Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

B4 [2.3 NG + LPG] problemy odpalanie jazda itp.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Misiek_Stce
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 964
Rejestracja: 25 sty 2007, 00:42
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

B4 [2.3 NG + LPG] problemy odpalanie jazda itp.

Post autor: Misiek_Stce » 30 gru 2009, 00:22

witam, chciałbym zapytać czy ktos ma pomysł jak poprawic instalacje lpg po gazowniku który spiepszył robote i auto jezdzi tylko na lpg. Mianowicie, problem w tym ze oddawałem auto do gazownika zeby załozył mi gaz, wiadomo pojechałem na benzynie bo innego paliwa nie miałem :mrgreen: odebrałem auto od gazownika cytuje jego słowa( te silniki 2.3 nie beda jezdzic dobrze na gazie bo maja mechaniczny wtrysk, albo dobrze jezdzi na pb albo na lpg jedno z dwóch nie ma opcji zeby działało jedno i drugie paliwo dobrze) pomyslałem kij ci w oko zabrałem auto. Na gazie auto jezdzic jezdziło ale kilka dni pozniej zauwazyłem ze zabiera benzyne z baku na ktorej wogole przeciez auto nie jezdzi. Okazało sie ze z gazem palił tez benzyne. Po meczarniach odłączyłem pompe paliwa pod dywanikiem kierowcy i sprobowalem odpalic i odpalił juz na samym gazie, jezdze juz tak jakis czas na samym gazie ale jest to denerwujące musze pilnowac ilosci gazu w zbiorniku w dodatku jeszcze teraz są mrozy :-/
powiedzcie mi co mogł spieprzyć gazownik jak podłączał centralkę od gazu?? jak podłączyć instalację zeby odpalał na benzynie i mozna było przelączac na lpg i odwrotnie?? widac ze centralka nie odcinała pompy paliwa(gazownik przekaznik ktory ją odcina podlączył kablem pod bezpiecznik :shock: )
Drugie pytanie czy zna ktoś przyczynę dlaczego nie ma wolnych obrotów tylko są nizsze i falujące czasem od 100obr do 600 czasem do 900(jak powinno być) ale tylko chwilowo czesto jak stoje na krzyzowce ma np 200obr to jest straszne <osohozi> i tu zagadka ze jak czasem z gorki jadąc wrzucę na luz obroty spadną tak ze gasnie silnik odpalę go z biegu (jakby na popych) i wtedy juz trzyma jak powinien wolne i nie spadają nic a nic az go zgaszę i odpalę ponownie i znowu to samo :-|

Awatar użytkownika
marecki25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 05 sty 2009, 20:16
Lokalizacja: Malbork

Post autor: marecki25 » 30 gru 2009, 00:41

witam na 1 pytanie ci nieodpowiem bo az tak nardzo sie nieznam ale moge powiedziec ci tylko ze ten gazownik to musi byc prawdziwy amator. Ja mam silnik ng i chodzi na gazie i benzynie. Co do drugiego pytania to powiedz mi czy auto faluje ci przy zimnym i cieplym silniku??

Misiek_Stce
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 964
Rejestracja: 25 sty 2007, 00:42
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Misiek_Stce » 30 gru 2009, 19:37

tak nie ma to roznicy praktycznie wcale czy zimny czy cieply silnik, rano jak z trudem odpali po zimnej nocy zimowej to potrzymam chwile na gazie zeby nie zgasł tak 20sekund i trzyma przez moze minute wolne jak powinien pozniej zaczyna sie juz wszystko jak pisalem wyzej

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 30 gru 2009, 21:24

sprawdź silniczek krokowy czy jest podpięty a jeśli chodzi o to że nie chodzi na benzynie to gazownik ustawiając pewnie miał kilka strzałów i przpływka poszła :-/
Sprawdź czy masz szczelny dolot. odłącz wszystko od lpg i dopiero wtedy kombinuj z benzyną.

Awatar użytkownika
marecki25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 05 sty 2009, 20:16
Lokalizacja: Malbork

Post autor: marecki25 » 30 gru 2009, 21:36

zrob tak jak pisze kolega wyzejsprawdz czy guma przeplywomierza nie jest gdzies peknieta (sprawdz ja cała najlepiej zdemontuj i zobacz takze ja od spodu)mozliwe ze przy wyjscu na odme jest gdzies peknieta. A gwirzdze ci silnik jak przygazujesz mocniej??

Misiek_Stce
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 964
Rejestracja: 25 sty 2007, 00:42
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Misiek_Stce » 31 gru 2009, 00:24

własnie chodzi o to ze silniczek krokowy jest podpięty, jak dodam gazu nic nie gwizda, guma jest w stanie idealnym, przepływka takze wszystko jest git tylko ze on dziwnie podłączył przekaznik który odcina pompę paliwa mianowicie wsadził spalony bezpiecznik w miejsce dobrego i do jego biegunów dolutował dwa kable od przekaźnika. okazało sie jak dopatrzyłem sie z kolegą palił benzyne i gaz i odlączylismy pompę paliwa kablami pod dywanikiem kierowcy, macie moze jakies instrukcje jak odciąć pompę paliwa tym przekaznikiem co do instalacji gazowej jest dodawany??

sebastiB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 05 cze 2008, 19:41
Lokalizacja: CRY

Post autor: sebastiB4 » 31 gru 2009, 23:15

u mnie odcięcie pompy jest przekaźnikiem który jest umieszczony pod tylnymi siedzeniami i na gazie i na benzynie chodzi dobrze

Misiek_Stce
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 964
Rejestracja: 25 sty 2007, 00:42
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Misiek_Stce » 01 sty 2010, 16:49

kolego sebastiB4, jak mozesz wyslij mi foto tego zamontowanego u ciebie i jesli mozesz opisz podlaczenie

[ Dodano: 2010-01-03, 00:50 ]
koledzy sprawdziłem silnik krokowy, podczas pracy silnika na gazie oczywiscie przy niby swoich jak do tej pory miał wolnych obr. gdzies 300 odpiąłem kostke od krokowca i nagle obroty sie poprawiły i wynosiły niecały tysiąc pomyslałem ze krokowy jest do kitu podmieniłem na drugi i tak samo było na podlączonym ledwo trzyma obroty prawie gasnie a na odpietej kostce od krokowca jest dobrze tak samo trzymał obroty przy podlączonej gdy gasł w czasie jazdy na luzie i jak odpaliłem z biegu ale tylko do chwili zgaszenia..
krokowe dwa co mam do du** są?? czego to wina ze z odlaczonym jest ok?? duzo pali z odpietym?? mozna tak jezdzic??

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl