[B4 1,9 TDI 90km. 1Z] DIZEL GOLD PALIWO DLA NASZYCH NIUNIEK
Na Neste:
Co do lepszych paliw: kupiłem kilka razy na Shell'u V-Power i odczuwalnie samochód chodził ciszej i miał lepszą dynamikę, ale to chyba przez ukraińską ON, którą lałem wcześniej. Na dłuższą mete do jazdy w mieście wystarcza mi ON z Neste. Tankuje zawsze na tych samych stacjach.
Tankowałem ostatni raz 30.11 i nie mogę narzekać na problemy z ON. Tankuje zawsze na tych samych stacjach.Wprowadzone do dystrybucji paliwa spełniają wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19.10.2005 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych. Źródłem dostaw paliw jest rafineria PKN Orlen S.A. Nasze paliwa są bezsiarkowe i spełniają wszystkie normy Unii Europejskiej na 2009 rok.
Paliwa są poddane kontroli kilka razy w roku w sezonie letnim oraz zimowym ze szczególnym zwróceniem uwagi na parametry oleju napędowego. Kontrolę przeprowadza współpracujące z Neste niezależne laboratorium Hamilton.
Sprzedawany olej napędowy spełnia wymagania zależne od warunków klimatycznych:
* letni od 1 maja do 15 września
* przejściowy od 16 marca do 30 kwietnia i od 16 września do 15 listopada
* zimowy od 16 listopada do 15 marca
Co do lepszych paliw: kupiłem kilka razy na Shell'u V-Power i odczuwalnie samochód chodził ciszej i miał lepszą dynamikę, ale to chyba przez ukraińską ON, którą lałem wcześniej. Na dłuższą mete do jazdy w mieście wystarcza mi ON z Neste. Tankuje zawsze na tych samych stacjach.
obdzwoniłem dziś infolinie i stacje Bliska:)
Oto czego się dowiedziałem:
- Bioester temperatura krzepnięcia -20, co mają gwarantowane przez producenta, i jeżeli zamarznie przy wyższej temperaturze można zgłaszać reklamacje (Pan po chemii mówił, że ponoć bioester, który stosują ma naturalnie taką temp. krzepnięcia i nie ma wersji zimowej na Bliskiej)
-ON wersja zimowa, temperatura krzepnięcia poniżej -50
To tyle jeśli chodzi o teorię na temat paliw z Bliskiej.
Oto czego się dowiedziałem:
- Bioester temperatura krzepnięcia -20, co mają gwarantowane przez producenta, i jeżeli zamarznie przy wyższej temperaturze można zgłaszać reklamacje (Pan po chemii mówił, że ponoć bioester, który stosują ma naturalnie taką temp. krzepnięcia i nie ma wersji zimowej na Bliskiej)
-ON wersja zimowa, temperatura krzepnięcia poniżej -50
To tyle jeśli chodzi o teorię na temat paliw z Bliskiej.
Wczoraj w Białymstoku mieliśmy -16 autko zapaliło od strzała zalane miałem wczesniej wspomniane Dizel Gold.
Mi osobiscie te paliwo zadowolilo na dzien dzisiejszy ze wzgledu na to ze nie zamarzło i w przewodach widzę normalne paliwo brak jakiejkolwiek parafiny.To cieszy.
Reszta to kwestja pewnie samopoczucia ze paliwo jest droższe i "lepsze"
Nasze ninie lubią najzwyklejsze ON to jest ich paliwko a Zima ma swoje prawa.
Kiedys zatankowałem VERVA na orlenie i przy -22 kaszanka a to mysle ze stacja ma mniejszy zbyt na te paliwo i calkowicie zimowego nie bylo w dystrybutorach.
Po Dizel Gold
-Tak jak by ciszej pracuje [ moze sie wydaje ]
-Odpala zajebiście.
- Cena 4,0zł dzis na statoil za litr.
[ Dodano: 2009-12-18, 19:16 ]
Pierwsze pytanie co zalali w serwisie za olej? Kto to wie...
Zawsze jest czyjas wina nie serwisu.
Umnie w pracy kierowcy jeżdzą tirami latem po kilkaset km mś na BIO i nic sie nie dzieje z tego co słyszałem zapach swietny
Ten kolega driver to jest przyczyna zajezdzenia silników a nie czynniki zewnętrzne
Kiedyś kolega nowego passata posadził 2 razy w ciagu 100tys km sprzegło mozna powiedziec ze sprzegło lipa ale jak sie przejechalem z nim to wyszlo szydło z worka
Temat jest troszeczke inny!
Mi osobiscie te paliwo zadowolilo na dzien dzisiejszy ze wzgledu na to ze nie zamarzło i w przewodach widzę normalne paliwo brak jakiejkolwiek parafiny.To cieszy.
Reszta to kwestja pewnie samopoczucia ze paliwo jest droższe i "lepsze"
Nasze ninie lubią najzwyklejsze ON to jest ich paliwko a Zima ma swoje prawa.
Kiedys zatankowałem VERVA na orlenie i przy -22 kaszanka a to mysle ze stacja ma mniejszy zbyt na te paliwo i calkowicie zimowego nie bylo w dystrybutorach.
Po Dizel Gold
-Tak jak by ciszej pracuje [ moze sie wydaje ]
-Odpala zajebiście.
- Cena 4,0zł dzis na statoil za litr.
[ Dodano: 2009-12-18, 19:16 ]
Pierwsze pytanie co zalali w serwisie za olej? Kto to wie...
Zawsze jest czyjas wina nie serwisu.
Umnie w pracy kierowcy jeżdzą tirami latem po kilkaset km mś na BIO i nic sie nie dzieje z tego co słyszałem zapach swietny
Ten kolega driver to jest przyczyna zajezdzenia silników a nie czynniki zewnętrzne
Kiedyś kolega nowego passata posadził 2 razy w ciagu 100tys km sprzegło mozna powiedziec ze sprzegło lipa ale jak sie przejechalem z nim to wyszlo szydło z worka
Temat jest troszeczke inny!
Przed mrozami miałem letnie paliwo i nie miałem problemów z zapalaniem , ale jeśli widzę w prognozach , że temperatura spada znacznie poniżej zera to leję Diesel Gold i nie mam problemów z odpalaniem i jazdą , zauważam również po zatankowaniu takim paliwem że silnik lepiej pracuje . Co chodzi o paliwa tak zwane zimowe to na różnych stacjach sa one różne , najlepij zrobic test : a mianowicie zapytac o paliwo zimowe do jakiej temperatury ma blokadę zimnego filtra , wysłuchać grzecznie odpowiedzi a nastepnie zweryfikować wiedzę poprze poproszenie do wgladu Oceny Laboratoryjnej paliwa z ostatniej dostawy
Jakież zdziwienie wywołuje moja prosba o ten dokument , ba niektórzy to nawet maja stracha że jakas kontrola wpadła :mrgreen:
Taki dokument jest ogólnie dostepny i na kazde życzenie klienta ma być pokazany a tam miedzy innymi mamy pozycję Temperatura blokady zimnego filtra ............ jeżeli z romowy przeprowadzonej przez pracownika wynika ze jest to paliwo do -20 st a z Oceny lab. wynika ze jest napisane - 10 wnioski same sie na jezyk nasuwają . Nie zawsze sprzedawca mówi prawdę .
Jakież zdziwienie wywołuje moja prosba o ten dokument , ba niektórzy to nawet maja stracha że jakas kontrola wpadła :mrgreen:
Taki dokument jest ogólnie dostepny i na kazde życzenie klienta ma być pokazany a tam miedzy innymi mamy pozycję Temperatura blokady zimnego filtra ............ jeżeli z romowy przeprowadzonej przez pracownika wynika ze jest to paliwo do -20 st a z Oceny lab. wynika ze jest napisane - 10 wnioski same sie na jezyk nasuwają . Nie zawsze sprzedawca mówi prawdę .
- mazakback
- Forum Audi 80
- Posty: 186
- Rejestracja: 11 wrz 2008, 13:53
- Lokalizacja: UK Yorkshire
- Kontakt:
Nie chcesz zeby wam ropa zamarzla to wlej SKYDD DIESEL
Taki i nie ma szans aby ci ropa przymarzla. Trzymalem w karnistrach ( :mrgreen: ) z 100l ropy i w zadnym mi nie zamarzlo a stala w temperaturach takich jak byly na zewnatrz.
A co do tych lepszych diesli, to ja leje tylko na Lotosie i tego Dynamic i powiem wam, ze widze znaczna roznice w jezdzie na tym paliwie a np na zwyklej ropie z orelenu np.
Ale i tak uwazam ze ruska ropa jest najlepsza tylko taka prawdziwa a nie ta z rynku za 2.8zl. Kolegi wujek od ktorego biore od czasu do czasu rope (stad te 100l) tankuje do swojej A6 i ciezarowki ta rope i jest naprawde super. :mrgreen:
Taki i nie ma szans aby ci ropa przymarzla. Trzymalem w karnistrach ( :mrgreen: ) z 100l ropy i w zadnym mi nie zamarzlo a stala w temperaturach takich jak byly na zewnatrz.
A co do tych lepszych diesli, to ja leje tylko na Lotosie i tego Dynamic i powiem wam, ze widze znaczna roznice w jezdzie na tym paliwie a np na zwyklej ropie z orelenu np.
Ale i tak uwazam ze ruska ropa jest najlepsza tylko taka prawdziwa a nie ta z rynku za 2.8zl. Kolegi wujek od ktorego biore od czasu do czasu rope (stad te 100l) tankuje do swojej A6 i ciezarowki ta rope i jest naprawde super. :mrgreen:
- mazakback
- Forum Audi 80
- Posty: 186
- Rejestracja: 11 wrz 2008, 13:53
- Lokalizacja: UK Yorkshire
- Kontakt:
januszbin pisze:szkoda pieniędzy na takie wynalazki,testowałem wszystko.....nic lepszego i tańszego jak denaturat do związania wody i benzyna by nie wytrącała się parafina......
To moim zdaniem najlepszy preparat. Tylko oryginalny taki jak pokazalem na zdjeciu. Mialem ten oryginalny i podrobe. Cala noc w ciezarowce przelazaly oba w temperaturze -15st i oryginal dalej taki sam a podroba lod. A kosztuje 30zl na 1000l takze moim zdaniem cena nie jest za duza.
wychodzi taniej jak benzyna ale co robić jak trafisz na podróbkę? ......właśnie w tym cały problem....właściwie to nie byłoby problemu gdyby stacje sprzedawały paliwo o odpowiednich parametrach.....z kolei one wolą sprzedawać dodatki do paliw bo więcej na nich zarabiają ....litr takiego środka to prawie 7 litrów ON....
jak były teraz te mrozy po - 10 st w dzień miałem rope niby zimowa z stacji shell :mrgreen: auto jeden wielki muł :mrgreen: 3000obr to był sukces jak osiągneło ropa była poprostu letnia i robiła się galaretka, mrozy odpuściły moc wróciła wyjeżdziłem to i teraz dolałem jakiegos specyfiku i rope z naste i jak narazie spokoj.a w zeszłym roku to nam ropa w lublinie w baku zamarzła :mrgreen: i auto staneło w szczerym ciemnym polu oczywiscie o zasiegu sieci w telu to tylko moglismy pomażyc.
- mazakback
- Forum Audi 80
- Posty: 186
- Rejestracja: 11 wrz 2008, 13:53
- Lokalizacja: UK Yorkshire
- Kontakt:
Tylko to jest jak juz mowilem na 1000l takze to wychodzi tak okolo 3700zl gdzie moim zdaniem te 30zl to juz nie majatek, a bezpieczenstwo jest. Dlatego trzeba szukac tego srodka od BLACK ARROW zeby sie nie natknac na podrobe. Przejedziesz o 100km mniej kupujac to ale naprawde nie pozalujesz. Nie chcem nikogo namawiac tylko mowie ze ten srodek jest bardzo dobry, sprawdza sie u mnie w BMW jak i w ciezarowce.januszbin pisze:wychodzi taniej jak benzyna ale co robić jak trafisz na podróbkę? ......właśnie w tym cały problem....właściwie to nie byłoby problemu gdyby stacje sprzedawały paliwo o odpowiednich parametrach.....z kolei one wolą sprzedawać dodatki do paliw bo więcej na nich zarabiają ....litr takiego środka to prawie 7 litrów ON....