Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.

ODPOWIEDZ
Audi 80 b4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 169
Rejestracja: 09 cze 2008, 14:40

Post autor: Audi 80 b4 » 29 lis 2009, 19:07

już zamówiłem vaga niedługo będzie mam wersje oprogramowania angielską VAG-COM_v311 ale nie bardzo znam angielski ma ktoś polskie oprogramowanie do vaga albo spolszczenie do tej wersji

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 30 lis 2009, 00:36

ibizablue pisze: Wiec zostaje mi kupic nowy albo zaslepic EGRa.
zaślepić i mieć problem na zawsze z głowy a na N18 szkoda kasy a poza tym zaślepiony EGR nie zaśmieca dolotu, kawałek blachy dadzą w byle jakim warsztacie a wyciąć można sobie brzeszczotem (koszt 50gr.) i doszlifować pilnikiem, otworów w zaślepce nie trzeba nawet wiercić tylko wyciąć rowek a blacha powinna mieć ok 1mm żeby jej nie przepaliło <ok>

Awatar użytkownika
krkbzyk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 14 gru 2008, 20:41
Lokalizacja: Kraków

analiza logów

Post autor: krkbzyk » 06 gru 2009, 00:46

Witam koledzy może wrócimy do tematu wiodącego post:)
po wymianie rozrządu robiłem korekte nastawów kąt dawka itd wygląda żę OK ale może coś przeoczyłem:)proszę zwrócić uwage na wskazania z czujników czy są w normie logi tylko statyczne przy temp90st.
MS
Obrazek
BS
Obrazek
i tak na przyszłość z jakiego wykresu w tdi timing korzystać najlepiej soft mamD09T koncówka93r
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
xjaoex
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 16 lip 2009, 22:25

Post autor: xjaoex » 07 gru 2009, 12:01

na statycznych wszystko ok, dawka dobra, nie dymi?
zrob jeszcze logi dynamiczne.

Awatar użytkownika
ibizablue
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 60
Rejestracja: 29 lip 2009, 17:47
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: ibizablue » 15 gru 2009, 21:23

Problem tkwil w zupelnie innym miejscu:)
Sam bym na to nie wpadl:)Albo bym wymienil jakbym pol silnika zmienil:(
Wystarczylo udac sie do dobrego elektryka:)
Kosztowalo mnie to 30zl za diagnoze i nowy akumulator:)
Tak akumulator:)Winny byl akumulator:)Tez sie zdziwilem:)
Po pomiarach wyszlo ze akumulator przy rozruchu tracil swa moc i podawal na ECU za male napiecie po czym ECU wchodzil w tryb awaryjny.ECU pracuje w przedziale 8V-14V.
Moj aku podawal 6V przy rozruchu.
Nie chcialo mi sie w to wierzyc:)
Ale podpial drugi aku i eureka autko nie pokazywalo zadnych bledow i przeplywomierz dobrze mierzyl:)
Mialem w drugim autku nowy aku wiec wstawilem i za kazdym razem jest OK:)
Wogole inaczej kreci:)
Problem rozwiazany tylko szkoda ze po 2 miesiacach meczarni:(Ale wazne ze zrobione no i przez to poznalem troche budowe silnika i itp:)
Pozdrawiam!

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 16 gru 2009, 20:58

dobrze, że problem rozwiązany tylko dziwi mnie trochę to, że jakoś tego nie zauważyłeś.. z tego co piszesz to przy takim spadku napięcia powinno być czuć przy odpalaniu że jest coś nie tak, mam na myśli słabsze kręcenie, chociaż jak silnik pali z półobrotu to ciężko coś takiego zauważyć

Awatar użytkownika
ibizablue
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 60
Rejestracja: 29 lip 2009, 17:47
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: ibizablue » 16 gru 2009, 22:22

W naszych audi sa dobre rozruszniki jak mowil elektryk:)
Palac na starym aku byl taki moment jakby nic nie krecilo ale doslownie chwilke a potem krecil normalnie.
Wczoraj wstawilem nowy aku i jestem pod wrazeniem:)
No tak krecic to jeszcze nie krecil moj rozrusznik:)
Super!I mam moc non stop!To najwazniejsze,moge spokojnie juz spac;)
Dzieki wszystkim za pomoc!
Pozdrawiam!

stanley8@
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 14 mar 2009, 21:22
Lokalizacja: Nowy Sacz/Malopolska

Post autor: stanley8@ » 23 gru 2009, 21:36

Witam kolegow, troszke znow zboczenie z tematu ale mam wielka prosbe jakby mogl mi podeslac ktos VAG-a najlepiej zkrakowanego bede wdzieczny! Z gory dzieki. smalczak@interia.pl

Awatar użytkownika
marko009
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 296
Rejestracja: 20 wrz 2008, 19:31
Lokalizacja: CAL

Post autor: marko009 » 29 gru 2009, 22:57

A ja zapytam czy ma ktoś wiedzę pod jakim numerem komórki znajdują się jakie nastawy w VAG? To znaczy jak chcę coś zmienić <adaptacje> to gdzie czego szukać?
Wiem ,że dawka paliwa jest w 01 a 02 to obroty silnika. Co i gdzie jeszcze tam jest ? <osohozi>

januszbin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 407
Rejestracja: 21 wrz 2009, 11:27
Lokalizacja: LWL

Post autor: januszbin » 30 gru 2009, 08:42

na pierwszej stronie masz dokładny opis.....Solskier już dawno to zrobił!

Awatar użytkownika
marko009
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 296
Rejestracja: 20 wrz 2008, 19:31
Lokalizacja: CAL

Post autor: marko009 » 30 gru 2009, 08:47

januszbin pisze:na pierwszej stronie masz dokładny opis
sorry ale jakoś tego nie widzę :roll: no chyba ,że myślę o czyms innym :-/

januszbin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 407
Rejestracja: 21 wrz 2009, 11:27
Lokalizacja: LWL

Post autor: januszbin » 30 gru 2009, 11:20

Opis Grupy 000 dla silników 1Z na przepływomierzu Boscha.

1 - Obroty Silnika.
2 - Kąt Wtrysku.
3 - Pedał Gazu.
4 - Dawka Paliwa.
5 - Ciśnienie Turbo.
6 - Ciśnienie Atmosferyczne.
7 - Temp Płynu.
8 - Temp Zasysanego Powietrza.
9 - Temp Paliwa.
10 - Przepływomierz.

Na biegu jałowym (wartości jakie powinny być uzyskiwane):

1. 39...42
2. 50...65
3. 0
4. 15...30
5. Ciśnienie w Dolocie.
6. Ciśnienie Atmosferyczne.
7. Temperatura Cieczy Chłodzącej.
8. Temperatura Powietrza Atmosferyczna.
9. Temperatura Paliwa.
10. W zależności od wersji softu odpowiedni przepływomierz.

Dane dla testu dynamicznego (właściwe jakie powinny być uzyskane):

1. 130...190 (190 = 4000 RPM)
2. 190...245
3. 255 (pedał gazu 100 %)
4. 160...172
5. 200...235 (215 = 1,76 bar ciśnienie doładowania).
6. Ciśnienie Atmosferyczne
7. Temperatura Cieczy Chłodzącej.
8. Temperatura Powietrza w Dolocie.
9. Temperatura Paliwa.
10. Wskazania w Zależności od Wersji Softu i Przepływomierza.
_________________
jeżeli nie o tym pisałeś,to musisz wyjaśnić o co dokładnie Ci chodzi

Awatar użytkownika
marko009
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 296
Rejestracja: 20 wrz 2008, 19:31
Lokalizacja: CAL

Post autor: marko009 » 30 gru 2009, 20:52

kolego chodzi mi o <ADAPTACJE>
i numery komórek-kanałów jeśli chcę zmieniać nastawy w <engine 01> <adaptation 10>
i <chanel> :
01-dawka paliwa
02-obroty biegu jałowego
03-????

może żle tłumaczę ale nie wiem jak powinno się to inaczej nazywać :roll:

misiek547
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 218
Rejestracja: 19 maja 2009, 22:29
Lokalizacja: Malbork

Post autor: misiek547 » 20 mar 2010, 15:13

proszę o analizę logów statycznych 1,9 tdi (1z przepływka bosch ) http://vaglog.rtnet.pl/olek4505_8848.html

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 20 mar 2010, 16:10

wszystko jest ok ;) zrób jeszcze 000 dynamicznie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl