrawiam!
Palac na starym aku byl taki moment jakby nic nie krecilo ale doslownie chwilke a potem krecil normalnie.
Wczoraj wstawilem nowy aku i jestem pod wrazeniem:)
No tak krecic to jeszcze nie krecil moj rozrusznik:)
Super!I mam moc non stop!To najwazniejsze,moge spokojnie juz spac;)
Dzieki wszystkim za pomoc!
Pozdrawiam!
Witam kolegow, troszke znow zboczenie z tematu ale mam wielka prosbe jakby mogl mi podeslac ktos VAG-a najlepiej zkrakowanego bede wdzieczny! Z gory dzieki. smalczak@interia.pl
Opis Grupy 000 dla silników 1Z na przepływomierzu Boscha.
1 - Obroty Silnika.
2 - Kąt Wtrysku.
3 - Pedał Gazu.
4 - Dawka Paliwa.
5 - Ciśnienie Turbo.
6 - Ciśnienie Atmosferyczne.
7 - Temp Płynu.
8 - Temp Zasysanego Powietrza.
9 - Temp Paliwa.
10 - Przepływomierz.
Na biegu jałowym (wartości jakie powinny być uzyskiwane):
1. 39...42
2. 50...65
3. 0
4. 15...30
5. Ciśnienie w Dolocie.
6. Ciśnienie Atmosferyczne.
7. Temperatura Cieczy Chłodzącej.
8. Temperatura Powietrza Atmosferyczna.
9. Temperatura Paliwa.
10. W zależności od wersji softu odpowiedni przepływomierz.
Dane dla testu dynamicznego (właściwe jakie powinny być uzyskane):
1. 130...190 (190 = 4000 RPM)
2. 190...245
3. 255 (pedał gazu 100 %)
4. 160...172
5. 200...235 (215 = 1,76 bar ciśnienie doładowania).
6. Ciśnienie Atmosferyczne
7. Temperatura Cieczy Chłodzącej.
8. Temperatura Powietrza w Dolocie.
9. Temperatura Paliwa.
10. Wskazania w Zależności od Wersji Softu i Przepływomierza.
_________________
jeżeli nie o tym pisałeś,to musisz wyjaśnić o co dokładnie Ci chodzi
1 - Obroty Silnika.
2 - Kąt Wtrysku.
3 - Pedał Gazu.
4 - Dawka Paliwa.
5 - Ciśnienie Turbo.
6 - Ciśnienie Atmosferyczne.
7 - Temp Płynu.
8 - Temp Zasysanego Powietrza.
9 - Temp Paliwa.
10 - Przepływomierz.
Na biegu jałowym (wartości jakie powinny być uzyskiwane):
1. 39...42
2. 50...65
3. 0
4. 15...30
5. Ciśnienie w Dolocie.
6. Ciśnienie Atmosferyczne.
7. Temperatura Cieczy Chłodzącej.
8. Temperatura Powietrza Atmosferyczna.
9. Temperatura Paliwa.
10. W zależności od wersji softu odpowiedni przepływomierz.
Dane dla testu dynamicznego (właściwe jakie powinny być uzyskane):
1. 130...190 (190 = 4000 RPM)
2. 190...245
3. 255 (pedał gazu 100 %)
4. 160...172
5. 200...235 (215 = 1,76 bar ciśnienie doładowania).
6. Ciśnienie Atmosferyczne
7. Temperatura Cieczy Chłodzącej.
8. Temperatura Powietrza w Dolocie.
9. Temperatura Paliwa.
10. Wskazania w Zależności od Wersji Softu i Przepływomierza.
_________________
jeżeli nie o tym pisałeś,to musisz wyjaśnić o co dokładnie Ci chodzi
proszę o analizę logów statycznych 1,9 tdi (1z przepływka bosch ) http://vaglog.rtnet.pl/olek4505_8848.html