[B3 1,6 PP] Wycieki oleju
Nie o to chodzi że się czepiam , tylko że mam wątpliwość co do opisu "bobsley6" , który napisał tak:
"Kręć powoli wałem do tego momentu aż w okienku pojawi się punkt "0". Prawa krawędż okienka jest twoim wskażnikiem i zero ma się znajdować dokładnie w połowie tej krawędzi " .
Czy przypadkiem nie chodzi tu o to , że połowa tego " zera " ma się znajdować na tej krawędzi , a jeszcze inaczej mówiąc krawędz ma przecinać " zero " dokładnie w połowie ??
Jak to z tym jest ? A może początek zera , albo jego koniec powinny być na dolnej ( po przechyleniu głowy na prawej ) krawędzi tego okienka.
Ale zdaje mi się że całe " 0" to kilka ząbków na kole wałka rozrządu.
"Kręć powoli wałem do tego momentu aż w okienku pojawi się punkt "0". Prawa krawędż okienka jest twoim wskażnikiem i zero ma się znajdować dokładnie w połowie tej krawędzi " .
Czy przypadkiem nie chodzi tu o to , że połowa tego " zera " ma się znajdować na tej krawędzi , a jeszcze inaczej mówiąc krawędz ma przecinać " zero " dokładnie w połowie ??
Jak to z tym jest ? A może początek zera , albo jego koniec powinny być na dolnej ( po przechyleniu głowy na prawej ) krawędzi tego okienka.
Ale zdaje mi się że całe " 0" to kilka ząbków na kole wałka rozrządu.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Rafał a nie pamiętasz jakie to były rozmiary imbusów bo kupił bym na sztuki jakieś dobre
[ Dodano: 2009-12-27, 12:22 ]
http://moto.allegro.pl/item863923195_kl ... katny.html i czy taki klucz mi się nada :?:
[ Dodano: 2009-12-27, 12:22 ]
http://moto.allegro.pl/item863923195_kl ... katny.html i czy taki klucz mi się nada :?:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
wiesz rozrząd jest niby dobrze ustawiony robiliśmy punkty i wszystko jest na swoim miejscu. I było ustawione na "0" w okienku. No ale mógł się ruszyć wałek od zapłonu o jeden ząbek bo te dwa na samej górze i na samym dole raczej na pewno nie bo one zdecydowanie ciężej chodzą. Ale tez dziwnych odgłosów nie słychać- a przy innym ustawieniu rozrządu chyba powinno być coś słychać. A właśnie się wybieram jutro do mechanika żeby zajrzał do tego zapłonu.
okazuje się że były co najmniej dwie przyczyny takiej pracy silnika po pierwsze nie działała jedna świeca przewód od niej się ułamał najprawdopodobniej jak zdejmowaliśmy pokrywę zaworów(chyba dobrze to nazwałem) gdzieś lekko ruszyliśmy przewód a że był nad palony to całkiem padł a że to były przewody formy JANMAR to nie ma się co dziwić a kolejna sprawa to o czym też wspominał goldi j51, ustawienie zapłonu, ale jego ustawienie nie było takie proste i nie ze względu na skomplikowanie czynności ale na brak miejsca w warsztatach więc z teściem jakoś sami przestawiliśmy go na "oko" i teraz już nie jest zamulony. I w sumie teraz pytanie czy podjechać po nowym roku na ustawienie zapłonu do warsztatu jakiegoś czy jeśli jest dobrze to nie zaczepiać :?: